[Speeltopic] Mysterieus Eiland #173 - Groep 1.

DeletedUser4045

Guest
Wolvenlijstje van Twan,
Meestal doen de wolven er dan altijd 1 echte wolf tussen om dan vervolgens te zeggen ja ik wist het wel => bewezen dan en meestal gaan de meelopers meer.

Dan gaan we nu even afstrepen, ik denk EoS niet, want zoals je straks ziet waren o.a. Stalov Bad-raptor en Blueknife continu op hem.
Ik ben bewezen heks, voor degene die mij niet bewezen vinden zien jullie het vannacht.
Dus dan heb je kans dat POTG ( die ik ook een beetje wantrouw ), of big bear wolf is.



EoS -> wss goedje
Roboro -> ziener, maarja dit was ook een wolf.



Dit is ook verdacht, want opeens kreeg EoS redelijk wat stemmen. Probeerde je nog een medewolf te redden door met andere wolven op EoS te gaan?



Je hebt 2x op mij gestemd, ik heb de andere per ongeluk net weggehaald, maar waarom ontloop je 2x de stemmen door op mij te stemmen terwijl er zo goed als bewezen wolven waren?



Deze lijst vind ik nog even twijfelachtig, ook had hij wat in de WvW chat gezet, wat ik even terug ga zoeken. Maar hierdoor was Lytho voornamelijk verdacht bij mij, liep continu mee met blueknife die wolf bleek te zijn.

Al gaat ie wel op POTG, die eigenlijk ook vrij verdacht is.

Nu weet ik wel dat ik fout zat Davey :(.

Mijn nieuwe wolvenlijst is wel anders dan dat..

Maargoed.
Het valt mij op dat het andere dorp vrijwel niets bijdraagt en wij die een beetje te veel links laten liggen. Daar moeten ook wolven inzitten.
 
Reactiescore
770
Dit is ook verdacht, want opeens kreeg EoS redelijk wat stemmen. Probeerde je nog een medewolf te redden door met andere wolven op EoS te gaan?



Je hebt 2x op mij gestemd, ik heb de andere per ongeluk net weggehaald, maar waarom ontloop je 2x de stemmen door op mij te stemmen terwijl er zo goed als bewezen wolven waren?

Ik heb al verklaard dat ik jij en EoS er uit wil stemmen omdat jullie beiden debiel en trollend spelen?

Huh wat is begrijpend lezen?
 
Bovenaan