N00b vs. Para

DeletedUser

Guest
800k eenheden is inderdaad veel maar niet als je ziet wat dee88 kapot heeft gelopen. Die eenheden zijn even snel opgebouwd als dee88 zijn clears omdat die troepen uit verschillende dorpen kwamen.

De rest van stam wil ik ook gerust helpen maar niet de spelers die er dan ook zelf niet voor de volle 100% voor gaan.
 

DeletedUser

Guest
800k eenheden is inderdaad veel maar niet als je ziet wat dee88 kapot heeft gelopen. Die eenheden zijn even snel opgebouwd als dee88 zijn clears omdat die troepen uit verschillende dorpen kwamen.

De rest van stam wil ik ook gerust helpen maar niet de spelers die er dan ook zelf niet voor de volle 100% voor gaan.

Dan houd je niet veel over hahahahahahha

Dan valt heel C53 al weg, dan staat sehnsucht alleen tegen dee88, pjerry, typfout. en kyla (ik dus:p)

Zeer tactisch gedacht van Para ^^
 

DeletedUser

Guest
kylaaaatje niet te hoog van de toren blazen jongen, sommige weten wel beter dan dat ;)

kusjes Thomas <3
 

DeletedUser

Guest
Nou in de strijd -MMD- vs Para gebeurt er niet veel. Er is weinig tegenstand, we edelen gewoon rustig door. Dusja, ik heb trouwens wel 9 incomings :D
 

DeletedUser

Guest
Nou in de strijd -MMD- vs Para gebeurt er niet veel. Er is weinig tegenstand, we edelen gewoon rustig door. Dusja, ik heb trouwens wel 9 incomings :D

Bij mij was hij bijna over de 200. Ik heb trouwens ontdekt dat sehnsucht wel degelijk 11 off dorpen heeft :eek:
 

DeletedUser

Guest
Bij mij was hij bijna over de 200. Ik heb trouwens ontdekt dat sehnsucht wel degelijk 11 off dorpen heeft :eek:

och arme schat, red je het wel? Ik had trouwens mijn deff aangeboden en je zei niets erop:p naja.

Sehn heeft 11 off dorpen, waarvan 2 gecleard door typfout:p?
 

DeletedUser

Guest
och arme schat, red je het wel? Ik had trouwens mijn deff aangeboden en je zei niets erop:p naja.

Sehn heeft 11 off dorpen, waarvan 2 gecleard door typfout:p?

Dan zijn het er 13! Wie weet komen we ooit over de 20 :eek: En deff aangeboden? D:
 
Bovenaan