Modus versus Zes stammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser56384

Guest
Namens ~TRE~ nemen we de strijd aan.

nou hier nog iemand van tre wij willen jullie best laten zien dat wij niet bang zijn aangelegt ookal zijn wij velemalen kleiner dan jullie stam wij hopen op een goed, eerlijk, en sprotief verloop.

M.V.G. mitchel ;D
Eerlijk en sportief kan ik jullie bieden... maar of het goed (af)loopt voor jullie of ons: dat zal de tijd moeten leren :)
 

DeletedUser33058

Guest
Dus? als insomnia tegen jullie keert en wij als guarillia's optreden spelen jullie met vuur.
 

DeletedUser56576

Guest
Je ziet overduidelijk dat er nooit goed samengewerkt gaat worden aangezien spelers/stammen niet 1 voor 1 worden aangevallen.

Iedereen zal voor zichzelf kiezen en 1 voor 1 af gaan...
 

DeletedUser56384

Guest
ik heb meer dan de 1ste 3 te samen :rolleyes:
grumpy heeft 1/2 van je stam xD
Ik ken ze nog van W17... en vergis je niet: dat is -bij degene die ik van hen ken- vechten tot het je zwart voor de ogen word... serieus leuk om de strijd mee aan te gaan!
 

DeletedUser

Guest
nou hier nog iemand van tre wij willen jullie best laten zien dat wij niet bang zijn aangelegt ookal zijn wij velemalen kleiner dan jullie stam wij hopen op een goed, eerlijk, en sprotief verloop.

M.V.G. mitchel ;D

Wat zijn jullie plannen voor deze oorlog? :)
 

DeletedUser33058

Guest
sorry voor dubble post maar wij zijn dus de Zes stammen ;)
 

DeletedUser56576

Guest
Yeah 6 posts in 1 seconde.


ik herhaal en met een hoofdletter!! Zes
 

DeletedUser

Guest
Ik ken ze nog van W17... en vergis je niet: dat is -bij degene die ik van hen ken- vechten tot het je zwart voor de ogen word... serieus leuk om de strijd mee aan te gaan!

Werelden verschillen ;)

ik denk dat ze het alleen zullen uithouden door het Moraalverschil.
verder maken ze geen kans,
aangezien modus met gemak een massa aanval kan doen met alleen 2 spelers al :p
als hun incomings counter slaat op 500. dan zullen ze wel de alarmbel doen rinkelen
 

DeletedUser56576

Guest
Werelden verschillen ;)

ik denk dat ze het alleen zullen uithouden door het Moraalverschil.
verder maken ze geen kans,
aangezien modus met gemak een massa aanval kan doen met alleen 2 spelers al :p
als hun incomings counter slaat op 500. dan zullen ze wel de alarmbel doen rinkelen

Lol sommige spelers zouden dan al bijna 25-50 aanvallen per dorp binnen krijgen xD.
 

DeletedUser56384

Guest
Werelden verschillen ;)

ik denk dat ze het alleen zullen uithouden door het Moraalverschil.
verder maken ze geen kans,
aangezien modus met gemak een massa aanval kan doen met alleen 2 spelers al :p
als hun incomings counter slaat op 500. dan zullen ze wel de alarmbel doen rinkelen
Ja... dat zou kunnen, maar zo gaat het niet gebeuren. Ik las er net ook eentje... die zei: ze worden 1 voor 1 aangevallen etc. Nou... nee??? We vallen ze tegelijk aan. Allemaal.
 

DeletedUser

Guest
Ja... dat zou kunnen, maar zo gaat het niet gebeuren. Ik las er net ook eentje... die zei: ze worden 1 voor 1 aangevallen etc. Nou... nee??? We vallen ze tegelijk aan. Allemaal.

Alvast succes, wanneer kunnen we de eerste aanvallen verwachten?
 

DeletedUser

Guest
Onze tegenstanders, die zijn nu samen 30 miljoen punten. Wij benaderen de 20 miljoen. Ze zijn dus 10 miljoen punten groter. We zijn dus niet gelijk qua grote... dat zou geen uitdaging zijn.

Verder weten we dat ze BG's e.d. hebben... 2 nog kleinere stammen, die daartoe behoren, die hebben we hier niet meer genoemd. Maar het staat onbekende BG's e.d. vrij... om de andere fractie te joinen, waardoor het punten verschil nog groter zou kunnen worden.

Echter is het onze mening... dat onze kwaliteiten de doorslag zullen geven, puntenverschil of niet.


Wat denk je, ken je het hebben,...???
 

DeletedUser

Guest
denk toch dat het een een zijdige oorlog gaat worden en meeste geen echte weestand bieden.

maar dit is mijn visie misschien heb ik het wel helemaal fout :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan