Nachtbrakers [Tussen 00:00 & 07.00]

DeletedUser

Guest
Bende muggenzifters, trost = trots , het is al laat hoor, als je hele dag hard hebt gewerkt, net TWw artikel hebt geschreven en je taak als leider vervult hebt , door +-50 PM's die beantwoord moeten worden werkt : Eens fatsoenlijk te typen.
Heb er nu weer last van, zie je aan zinsbouw.



Sorrt Cornelis ik zal je naam nooit meer fout schrijven, kan jij mij toevallig vertellen waar Raf aka Simpleplan(forumnaam) speelde hier?

Hij heeft het Relatine account vern*ukt ... is dat genoeg? :p
 

DeletedUser

Guest
Ah ke xp
Mja, dit forum is maar aan de dode kant dus ik hou jou gezelschap.;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ga dit winnen tenzij iemand misschien nog het feestje komt verpesten. :p
 
Reactiescore
25
Ja, ik reageer buiten de tijden, maar... ik ga toch even reageren.

Om te beginnen ben ik fel tegen dit soort topics, vanwege hetgeen wat eigenlijk bij zo'n beetje alle posts het geval is: spam. Het posten van "goedeavond" of "goedenacht" is onzinnig en vult een topic op met niets, er komt niet uit.

Normaal gesproken sluit ik dit soort topics dan ook. Maar omdat het w7 forum weinig actieve topics heeft laat ik het open, onder voorwaarden;
  • Er wordt niet gepost buiten de gegeven tijden (wat tot nu toe ook niet gebeurt is
  • Posts hebben inhoud die gaat over Tribal Wars (hoeft niet perse over wereld 7 te gaan).
  • Er wordt niet met moddergegooit.

Posts zoals "goedeavond" zullen dan ook vanaf nu als spam beschouwd worden en ook bestraft. Jullie zijn hier op het forum allemaal heel goed in staat om jullie posts net dat beetje niveau te geven dat dit forum nodig heeft, zonder dat men gaat moddergooien. Ik zag een post van iemand hier op het forum, van Markiekjh Paul om precies te zijn:

Het valt me wel op dat alles topics op het W7 Forum op de volgende manier aflopen:

1. -Topic wordt geopend.
2. -Reactie over het onderwerp.
3. -Kritiek over de reactie.
4. -Moddergegooi heen en weer.
5. -Moderator moet het topic sluiten.

Waarom is het nou zo moeilijk om gewoon normaal met elkaar om te gaan?

Dat puntje 4 kunnen we achterwege gaan laten. En dan hoeft puntje 5 niet meer te gebeuren.

Ik kan me natuurlijk voorstellen dat niet iedereen hier even blij mee is. Daarom wil ik ook voorstellen dat dit topic een andere titel krijgt en daarmee een algemeen praattopic wordt. Er zou hier dan gepraat kunnen worden over Tribal Wars gewoon de hele dag door. Maar zonder spam en zonder moddergooi, dat zal ik verdwijderen. Of jullie dat willen, dat is aan jullie. (Voor voorbeelden zie bv w1 of w16)

(PS: als jullie vandaag eerder reageren in dit topic om op mijn reactie te reageren vind ik dat niet erg. Aangezien ik jullie nou eenmaal om jullie mening vraag).
 

DeletedUser47575

Guest
Goedesmorgens,

behalve king what, wie is er nog lekker aan het clearen?
:D
 
Bovenaan