[Stam] Modus Operandi. | Wereld 64

DeletedUser75791

Guest
Forumgenoten, ik zal eens even een aanvraagje plaatsen hiero.

1. De tekst:
Modus Operandi.
2. Kleurencombinatie(s) Bij dit thema passen denk ik het beste wat duistere kleuren. Maar het is natuurlijk altijd keus van de designer wat voor kleuren hij het beste bij zijn/haar plaatje vindt passen :)
3. Thema: "Modus Operandi" staat voor werkwijze van een crimineel. Iets in de trend van criminelen dus.
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
thief-video-game-hd.jpg
distant-cyberpunk-future-1600x900.jpg
Eigen inbreng is ook altijd goed natuurlijk.
5. Deadline: Zonsopgang.
6. Prijs/gift: Een heleboel eer, lof en wellicht roem.
7. Favoriet tot nu toe: -

Misschien dat ik zelf ook nog iets maak, mocht ik tijd, inspiratie en motivatie vinden. Vandaar dat ik ook geen prijs beloof.. Er valt natuurlijk altijd wat te onderhandelen mocht je wel pp willen.
 

DeletedUser75791

Guest
Ik maak niets voor een stam dat noob ripcasers heeft, hierbij raad ik alle andere designers ook aan om niets te maken voor ripcasers.

Beetje kinderachtig dit he ;)
Mogen naar The Green Moonlight
Bedankt!

Voila overgedragen ;)

Is misschien niet zo netjes gegaan, maar het is uiteindelijk overgedragen dus niet geript. Hij heeft bij mij ook al eens een plaatje gekocht en dat is gewoon netjes gegaan. Daarbij is het mijn topic dus mijn verantwoordelijkheid en jij weet best dat ik geen plaatjes zal rippen zonder vergoeding te geven.

Dan moet je ook nog eens even goed kijken of je wel de goede beschuldigt :redface:
Je hebt Vetus Bellator op het AF, die speelt op .Vetus Bellator..
Het account wat echter op W64 speelt heet Vetus Bellator., dus wellicht is dit een hele andere speler. Dit weet ik niet zeker, maar ik verwacht ook niet dat jij dit onderzocht hebt.

Ook vrij zielig dat @SC Beast., een forummod dit soort achterlijk gedrag gaat liken.

Maar toch fijn dat je grappig wordt gevonden hè :redface::redface::cool2:
 
Reactiescore
831
Roy jij moet eens beter onderzoeken, kijk eens welk plaatjes Vetus Bellator. heeft op w64? Verder is iedereen buiten jij al op de hoogte. Dus misschien beter onderzoek doen voordat je wat post en mij en @SC Beast. afkraakt. Dit staat ook allemaal in de GFX groep...
 

DeletedUser75791

Guest
Verandert alsnog niets aan het feit dat het totaal niet relevant is voor deze aanvraag. Ik vraag een plaatje aan en niet Vetus Bellator.
 

DeletedUser71723

Guest
Beetje kinderachtig dit he ;)




Is misschien niet zo netjes gegaan, maar het is uiteindelijk overgedragen dus niet geript. Hij heeft bij mij ook al eens een plaatje gekocht en dat is gewoon netjes gegaan. Daarbij is het mijn topic dus mijn verantwoordelijkheid en jij weet best dat ik geen plaatjes zal rippen zonder vergoeding te geven.

Dan moet je ook nog eens even goed kijken of je wel de goede beschuldigt :redface:
Je hebt Vetus Bellator op het AF, die speelt op .Vetus Bellator..
Het account wat echter op W64 speelt heet Vetus Bellator., dus wellicht is dit een hele andere speler. Dit weet ik niet zeker, maar ik verwacht ook niet dat jij dit onderzocht hebt.

Ook vrij zielig dat @SC Beast., een forummod dit soort achterlijk gedrag gaat liken.

Maar toch fijn dat je grappig wordt gevonden hè :redface::redface::cool2:

Ip adres mag gerust gecontroleerd worden om te bevestigen dat het wel degelijk niet dezelfde spelers zijn ;P.
Ik heb in het verleden soms een plaatje al eens ingesteld zonder ervoor te betalen om te kijken of het me staat, maar heb telkens de dag zelf de maker er nog voor betaald wat beloofd werd.
 
Bovenaan