moTTo+BIH VS pro. + k-88??

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Vinnie883,, deblokkeer me is:p


ff de stats:
Side 1:
Tribes: MoTTo
Players:

Side 2:
Tribes: Pro.
Players:

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8
Kant 2: 2
Verschil: 6

image.php
 

DeletedUser

Guest
Ja maar dan wel er 1 met een laag moraal zodat er tenminste niets terug komt.
 

DeletedUser15138

Guest
hoe dan wel? (is een serieuze vraag). Ik zou namelijk de overbodige troepen ook gewoon dumpen bij de vijand...
In ieder geval niet op een vijand; die gaat het niets aan waar ik mee bezig ben. Zulke lage aantallen dump ik op mezelf, of een bevriende medespeler met zijn toestemming na overleg, of de troepen wel toereikend zijn.
Afgezien van het feit, dat ik zelden of nooit iets hoef te dumpen.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien Arjan het lastig blijkt te vinden om mij het zelf te vertellen,
kan iemand anders me vertellen hoe het spel leuk is als je alleen maar internt en iedereen voorliegt?:)
 

DeletedUser

Guest
In ieder geval niet op een vijand; die gaat het niets aan waar ik mee bezig ben. Zulke lage aantallen dump ik op mezelf, of een bevriende medespeler met zijn toestemming na overleg, of de troepen wel toereikend zijn.
Afgezien van het feit, dat ik zelden of nooit iets hoef te dumpen.

ik hoef ook zelden iets te dumpen. Maar als ik dat wel moet dump ik ze bij keira1 :p Weet ik in ieder geval zeker dat ik ze kwijt ben :p En ik vind het niet zo erg als MoTTo weet dat ik mijn dorpen aan het herinrichten ben. Echt veel heb je niet aan die informatie :p
 

DeletedUser32360

Guest
ik hoef ook zelden iets te dumpen. Maar als ik dat wel moet dump ik ze bij keira1 :p Weet ik in ieder geval zeker dat ik ze kwijt ben :p En ik vind het niet zo erg als MoTTo weet dat ik mijn dorpen aan het herinrichten ben. Echt veel heb je niet aan die informatie :p

jij hebt misschien niets aan die info.andere weer wel.
 

DeletedUser

Guest
hmmm hier een slotje op is niet erg iets van een oorlog alleen wat modergooien tussen wat stammen

mvg darkside999
 

DeletedUser

Guest
nee, het is nog steeds een oorlog hoor!:)

kijk maar:p
Side 1:
Tribes: Pro.
Players:

Side 2:
Tribes: MoTTo
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15
Kant 2: 84
Verschil: 69

image.php
 

DeletedUser

Guest
en mij nog een beetje..
dusja. ik wil zien, wat er gebeurt als mijn dorpen weg zijn:p

lol:p

wie stuurt er fakes die 120uur lopen?:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tja, klopt. Zodra ze van robert niet meer kunnen edelen zal het flink inzakken bij Motto gok ik, Pro komt wel terug, let maar op :)
 

DeletedUser

Guest
Tja, klopt. Zodra ze van robert niet meer kunnen edelen zal het flink inzakken bij Motto gok ik, Pro komt wel terug, let maar op :)

Ga nu eens een keer naar je eigen speeltuin.
En dan gaan we gewoon verder met de volgende speler en dat kan van pro zijn maar ook van een andere stam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan