Mooiste cluster

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Hier mijn cluster , net de 100 k aangetikt :D





mty1qh.png
 

DeletedUser41926

Guest
In het zwart Maxx.
In het paars combinatie van MNL en opleidingsstam MiNL.

nl32
 

DeletedUser

Guest
nou dat wrodt nog leuk :p

Tove speelt daar al sinds midden april ofzo, misschien een 2tal weken na de wereld gestart is. Als dat niet vanaf het begin is, weet ik het ook niet meer hoor.

nee, hij speelde eerst Swaghetti, en swaghetti is ten eerste 5 dagen later gestart ofzo, en heeft wel een tijdje geleeft, dus ik denk omgeveer een maand na de start ofzo.
 

DeletedUser

Guest
nou dat wrodt nog leuk :p



nee, hij speelde eerst Swaghetti, en swaghetti is ten eerste 5 dagen later gestart ofzo, en heeft wel een tijdje geleeft, dus ik denk omgeveer een maand na de start ofzo.

Hmm, goed laten we zeggen begin mei dan. Dat zijn alweer 2 maanden, dus hij heeft er langer wel dan niet opgespeeld. Dan kun je het imo toch wel al zijn accountje noemen toch? :)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wat graaff D zegt inderdaad:D
 

DeletedUser

Guest
hij kan naar alle kanten edelen (rock) Maxx is al gevallen, enkel snapt de helft nog niet dat ze een andere stam moeten zoeken :p
(infini had er zelfs al veel moeten afwijzen)
MNL zou geen probleem mogen zijn, ik hoop in de tijdspanne van 4dagen hun speler koochy van 120k punten volledig op te edelen :D past mooi in me cluster
 

DeletedUser38984

Guest
Hij is nog redelijk op het begin bij ons erbij gekomen.

Wat zeg jij nou. Ik heb verdorrie hem 3 weken zitten te plagen omdat hij zijn off dorp kwijt was. En dan vind je dat het begin? Word me steeds gekker hier :p
 

DeletedUser63840

Guest
Wat zeg jij nou. Ik heb verdorrie hem 3 weken zitten te plagen omdat hij zijn off dorp kwijt was. En dan vind je dat het begin? Word me steeds gekker hier :p

Hij is volgens mij (zoals hier boven staat ook al staat) na een maand erbij gekomen. Voor nu lijkt dat nog een groot verschil, maar kijk maar eens jaar verder. Dan kan je toch wel echt spreken over dat hij in het 'begin' erbij is gekomen.
 
Reactiescore
255
Hij is volgens mij (zoals hier boven staat ook al staat) na een maand erbij gekomen. Voor nu lijkt dat nog een groot verschil, maar kijk maar eens jaar verder. Dan kan je toch wel echt spreken over dat hij in het 'begin' erbij is gekomen.

Nee.
 

DeletedUser38984

Guest
Hij is volgens mij (zoals hier boven staat ook al staat) na een maand erbij gekomen. Voor nu lijkt dat nog een groot verschil, maar kijk maar eens jaar verder. Dan kan je toch wel echt spreken over dat hij in het 'begin' erbij is gekomen.

Maar ik dacht dat we in het heden spraken en niet in de nabije toekomst. Deze discussie is NU bezig, dus wie heeft er NU gelijk?
 

DeletedUser63840

Guest
Maar ik dacht dat we in het heden spraken en niet in de nabije toekomst. Deze discussie is NU bezig, dus wie heeft er NU gelijk?

Iedereen vind begin periode anders, persoonlijk vind ik het nog steeds redelijk begin dat Martin erbij is gekomen.
Jij vind het anders. Maakt mij niet zoveel uit.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Die Farm4Life moet niet zo drammen:D
 
Bovenaan