- Reactiescore
- 99
Beste spelers,
Bij scripts wordt soms data opgehaald uit bijvoorbeeld een database. Denk hierbij bijvoorbeeld aan TBR-map, MarkEnemy met database. Bij deze scripts is het nu niet mogelijk om aan de server kant te verifiëren of de opgegeven speler wel de speler is die ingelogd is. Dit zou een oplossing zijn tegen het verwijderen van data van andere spelers.
Bij TwStats is het mogelijk om via Oauth2 in te loggen met je TribalWars account. Toen bedacht ik me is het niet mogelijk om via Oauth2 te verifiëren of de opgegeven speler ook echt de speler is die ingelogd is. Maar de Oauth2 implementatie is niet openbaar.
Dus bij deze de volgende vraag?
Het mogelijk maken om Oauth2 toegankelijk te maken voor developers om de scripts beter te kunnen beveiligen.
Met vriendelijk groet,
Martijn1279
Bij scripts wordt soms data opgehaald uit bijvoorbeeld een database. Denk hierbij bijvoorbeeld aan TBR-map, MarkEnemy met database. Bij deze scripts is het nu niet mogelijk om aan de server kant te verifiëren of de opgegeven speler wel de speler is die ingelogd is. Dit zou een oplossing zijn tegen het verwijderen van data van andere spelers.
Bij TwStats is het mogelijk om via Oauth2 in te loggen met je TribalWars account. Toen bedacht ik me is het niet mogelijk om via Oauth2 te verifiëren of de opgegeven speler ook echt de speler is die ingelogd is. Maar de Oauth2 implementatie is niet openbaar.
Dus bij deze de volgende vraag?
Het mogelijk maken om Oauth2 toegankelijk te maken voor developers om de scripts beter te kunnen beveiligen.
Met vriendelijk groet,
Martijn1279