multi accounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik geef ,coolmen6,coolmen5,bij deze aan spelen allemaal op het zelfde account op het zelfde ip adres
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Die ben ik ook eens tegengekomen idd.. Zelfde stam.. Vond het al behoorlijk verdacht! Maar ..
 

DeletedUser

Guest
I <3 Suportjes


Deep Frozen
2010-11-22 21:13:01
Kreeg deze pm mss kunnen jullie er wat me?

mvg Deep Frozen


nielsie223 vandaag om 21:03 uur
beste,


beste kunt u habab5 voor me edelen ??

gegroet niels

Deep Frozen vandaag om 21:04 uur
hoezo?

nielsie223 vandaag om 21:08 uur
gwn zit me lastig te vallen en speelt onder meerdere namen zoals coolmen 5 en coolmen6 en tijmen12345

nielsie223 vandaag om 21:08 uur
srry tijmen467


mack76
2010-11-22 22:34:04
Beste Deep Frozen,

Bedankt voor je melding, je verdenking was correct. De speler zal nu geschorst worden door ons. De speler heeft nu de mogelijkheid een tegenspraak in te dienen en daarna zal hij aan de hand van de feiten en zijn tegenspraak gestraft worden.

Verder veel plezier op tribalwars.nl!

Met vriendelijke groeten,

Martijn (Mack76)
Support Tribalwars.nl
 

DeletedUser35742

Guest
Lekker dan na al de moeite die we voor de account Habab5 gedaan hebben. Ik kick hem direct uit =OU=, We mogen noobs zijn, cheaten doen we niet aan.
 

DeletedUser

Guest
ff iets anders habab is van jasper coolmen 6 van andert coolmen 5 van een pool die bij hun werkt en tijmen467 is van zijn tijmen dit zijn allemaal broers (ken ik ook in rl) worden ze dan nog gebant ook al zijn het broers ???


srry voor het ongemak
 

DeletedUser35742

Guest
Om mijn part worden ze dan gebanned voor hun stupiditeit. Broers? Ongeacht of ze schuldig aan MA zijn, jezelf Coolmen5 en 6 noemen als je een IP deelt is vragen om moeilijkheden.
 

DeletedUser

Guest
dus je zegt eigelijk dat ze omdat ze broers zijn niet mogen spelen en als zij het een leuk spel vinden wat boeit het dan als je coolmen 6 of 5 heet trouwen coolmen 5 is van een pool die daar werkt
 

DeletedUser35742

Guest
nee dat is niet wat ik zeg. Wat ik zeg is dat het dom is om, als je een IP deelt, een nagenoeg gelijke naam te hebben.
 

DeletedUser

Guest
dus je zegt eigelijk dat ze omdat ze broers zijn niet mogen spelen en als zij het een leuk spel vinden wat boeit het dan als je coolmen 6 of 5 heet trouwen coolmen 5 is van een pool die daar werkt

gaat er om dat je van eenzelfde Ip geen gezamelijke acties mag doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan