Mooiste cluster

DeletedUser

Guest
Ja precies! Jij snapt het helemaal :p

Deze wereld ga ik voor top 500. Sommige mensen vinden dat raar en zeggen dat ik dan nummer 1 was op w20, maar dat was een try-out. Alles draait om deze wereld. Je moet natuurlijk altijd een doel voor jezelf stellen, en top 500 lijkt me een grote uitdaging maar toch ook haalbaar op deze wereld. Ik heb speciaal een C-klikker ingevlogen vanuit de koude achterhoek om me te helpen dit doel te bereiken. Ook ben ik de stam VRAAG? gejoint. Met de hulp van de leraren a.k.a. goden der TW hoop ik het doel haalbaarder te maken.

je komt er wel jongen.
 

DeletedUser68949

Guest
Hoezo wil ik dit forum naar mijn hand zetten? Vind jij 1 of 2 dorpen dan een cluster? Ik gaf gewoon MIJN mening. En dan mogen jullie idd ook die van jullie hebben, maar dan hoefden jullie niet aanvallend te reageren, vandaar.
 

DeletedUser52174

Guest
Hoezo wil ik dit forum naar mijn hand zetten? Vind jij 1 of 2 dorpen dan een cluster? Ik gaf gewoon MIJN mening. En dan mogen jullie idd ook die van jullie hebben, maar dan hoefden jullie niet aanvallend te reageren, vandaar.

Je bent echt downie omdat je denkt dat dit serieus is. Ga lekker naar het serieuze discussie forum aub met je politiek correct gezeik.
 

DeletedUser41351

Guest
Oke oke, zo kan het niet doorgaan. Ik kan niks doen aan wat er in het verleden is gebeurd maar ik kan altijd iets doen aan wat er in de toekomst zal gaan gebeuren.

Schud elkaar de hand en laten we in vrede verdergaan.
 

DeletedUser

Guest
Tijd om dit weer tot leven te wekken :rolleyes:
nl32
 

DeletedUser69030

Guest
Oke oke, zo kan het niet doorgaan. Ik kan niks doen aan wat er in het verleden is gebeurd maar ik kan altijd iets doen aan wat er in de toekomst zal gaan gebeuren.

Schud elkaar de hand en laten we in vrede verdergaan.

Je broek optrekken zou genoeg zijn :p
 
Bovenaan