muffin toppic moet terug naar w4

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
wat kan er nou niet met bier?

genoeg xD
chocola en bier gaat niet samen
en andere zoete dingen :p

ö nieuwe muffins op de markt!!! Muffins met bier in het deeg! :D bier muffins ^^ yay :D nieuw gat in de markt die ik nu bezet neem :D
 

DeletedUser26928

Guest
grym kun je mij gelijk 1000 muffins met bier sturen op w4 naar moskva :D Heb drukke nacht van nacht en aankomende avonden dus moet wel waker blijven :D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
vind je het erg als ik er wat veel alcohol in doe? :D dan zie je dubbel ^^ krijg je in eens 2 keer zoveel aanvallen ^^
 

DeletedUser21032

Guest
Komt ervan met jullie noobigheid hé!


Tss muffins..
 

DeletedUser

Guest
Nuja je ziet het zelf ook wel, het kan best dat het muffintopic bij W4 hoort maar een soortgelijk is een paar dagen open en er komt weinig zinnigs naar voren. Ik heb dit ook met o.a Kaneel besproken en de P&P fora dienen hier nu eenmaal niet voor, een muffintopic past hier niet in thuis:

Hier kun je voor elke wereld de politieke betrekkingen tussen verschillende stammen regelen en naar stammen of stamleden zoeken. Dit moet je wel met respect doen.

Ik open bij deze een Algemeen discussietopic over W4 waarin jullie alles over W4 kunnen bespreken wat niet in oorlogtopics of in topics over bepaalde stammen, grappige rapportjes, etc hoort. Op die manier blijft het off-topic gehalte in de andere topics hopelijk gematigd en hebben jullie toch een eigen W4-topic. Als forum-mod kan ik een muffintopic waarin alleen maar gespamd wordt echt niet toestaan, maar ik hoop dat dit een goed alternatief is. En anders is het jammer, de richtlijnen zijn duidelijk.

Met vriendelijke groeten,
Senne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan