motie van wantrouwen jegens TW moderator team

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22326

Guest
Waarom is die Roza dan in hemelsnaam zo dom geweest in de support te zeggen dat zij/hij het gewoon gedaan heeft!

Ik zou geblokkeerd zijn omdat ik op het account j-buffalo zou hebben ingelogd.
Ik heb deze vraag gekregen van de eigenaar(die op een ander account speelt) om in te loggen en hem zijn account op vv terug te geven.
Aangezien ik de mogelijkheid heb op mobiel op internet te kunnen heb ik dit ook zo gedaan. Dit is dus ook met een ander ip adres.

Dit is gewoon een schuld bekentenis.

Dit MAG niet.
 

DeletedUser4045

Guest
Het verlossende woord van Lytho:

Bekentenis:

Ik zou geblokkeerd zijn omdat ik op het account j-buffalo zou hebben ingelogd.
Ik heb deze vraag gekregen van de eigenaar(die op een ander account speelt) om in te loggen en hem zijn account op vv terug te geven.
Aangezien ik de mogelijkheid heb op mobiel op internet te kunnen heb ik dit ook zo gedaan. Dit is dus ook met een ander ip adres.
Dit was dus zeker geen hacken of hoe je het noemt maar een rechtmatig inloggen met toestemming van de eigenaar.(hier heb ik ook het wachtwoord van gekregen)
Ik zou u dan ook willen verzoeken om deze blokkering op te heffen.


Straf:

het is mogelijk dat je toestemming van de eigenaar had om op zijn account in te loggen. In zo een geval overtreed je dan regel 1:


§1) Één account per speler:

Iedere speler mag per wereld met maximaal één account deelnemen. Het doorgeven van je wachtwoord aan andere spelers is verboden. Het is niet toegestaan om een account enkel te gebruiken om andere spelers te bevoorraden met grondstoffen of troepen.
Voorbeelden:

* Als 2 personen binnen 1 huishouden spelen mogen ze niet bij elkaar inloggen.

Dus als je het zo wil bekijken dan zal de straf die je daarvoor krijgt een herstart zijn (=opnieuw beginnen aan de rand van de wereld met 0 punten).
 
Reactiescore
2.491
Beste spelers,

Om hier even op te reageren alvorens ik het topic sluit en niet wens dat er opnieuw over ingegaan wordt op het forum.

Indien een persoon de spelregels overtreed wordt hij geschorst en heeft deze persoon de mogelijkheid een tegenspraak in te dienen.
14 dagen na de blokkering zal een account gewist worden uit onze database. In alle gevallen is dit voldoende tijd om de tegenspraak te bespreken. echter beslissen spelers zelf wanneer ze antwoorden en indien een speler zelf hier een aantal dagen tussenlaat is dat op de speler zijn verantwoordelijkheid.

Indien een straf is ingesteld en deze is geaccepteerd kan je account ook niet meer gewist worden door inactiviteit.

We hebben onze methodes om te controleren of een login vanop dezelfde computer gebeurt of niet.

Je mag nooit op een andere account op een andere wereld inloggen.
Indien je dit wel doet is dit altijd strafbaar.

Verder valt er hierover weinig aan de spelers uit te leggen en zal ik dit topic sluiten.

Deze discussies horen niet op het forum gevoerd te worden.

Met vriendelijke groeten,

Duckje
Community Manager TribalWars.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan