[Profiel] Mysterious Stranger profielafbeelding 100pp

Reactiescore
300
1. De tekst: Mysterious Stranger

2. Kleurencombinatie(s): niet echt een voorkeur, wat donkere tinten passen denk ik het best bij een mysterieus persoon, laat de fantasie de vrije loop

3. Thema: Iets met een 'mysterious stranger' uiteraard, iets met een man waarbij je dus niet kan zien wie het is (vandaar mysterious stranger) dit kan door zijn kleding of door zijn omgeving(het idee van Darklegendary hieronder is bijvoorbeeld erg origineel) verder mogen jullie net als ik hierboven aangaf de fantasie de vrije loop laten gaan :D

4. Plaatje(s) om te gebruiken: -

5. Deadline: Geen. Neem je tijd!

6. Prijs/gift: 100 PP

7. Favoriet tot nu toe:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77909

Guest
fthl59eesudtm.png
 
Reactiescore
300
Hey dark, leuk weer te zien dat je als eerste reageert net als op mijn vorige aanvraag!

Gaaf plaatje, origineel idee en goed in elkaar gezet, puik werk weer kerel!
Helaas niet wat ik en mijn co zoeken onder onze nieuwe naam,

We zoeken denk ik iets meer na iets met een man in plaats van een vrouw heb de aanvraag even iets aangepast (uiteraard heb ik gezegd laat de fantasie de vrije loop en dat blijft zo maar dit is het niet helemaal voor ons)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77909

Guest
Hey dark, leuk weer te zien dat je als eerste reageert net als op mijn vorige aanvraag!

Gaaf plaatje, origineel idee en goed in elkaar gezet, puik werk weer kerel!
Helaas niet wat ik en mijn co zoeken onder onze nieuwe naam,

We zoeken denk ik iets meer na iets met een man in plaats van een vrouw heb de aanvraag even iets aangepast (uiteraard heb ik gezegd laat de fantasie de vrije loop en dat blijft zo maar dit is het niet helemaal voor ons)

Leuk om jou hier weer te zien ;p
Het was maar een ideetje dus ik snap je feedback..
Misschien is dit meer iets voor jullie?
qmc0j3bummyub.png
 

DeletedUser77909

Guest
Pp kan idd gewoon naar DarkLegendary
Veel plezier ermee ;)
 
Bovenaan