Muziek

Reactiescore
1.804
Sufjan Stevens is fantastisch carrie & lowell is ook ongelofelijk goed!!!
Zijn hier ook fans van de grote Trevor powers aka youth lagoon??
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Sufjan Stevens is fantastisch carrie & lowell is ook ongelofelijk goed!!!
Zijn hier ook fans van de grote Trevor powers aka youth lagoon??
Fourth of july is het eerste nummertje dat ik van hem kende

Wist je dat hij meer kerstnummers dan normale heeft lol
 

Deleted User - 2265087

Guest
@Capricorno heb ooit ook zo'n fase gehad

gaat gelukkig wel voorbij ooit, enkel Avenged Sevenfold durf ik nog wel eens opzetten. Ken je misschien wel?

Je doet net alsof het een schande is om dat soort dingen te luisteren? :O Ik luister trouwens ook best wel diverse dingen en kan het meeste van de 'klassieke (80's) bands' (Pearl Jam, U2, Queen) ook echt heel erg waarderen. Ik luister ook veel van Supertramp sinds een tijdje. Heerlijke nummers.
Zelfs enkele nummers van Pink Floyd heb ik (onder lichte druk van m'n broer die het elke zaterdag om 5 uur 's ochtends terwijl we over de snelweg raceten keihard in de auto draaide xD) leren waarderen.




Avenged Sevenfold ken ik niet, zal het eens opzetten :)

En dan nog even iets totaal anders, wss dat jullie 't niks vinden xD

 
Reactiescore
1.577
ik ben opgetogen hier zoveel muziekkenners aan te treffen???? er bekruipt me een euforisch gevoel als bij een eerste zonnige lentedag???????????????
 
Reactiescore
1.804
ik ben opgetogen hier zoveel muziekkenners aan te treffen???? er bekruipt me een euforisch gevoel als bij een eerste zonnige lentedag???????????????
Ik moet eerlijk toegeven ik ben ook aangenaam verrast van sommigen??
 
Reactiescore
1.734
Bolletje hier bolletje daar niet mijn stijl Niels maar doe gerust als je dat nodig hebt om die tering muziek van je te weerstaan

Met bolletje bedoel je daarmee pillen ? Want dat gebruik ik niet meer haha. Gebruik niks meer
 
Reactiescore
1.804
godver ik ging er ook heen!! In sportpaleis welteverstaan
heb hem wel al gezien op pukkelpop een eeuw geleden, toen zijn eerste CD net uit kwam of ging komen.
En even geleden met de tour van 22, A Million. Toen in Vorst Nationaal. Steengoed optreden was het!!
 
Bovenaan