Mooiste stam/profiel plaatje W1

DeletedUser

Guest
Haha! wat lieg je nou? Jij stuurt mij een medeling ( via Ramms) om een forum plaatje te maken voor AL. K Holic :eek:

Dus dan is het niet mogenlijk dat hij die aanvraag voor een ander stelt omdat ik anoniem wil blijven ?

Als je de discussie wil voorzetten liever via een privébericht het interessert niemand wat hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dus dan is het niet mogenlijk dat ik die aanvraag voor een ander stel omdat hij anoniem wil blijven ?

Als je de discussie wil voorzetten liever via een privébericht het interessert niemand wat hier.

Jij dramt door, noob
 

DeletedUser

Guest
Rammscy.jpg

Al K. Holic, een vraagje, ik citeer hier eff iets, misschien ken je het wel. Hier kan je het zeggen:

- het is puur toeval dat Al K. Holic dat prentje van ramms post, die ook uit zijn profiel van op w1 komt. :rolleyes:

- Het is een keihard bewijs dat Al K. Holic op ramms speelt ... ;)

Zeg het maar Al K. Holic. ( hoe noemen ze dat weer, BUSTED? :D)
Owja, het is natuurlijk allemaal toeval :cool:
 

DeletedUser

Guest
...NLS had vroeger ook een erg mooi plaatje, en FUL als ik het me goed herinner.

Cool, dit topic valt me nu pas op (ben al lang gestopt op W1), maar het plaatje van FUL heb ik nog wel - die had ik namelijk gemaakt :)

FUL02.jpg
 

DeletedUser

Guest
Al K. Holic, een vraagje, ik citeer hier eff iets, misschien ken je het wel. Hier kan je het zeggen:

- het is puur toeval dat Al K. Holic dat prentje van ramms post, die ook uit zijn profiel van op w1 komt. :rolleyes:

- Het is een keihard bewijs dat Al K. Holic op ramms speelt ... ;)

Zeg het maar Al K. Holic. ( hoe noemen ze dat weer, BUSTED? :D)
Owja, het is natuurlijk allemaal toeval :cool:

Kijk als je een beetje oplet dan zie je da ti kde aanvraag voor dit plaatje gesteld heb, dus ik heb zegmaar voor ramms dat plaatje aangevraagd niet gek dat ik hem dan post. Ik zat er met mijn neus bovenop.
 

DeletedUser

Guest
Dan zou het wel La Cosa Nostra moeten zijn..
Maar Farm 4 Life, speel je op W1 eigenlijk?
 

DeletedUser38984

Guest
Dan zou het wel La Cosa Nostra moeten zijn..
Maar Farm 4 Life, speel je op W1 eigenlijk?

Jazeker. ;)
Alleen bezig met een Come-Back. Na de fusie waarmee ik bezig ben, gaat dat zeker gebeuren. ;)
Hoezo eigenlijk? :p
 

DeletedUser

Guest
Vroeg ik me gewoon af.. Je post wel vaker hier, dusja ;)
Op welk account speel je dan? :)
 
Bovenaan