Moderators Gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
En dan die irritante onnodige opmerkingen, het is echt jullie bedoeling iemand af te breken.

ahum wie begint hier te schelden en te vloeken dat was ik niet volgens mij hij heete dacht ik opclick ow ja je moet niet zo zeiken
 

DeletedUser710

Guest
Even voor een overzichtje:

Nieuwe Mods:
AGO|Thingy
Blackcomb
Tsuki
Yesgirl
Spook
Newlives

Dat waren ze volgens mij
 

DeletedUser

Guest
Oké,

Nu... Jullie zijn altijd tegen de personen die de meest logische redenen geven om bepaalde zaken. Jullei gaan die persoon dan afbreken omdat je het zelf neit beter kan. Gaan jullie deze persoon beledigen met zijn leeftijd. Hetzelfde gebeurt op school. Ik zeg dat iets waar ik zeker over ben dat het waar is. Maar dan opeens omdat ze weten dat ik het juist heb gaan ze samen allemaal tegen mij zodat ze mij ongelijk kunnen geven.

Mijn verhaal, misschien dat jullie dan begrijpen dat je moet opletten met wat je gaat posten:

Ik als 13 jarige ben de jongste van de gehele familie(neven, broer, ...). Daardoor ook het zwarte schaap. Ik heb 4 maanden moeten doorbrengen in Nederland(werk van men pa) in Denelder. Daar werd ik gepest in kleuterklas. Wij als familie van 4 personen hielden het niet uit, en zijn terug naar België gegaan. Dan heb ik mijn jaren in kleuterklas zonder pesten of iets in die aard doorgebracht.Tot in de lagere school... Zoals bijna bij elk slachtoffer gebeurt, ik maak ruzie met een populair iemand van de school, en die zet iedereen tegen mij op. Ik kreeg 15 nota's over een hele schoolmaand omdat een leerkracht de pik op mij had(3 voorbeelden: ik gooide een boek in de lucht en vangde het weer op: nota! Ik nam een water mee op de speelplaats: nota! ik liep zonder jas rond op de speelplaats: nota! Allemaal van dezelfde leerkracht). Ook nog sloeg de leerkracht mij op men hoofd, en sleurde met me op de trap. Na 3 jaar hield ik het niet meer uit en veranderde ik van school. Daar hetzelfde verhaaltje... Eerst ging het goed, ik had goeie vrienden. Maar dan loopt er daar weer zo'n populair achterlijk ind rond die iedereen tegen mij opzet. Wordt ik daar ook gepest. Mijn ouders zijn niet gescheiden. Ze verdienen ook redelijke som per maand. Degene die mij pesten, hun ouders zijn gescheiden. Jaloezie... Nu in de middelbare school is het nog altijd hetzelfde verhaaltje. Dan heb ik ook nog problemen binnen mijn familie. Mijn broer als 15 jarige bijna 16 is het lievelingetje van mijn ouders. Ik haat hem als de pest. Hij liet mijn computer crashen maar mijn ouders geloofden me niet. Hij doet allerlij dingen met mij die me kwetsen(niet lichamelijk). Mijn ouders staan iedere dag te klagen en te zagen over ieder detail. You can't imagine. En zo gaat mijn verhaal nog niet over de helft. Dan komen jullie pummels er nog een schepje bij doen. Met jullei domme leeftijfdsgrens, en achterlijke opmerkingen. Kon ik eens iets speciaal in men leven, maar lukt het neit om deze reden. Nu weet je eens hoe ik me voel. Ik kan nergens bijhoren, mijn leven is een hoopje, dan heb ik eens een leuk spel, en komen jullie het verpesten.

Ik wens jullie nog veel plezier met TW.
Excuses voor het ongemak.

Edit: Ook gefeliciteerd aan de nieuwe mods.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik weet niet of je het doorhebt maar ik doe ook niet zo en ik heb ook veel meegemaakt ik ben op elke school gepest had weinig vrienden maar ik kan er wel tegen (sommige anderen niet) maar waarom vertel je je levens verhaal dat heeft hier niks mee te maken

en btw spoonk is geen 18 ik dacht dat hij/zij 16 was dus het kan wel degenlijk
 

DeletedUser

Guest
Het is niemands bedoeling om iemand te kwetsen. Het enige wat we duidelijk willen maken is dat zeuren over de leeftijdsgrens geen zin heeft. Als je je gewoon gedraagd als ieder ander zul je nooit problemen met iemand krijgen.
 

DeletedUser2599

Guest
Oké,

Nu... Jullie zijn altijd tegen de personen die de meest logische redenen geven om bepaalde zaken. Jullei gaan die persoon dan afbreken omdat je het zelf neit beter kan. Gaan jullie deze persoon beledigen met zijn leeftijd. Hetzelfde gebeurt op school. Ik zeg dat iets waar ik zeker over ben dat het waar is. Maar dan opeens omdat ze weten dat ik het juist heb gaan ze samen allemaal tegen mij zodat ze mij ongelijk kunnen geven.

Mijn verhaal, misschien dat jullie dan begrijpen dat je moet opletten met wat je gaat posten:

Ik als 13 jarige ben de jongste van de gehele familie(neven, broer, ...). Daardoor ook het zwarte schaap. Ik heb 4 maanden moeten doorbrengen in Nederland(werk van men pa) in Denelder. Daar werd ik gepest in kleuterklas. Wij als familie van 4 personen hielden het niet uit, en zijn terug naar België gegaan. Dan heb ik mijn jaren in kleuterklas zonder pesten of iets in die aard doorgebracht.Tot in de lagere school... Zoals bijna bij elk slachtoffer gebeurt, ik maak ruzie met een populair iemand van de school, en die zet iedereen tegen mij op. Ik kreeg 15 nota's over een hele schoolmaand omdat een leerkracht de pik op mij had(3 voorbeelden: ik gooide een boek in de lucht en vangde het weer op: nota! Ik nam een water mee op de speelplaats: nota! ik liep zonder jas rond op de speelplaats: nota! Allemaal van dezelfde leerkracht). Ook nog sloeg de leerkracht mij op men hoofd, en sleurde met me op de trap. Na 3 jaar hield ik het niet meer uit en veranderde ik van school. Daar hetzelfde verhaaltje... Eerst ging het goed, ik had goeie vrienden. Maar dan loopt er daar weer zo'n populair achterlijk ind rond die iedereen tegen mij opzet. Wordt ik daar ook gepest. Mijn ouders zijn niet gescheiden. Ze verdienen ook redelijke som per maand. Degene die mij pesten, hun ouders zijn gescheiden. Jaloezie... Nu in de middelbare school is het nog altijd hetzelfde verhaaltje. Dan heb ik ook nog problemen binnen mijn familie. Mijn broer als 15 jarige bijna 16 is het lievelingetje van mijn ouders. Ik haat hem als de pest. Hij liet mijn computer crashen maar mijn ouders geloofden me niet. Hij doet allerlij dingen met mij die me kwetsen(niet lichamelijk). Mijn ouders staan iedere dag te klagen en te zagen over ieder detail. You can't imagine. En zo gaat mijn verhaal nog niet over de helft. Dan komen jullie pummels er nog een schepje bij doen. Met jullei domme leeftijfdsgrens, en achterlijke opmerkingen. Kon ik eens iets speciaal in men leven, maar lukt het neit om deze reden. Nu weet je eens hoe ik me voel. Ik kan nergens bijhoren, mijn leven is een hoopje, dan heb ik eens een leuk spel, en komen jullie het verpesten.

Ik wens jullie nog veel plezier met TW.
Excuses voor het ongemak.

Ah, wat zielig.

Kan er heel wat op zeggen, maar doe dat niet, ik schrijf geen romans.

Maar wat ik wil zeggen is: wordt volwassen qua geest, lichamelijk en qua leeftijd hoeft niet eens, en dan heb je al veel meer kans.

Sam.
 

DeletedUser1665

Guest
spoonk is geen 18 ik dacht dat hij/zij 16 was dus het kan wel degenlijk

Spoonk is een kleine peuter van 14/15 jaar hoor...

De mods zijn gekozen en gecontacteerd.
De personen die gekozen zijn, zullen niet veranderen.
Wij kunnen nu eenmaal niet iedereen kiezen, het merendeel van de mensen die gesolliciteerd hebben willen dolgraag mod worden.
Wij hebben uit de 400 sollicitatie's de beste uitgekozen,
als je hier niet bij zit heb je simpelweg pech.
Wij kunnen niet voor iedereen goed doen.

Daarom wil ik jullie ook bedanken om Blackcomb te selecteren ;)
Zijn de werelden al bekend waarop elke moderator gaat spelen ?
 

DeletedUser2599

Guest
ik weet niet of je het doorhebt maar ik doe ook niet zo en ik heb ook veel meegemaakt ik ben op elke school gepest had weinig vrienden maar ik kan er wel tegen (sommige anderen niet) maar waarom vertel je je levens verhaal dat heeft hier niks mee te maken

en btw spoonk is geen 18 ik dacht dat hij/zij 16 was dus het kan wel degenlijk

Pesten en plagen kom je tegen, niets aan te doen, behalve normaal gedragen en het kunnen weerstaan, je moet maar denken, ze doen het omdat ze denken of nee beter: willen dat ze beter zijn.
 
Reactiescore
25
Dit is het laatste wat ik zal zeggen: je bent niet de enige die een rot jeugd heeft (gehad). Echt niet.
 

DeletedUser2599

Guest
Oh ja, BeNnOo jij kan men reetje kussen.
Een beetje staan liegen dat ik een potentieel persoon ben om mod. te worden.
Mij valse hoop geven.

Altijd te ver gaan, reken maar dat hij iedereen respecteerd onder de 18, sinds hij dat zelf is.
 

DeletedUser2599

Guest
Dat lucht op zeg.

Jullie zijn ook allemaal onbeschofte pummeltjes. Neem iemand van je eigen leeftijd als slachtoffer. Dat moest er nog even uit losers.

Je bent 13 toch, zit ik er maar net boven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Even opheldering, ik ben Spook. Een compleet verschillend persoon dan Spoonk :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan