motie van wantrouwen jegens TW moderator team

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Niet tegen het hele team maar tegen bepaalde mensen ben ik het zeker mee eens: maar zoals overal er zullen goede mods tussen zitten en om het maar zo te noemen "minder" goede mods.

Zo vind ik duckje een goede mod heb wel een paar aanvaringen meegehad maar heb altijd het gevoel dat hij wel goed zijn werk doet.( Ik zal de mods die ik niks vind maar effe niet noemen ;) )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jullie weten donders goed dat dit niet op het forum mag...
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het topic niet ge-opent ;).

maar ok dan krijg ik een infractie voor het reageren wat maakt het uit.

1 meer of minder maakt niet meer uit in mijn lange reeks
 

DeletedUser

Guest
Forum Regels

Het Tribal Wars forum bestaat voor de community van Tribal Wars. Om te garanderen dat de spelers hier ongestoord met elkaar over het spel kunnen praten, dat geen valse informatie erop staat, dat het forum geschikt is voor jongere spelers en tenslotte om de overzichterlijkheid te garanderen bestaan er deze regels die iedereen dient te volgen.

§2: Ongewenste inhoud


7. Schorsingen worden niet op het forum besproken. Schrijf in het forum dus geen chat, spel of forum-schorsingen. Ook het bespreken van het functioneren van de moderatoren hoort niet op het forum thuis. Gebruik hiervoor het support-systeem.
 

DeletedUser35547

Guest
maar wat nou als de mods niet functioneren ?
wat hier dus ook mee bedoeld word in dit topic.

dan word er dus over gediscusierd over hoe ze niet functioneren, en dan mag het dus volgens de regels wel weer ;p
 

DeletedUser16881

Guest
Wat een kortzichtige regel. Deze is alleen maar in het leven geroepen zodat fouten van het TW-Team niet boven water komen voor het grotere publiek. Belachelijk. Wees een vent en geef je fouten toe, en herstel ze.
 

DeletedUser22326

Guest
Als jullie echt gelijk hebben, vind ik dat jullie dat ook moeten krijgen, maar dit is gewoon weg niet de juiste plek. Je bereikt hier niks mee. Enkel een AF-bann
 

DeletedUser

Guest
Waarom, ik begrijp heel goed dat het ook mensen zijn, die het erbij doen.

maar supports van vanmorgen zijn nog niet beantwoord,

dus niet gelezen, volgens mij wordt er ff savonds snel gekeken, en bam bam bam.

9 van de 10 bestraften zullen wss hun bek houden, maar de maat is nu vol.

dit is een gemaakte zaak,

ikdenk dat ik maar een volledig overzicht op mn profiel ga plaatsen, want wss zullen alle topics wel snel verwijderen straks, als ze tijd hebben om het forum te controleren.

want laten we eerlijk wezen, een tijdje terug was er niet eens tijd geweest om op mn eerste post te antwoorden..
 

DeletedUser29633

Guest
Waarom, ik begrijp heel goed dat het ook mensen zijn, die het erbij doen.

maar supports van vanmorgen zijn nog niet beantwoord,

dus niet gelezen, volgens mij wordt er ff savonds snel gekeken, en bam bam bam.

9 van de 10 bestraften zullen wss hun bek houden, maar de maat is nu vol.

dit is een gemaakte zaak,

ikdenk dat ik maar een volledig overzicht op mn profiel ga plaatsen, want wss zullen alle topics wel snel verwijderen straks, als ze tijd hebben om het forum te controleren.

want laten we eerlijk wezen, een tijdje terug was er niet eens tijd geweest om op mn eerste post te antwoorden..

Kom eens met voorbeelden en onderbouw deze eens. Op zo'n manier wordt er natuurlijk nooit iets beantwoord.
 

DeletedUser

Guest
Kom eens met voorbeelden en onderbouw deze eens. Op zo'n manier wordt er natuurlijk nooit iets beantwoord.

je kan het mss eens in het TW weekblad schrijven, weet meteen heel de actieve ploeg van TW spelers het hoe er straffen uitgedeeld worden!

Ik heb mij steeds gedragen hier op het forum, heb steeds respect gehad voor de mods maar als ze tewerk gaan zoals bij roza nu is het gewoon een kwestie van straffen om te straffen op basis van geruchten die nergens kunnen worden bewezen. En dan verdwijnt mijn respect snel evenals mijn spelplezier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vermoed dat dit over roza gaat.

Nu, ik heb nog nooit een speler gezien in de alliantie die voor dubbelaccounting geen volledige ban kreeg.

Wat mij betreft, een zeer terechte accountverwijdering.
 

DeletedUser

Guest
Ik vermoed dat dit over roza gaat.

Nu, ik heb nog nooit een speler gezien in de alliantie die voor dubbelaccounting geen volledige ban kreeg.

Wat mij betreft, een zeer terechte accountverwijdering.

Als er bij het begin was gezegt dat dat gebeurde kan je zeggen. Maar dat is het niet waarbij dat de ban ook niet was en de straf was 273 dorpjes.

This schandalig dat je daarvoor je hele acount kwijt raakt
 

DeletedUser

Guest
Ik vermoed dat dit over roza gaat.

Nu, ik heb nog nooit een speler gezien in de alliantie die voor dubbelaccounting geen volledige ban kreeg.

Wat mij betreft, een zeer terechte accountverwijdering.


Maar als ze een straf bepalen dan moet je je bij die straf houden en niet ineens account bannen want dat was niet de afspraak
 

DeletedUser7533

Guest
Maar als ze een straf bepalen dan moet je je bij die straf houden en niet ineens account bannen want dat was niet de afspraak

aangezien we hier toch zo graag willen dat de mods hun fouten toegeven..
de 1ste straf (als ik het goed begreep 273 dorpjes), was duidelijk een 'foutje':D:D

jullie zouden de mods juist moeten prijzen dat ze dit foutje hebben rechtgezet en er gewoon een volledige verwijdering van hebben gemaakt:D

@ king: ik moest je bericht 4x over lezen om het te volgen..:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan