Nachtbrakers [1:00 - 7:00]

DeletedUser42600

Guest
Dat weet je (nog) niet. Als de tijd rijp is dat ik jouw aan kan vallen zal ik het je vertellen:D
 

DeletedUser42600

Guest
leuk verwijd;)

zou het weleens willen zien even groot account zelfde cluster wie er zal winnen..:p

Ggm, rudystyle ken je deze speler nog? ik begon met jouw aanvallen via vv.

het was wellis waar is dagje maar toch. Je zei:' je bent de eerst die overdag dorpen van mij pakt'
Toen dacht ik bij mezelf ik stuur alleen clears en edel ongetimed... wat is hier moeilijk aan.


BTW: time je beter dan ik? Show it!
 

DeletedUser

Guest
Ggm, rudystyle ken je deze speler nog? ik begon met jouw aanvallen via vv.

het was wellis waar is dagje maar toch. Je zei:' je bent de eerst die overdag dorpen van mij pakt'
Toen dacht ik bij mezelf ik stuur alleen clears en edel ongetimed... wat is hier moeilijk aan.


BTW: time je beter dan ik? Show it!

Fokke, wrm ga je in discussie met zo'n noob XD?
Maak je niet zo druk, krijg je een hoge bloeddruk van hahaha ;p
 

DeletedUser37454

Guest
Ggm, rudystyle ken je deze speler nog? ik begon met jouw aanvallen via vv.

het was wellis waar is dagje maar toch. Je zei:' je bent de eerst die overdag dorpen van mij pakt'
Toen dacht ik bij mezelf ik stuur alleen clears en edel ongetimed... wat is hier moeilijk aan.


BTW: time je beter dan ik? Show it!

pakte ze ook terug;)

ff eerlijk zijn..

btw 1 dorp ongetime maar was 30 minuten afstand die edel en ik was ff eten...;)
 

DeletedUser42600

Guest
Fokke, wrm ga je in discussie met zo'n noob XD?
Maak je niet zo druk, krijg je een hoge bloeddruk van hahaha ;p

Ja, vind het niet lief van hen als ze denken dat ze beter zijn dan ik. Maar ze zijn het helemaal niet;)

Als je beter dan mij bent is het niet erg. Maar als je niet beter dan mij bent en je doet zo tegen mij vind ik dat gewoon niet lief:p

ghehe
 

DeletedUser42600

Guest
pakte ze ook terug;)

ff eerlijk zijn..

btw 1 dorp ongetime maar was 30 minuten afstand die edel en ik was ff eten...;)

1 dorp? het waren er meer. En ja jij pakte ze terug. Alleen toen speelde ik niet meer erop.

En je viel rond 05 aan dan vind ik het niet heel gek van Rf dat ze dan verliezen. Ik lig dan al op 1 oor meestal.;)
 

DeletedUser

Guest
Ggm, rudystyle ken je deze speler nog? ik begon met jouw aanvallen via vv.

het was wellis waar is dagje maar toch. Je zei:' je bent de eerst die overdag dorpen van mij pakt'
Toen dacht ik bij mezelf ik stuur alleen clears en edel ongetimed... wat is hier moeilijk aan.


BTW: time je beter dan ik? Show it!

dan mag je hem direct melden voor support:p sneller is niet legaal:p of dat kan gwn niet:p
 
Bovenaan