Amber Heard
Forum Personality of The Year 2017
- Reactiescore
- 627
Dus jij wilt zeggen dat jij er vanaf het begin op speelt?![]()
Jij zegt dat ik geen cluster heb dat is gewoon onzin
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Hier mijn cluster , net de 100 k aangetikt
![]()
Hier mijn cluster , net de 100 k aangetikt
![]()
Tove speelt daar al sinds midden april ofzo, misschien een 2tal weken na de wereld gestart is. Als dat niet vanaf het begin is, weet ik het ook niet meer hoor.
nou dat wrodt nog leuk
nee, hij speelde eerst Swaghetti, en swaghetti is ten eerste 5 dagen later gestart ofzo, en heeft wel een tijdje geleeft, dus ik denk omgeveer een maand na de start ofzo.
In het zwart Maxx.
In het paars combinatie van MNL en opleidingsstam MiNL.
![]()
Hij is nog redelijk op het begin bij ons erbij gekomen.
Wat zeg jij nou. Ik heb verdorrie hem 3 weken zitten te plagen omdat hij zijn off dorp kwijt was. En dan vind je dat het begin? Word me steeds gekker hier![]()
Hij is volgens mij (zoals hier boven staat ook al staat) na een maand erbij gekomen. Voor nu lijkt dat nog een groot verschil, maar kijk maar eens jaar verder. Dan kan je toch wel echt spreken over dat hij in het 'begin' erbij is gekomen.
Hij is volgens mij (zoals hier boven staat ook al staat) na een maand erbij gekomen. Voor nu lijkt dat nog een groot verschil, maar kijk maar eens jaar verder. Dan kan je toch wel echt spreken over dat hij in het 'begin' erbij is gekomen.
Maar ik dacht dat we in het heden spraken en niet in de nabije toekomst. Deze discussie is NU bezig, dus wie heeft er NU gelijk?