Mystic & COTN vs. #DDD#

DeletedUser

Guest
Oorlog vergt troepen, die worden ook uitgeput.

Ik denk ook dat mensen in het begin van de vakantie (in het zuiden van Nederland dan tenminste) gelijk van alles gaan doen waardoor de oorlog een beetje stil valt.

Een kleine pauze, niet verboden toch?
 

DeletedUser

Guest
Oorlog vergt troepen, die worden ook uitgeput.

Ik denk ook dat mensen in het begin van de vakantie (in het zuiden van Nederland dan tenminste) gelijk van alles gaan doen waardoor de oorlog een beetje stil valt.

Een kleine pauze, niet verboden toch?

Iedereen houd wel van vakantie ook bijlstrijders en lichte cavalerie, dat klopt ja. Als je dan een aanvalsstop doet doe het dan de hele vakantie zodat iedereen er weer is. Maar ja zo eerlijk zouden we dan wel weer niet zijn:(
Maar ik hoop dat als hij weer begint ik van beide kanten een zeer mooie oorlog te zien krijg.
 

DeletedUser

Guest
Iedereen houd wel van vakantie ook bijlstrijders en lichte cavalerie, dat klopt ja. Als je dan een aanvalsstop doet doe het dan de hele vakantie zodat iedereen er weer is. Maar ja zo eerlijk zouden we dan wel weer niet zijn:(
Maar ik hoop dat als hij weer begint ik van beide kanten een zeer mooie oorlog te zien krijg.

er is niks oneerlijk aan een stop die niet de gehele vakantie duurt daar zijn vv voor
 

DeletedUser

Guest
Iedereen houd wel van vakantie ook bijlstrijders en lichte cavalerie, dat klopt ja. Als je dan een aanvalsstop doet doe het dan de hele vakantie zodat iedereen er weer is. Maar ja zo eerlijk zouden we dan wel weer niet zijn:(
Maar ik hoop dat als hij weer begint ik van beide kanten een zeer mooie oorlog te zien krijg.

Laat me niet lachen een aanvalsstop de hele vakantie... Er zijn veel schoolgaande spelers die in de vakantie net veel meer tijd hebben omdat ze niet meer naar school moeten ;)
 

DeletedUser

Guest
Waarom hebben we er nu dan 1?
Zelf ga ik voorlopig nog niet weg dus.

En Raizor wist je dat veel van je COTN vrienden niet groeien.

Het lijkt wel bijna alsof hij ons tegen elkaar wil opzetten :D

Volgens de statistieken heb je ook nog nooit een dorpje van Mystic noch COTN veroverd, dus veel last zou je niet hebben van een aanvalsstop :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Waarom hebben we er nu dan 1?
Zelf ga ik voorlopig nog niet weg dus.

En Raizor wist je dat veel van je COTN vrienden niet groeien.

We hebben er nu 1 omdat de vakantie nog lang niet is afgelopen, laten we zeggen dat die van mij officieel pas vrijdag begint :D.

En Pepijn wist je dat ik je ooit gespaard heb en dat ik je net zo goed helemaal had kunnen opedelen?
 

DeletedUser

Guest
We hebben er nu 1 omdat de vakantie nog lang niet is afgelopen, laten we zeggen dat die van mij officieel pas vrijdag begint :D.

En Pepijn wist je dat ik je ooit gespaard heb en dat ik je net zo goed helemaal had kunnen opedelen?

Ja dat weet ik nog, maar scheelde jou toch ook mooi weer troepen en voor mij scheelde het nog meer. En nee ik heb COTN of Mystic nog nooit aangevallen, o ja Raizor 1 keer ( zonder succes, maar toen was ik ook nogal dom ) Wij als stam hebben ons ook nog niet echt bemoeit met deze oorlog, maar wie weet komt dat nog wel.
 

DeletedUser

Guest
Waarom hebben we er nu dan 1?
Zelf ga ik voorlopig nog niet weg dus.

En Raizor wist je dat veel van je COTN vrienden niet groeien.

Ik begrijp niet echt waarom er één is, zie er het nut niet van in...
Ik heb jou eventjes opgezocht en ik vraag me af waarom jij hier steeds bij deze oorlog komt meepraten, gezien je punten (en wat een OD!)... En als je stam zich gaat bemoeien wens ik jullie veel succes, ik denk dat je het nodig gaat hebben.
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp niet echt waarom er één is, zie er het nut niet van in...
Ik heb jou eventjes opgezocht en ik vraag me af waarom jij hier steeds bij deze oorlog komt meepraten, gezien je punten (en wat een OD!)... En als je stam zich gaat bemoeien wens ik jullie veel succes, ik denk dat je het nodig gaat hebben.

Ik heb nog een reden dat ik hier meepraat, dat had je geweten als je niet alleen deze pagina had gelezen maar ook de rest, dan had je geweten waarom. Ik heb dan misschien wel minder punten, maar wss speel jij ook al een stukje langer. en wat mijn OD betreft ik lig hier gewoon in een gebied waar niet echt veel spelers aan te vallen zijn, dan kan ik beter BB-dorpen edelen dan helemaal niks. maar ja, dat zul je wel onzin vinden.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nog een reden dat ik hier meepraat, dat had je geweten als je niet alleen deze pagina had gelezen maar ook de rest, dan had je geweten waarom. Ik heb dan misschien wel minder punten, maar wss speel jij ook al een stukje langer. en wat mijn OD betreft ik lig hier gewoon in een gebied waar niet echt veel spelers aan te vallen zijn, dan kan ik beter BB-dorpen edelen dan helemaal niks. maar ja, dat zul je wel onzin vinden.

IK heb al de rest ook gelezen dus verwijt me dat dan ook niet.
Ik vind dat je gewoon nogal hoog van toren blaast een kleine speler zijnde in een kleine stam met een OD van niets.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben alleen lovend over #DDD# .
En ik zeg hier de dingen die mij opvallen, omdat ik graag weet waarom. Zo ben ik nou eenmaal, op sommigen komt het over alsof ik nogal lovend over mijzelf ben, dan vertel ik dus hierbij dat dat niet zo is, zo ben ik niet!
 

DeletedUser

Guest
Er waren veel mensen tegen #DDD#. Maar ik denk nu niet meer, ik in ieder geval niet meer, ik kan natuurlijk niet voor anderen praten. Maar ik vind wel dat #DDD# de draad weer goed opgepakt heeft.
 

DeletedUser

Guest
Er waren veel mensen tegen #DDD#. Maar ik denk nu niet meer, ik in ieder geval niet meer, ik kan natuurlijk niet voor anderen praten. Maar ik vind wel dat #DDD# de draad weer goed opgepakt heeft.

Verdere uitleg? Hoe ben je zo gaan denken? Daar ben ik wel benieuwd naar.
 

DeletedUser

Guest
Verdere uitleg? Hoe ben je zo gaan denken? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Er zijn eindelijk dorpen goed verdedigd en aanvallen terug gedaan. Enkel één ding is nog niet goed aan #DDD#. Maar ik ga jullie natuurlijk niet op weg helpen door het te zeggen ;).
 
Bovenaan