Moraal

DeletedUser

Guest
Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje:

Ik speel dit spel nog niet lang en kwam erachter dat mijn moraal zakt in procenten .( na wat aanvallen te hebben gedaan )
Ik weet als je een kleiner dorp aanvalt dat je moraal in rood procent komt te staan als je pech hebt.
Maar wat zijn de gevolgen daarvan als je procenten op B.V 0% komt te staan of iets daarboven ?

M.V.G
Hardegabber:) :confused:
 

DeletedUser613

Guest
0% zal je niet tegenkomen, maak je geen zorgen;) , je moraal zorgt ervoor dat je eigen troepen sterk verzwakken omdat ze het oneervol vinden tegen iemand te vechten die zo zwak is.
 

DeletedUser

Guest
Niet perse zwak. Je moraal word berekend door jouw puntenaantal te vergelijken met die van je tegenstander. Als jij hem aanvalt zal het moraal bv 90 zijn als zijn punten een redelijk stuk lager zijn. En als hij veel lager is dan misschien wel 60% of zelfs 30%. En als diegene jou aanvalt is het moraal gewoon 100 als ik me niet vergis?
 

DeletedUser

Guest
klopt helemaal masterfire

ik vind het wel heel goed dat er een moraal in tribalwars is ingesteld, maakt het spel net iets eerlijker en leuker.
 

DeletedUser

Guest
Okey,
Dus als ik het goed begrijp kan hij nooit 0% ?
Dan is het idd veel leuker en eerlijker zo kunnen grote spelers nooit alles met de 100% aanval een kleinere te graze nemen.
Klinkt echt cool.
Bedankt voor de uitleg.

M.V.G
Hardegabber:)
 

DeletedUser

Guest
Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje:

Ik speel dit spel nog niet lang en kwam erachter dat mijn moraal zakt in procenten .( na wat aanvallen te hebben gedaan )
Ik weet als je een kleiner dorp aanvalt dat je moraal in rood procent komt te staan als je pech hebt.
Maar wat zijn de gevolgen daarvan als je procenten op B.V 0% komt te staan of iets daarboven ?

M.V.G
Hardegabber:) :confused:

dat wat in het rood komt is geluk, dat is iets anders (een extra bonus)

mar moraal is het speelt in op het feit dat je tropen het niet eervol vinden om iemand/iets aantevallen, het bepaalt voor hoeveel %-aanvalskracht je troepen vechten.
 

DeletedUser907

Guest
Ik snap dat moraal niet

De speler is veel sterker dan ik en toch heeft hij een positief moraal:

De aanvaller heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)

6.4%
Moraal: 100%

Aanvaller: XXXXXXXXX
Dorp: XXXXXXXXXXXXXXX

Aantal: 23 0 42 0 0 19 0 0 0 0 1 0
Verliezen: 8 0 15 0 0 9 0 0 0 0 0 0


Verdediger: Coolen
Dorp: Wexford (381|510) K53

Aantal: 25 14 1 5 0 0 0 0 0 0 1 0
Verliezen: 25 14 1 5 0 0 0 0 0 0 1 0

en mijn muur is level 7
 

DeletedUser

Guest
vb:
STEL:
Ik heb +300p
Als ik een dorp van 60p aanval met 100 speermannen zal ik een redelijk lage moraal hebben omdat ik zoveel troepen stuur op een klein, zwak dorp, dit komende van een "sterk" dorp.
Bedenk: De speermannen voelen zich zwaar onderschat en denken dat het dorp wordt overschat.
 
Bovenaan