Mission Im'Meow'able

DeletedUser65921

Guest
Als jullie nu gewoon op je taalgebruik letten hoef ik dat niet te doen :p
 

DeletedUser5114

Guest
Vind het wel wat overdreven om dit aantepassen hoor Laurens.
 

DeletedUser67517

Guest
Doelgroep van TribalWars ligt tegenwoordig nog bij kinderen die opvoeding nodig hebben. Het TW-Team neemt ouderlijke taken over. Goed bezig!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.893
Gelukkig had ik mijn euro ingezet op de stam waar het eerst leaves zouden plaatsvinden tijdens deze oorlog . :D
 

DeletedUser69389

Guest
laat ook maar ik ga hier niet eens op in :eek:. Fijne avond allemaal

Ik zie er toch echt staan "vertel het maar" ben je echt zo dom of?

Laten wij nu onze plannen behouden en jullie die van jullie :confused:

Groot deel van E.Baw stapt over naar TWR of TBR en dat vermeld ik. Je zegt dat het anders zit en we niet goed zitten, maar wat is het dan? Je hoeft daar echt niet over uit te wijden tot in details, maar vertellen hoe het wel zit is dan handig.
 

DeletedUser71249

Guest
Groot deel van E.Baw stapt over naar TWR of TBR en dat vermeld ik. Je zegt dat het anders zit en we niet goed zitten, maar wat is het dan? Je hoeft daar echt niet over uit te wijden tot in details, maar vertellen hoe het wel zit is dan handig.

Ik had ook nooit op het af moeten gaan reageren, de druipende arrogantie van sommige trok me aan het toch te doen maar komt er minder dan niets mee verder ^^

Daarbij hebben jullie niets nodig van wat de vijand wilt doen want ehh tsja de katjes zijn nu eenmaal de beste..correctie de grootste.

Voordat ik het af verlaat hebben jullie nog een screenshot van de ranglijst, de kleine veranderingen die gaande zijn wijzen ineens andere dingen aan..Pronk je er nog even mee?

Mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65921

Guest
We hebben gewoon een lijn getrokken op alle woorden die als persoonlijke belediging gebruikt kunnen worden.
Is vooral voor duidelijkheid, dat het niet random lijkt van dat wordt weggehaald en dat niet.

Kan dat die soms streng is ja, maar dan pas ik meestal ook gewoon de posts aan zonder verdere gevolgen.
 

DeletedUser77254

Guest
Bekijk bijlage 9902

Bekijk bijlage 9903

Oke, dit is overduidelijk niet netjes. Meow doet zich voor als een nette degelijke stam, maar krijgt wel gratis dorpen van The Gambling Death en Businessboys. (Meeste dorpen blijven op 9995 staan)

Vervolgens wordt er eens geïnformeerd hoe dit komt en dan blijkt het gewoon dat Meow spelers om koopt, zodat ze geinterned mogen worden. Is dit überhaupt legaal?
 

DeletedUser69389

Guest
Bekijk bijlage 9902

Bekijk bijlage 9903

Oke, dit is overduidelijk niet netjes. Meow doet zich voor als een nette degelijke stam, maar krijgt wel gratis dorpen van The Gambling Death en Businessboys. (Meeste dorpen blijven op 9995 staan)

Vervolgens wordt er eens geïnformeerd hoe dit komt en dan blijkt het gewoon dat Meow spelers om koopt, zodat ze geinterned mogen worden. Is dit überhaupt legaal?

Ik weet persoonlijk nergens van af en het lijkt mij ook behoorlijk stug. Daarnaast kan ik uit deze pm niet direct concluderen of hetgeen wat deze Businessboys zegt klopt, want tegen wie is dit gezegd en kan hij bewijs geven? Indien dit het geval is dan mag hij dit doorsturen naar mij, Christie Monteiro. Nu zegt die iets wat als waarheid wordt gezien. Want als ik kijk naar de stats. The Gambling Death heeft een fikse ODD stijging gehad en staat daarmee 10e en dit vond plaats gedurende zijn val.

Het andere account is net op begonnen en heeft een lichte ODD stijging, maar als spelers slecht deffen dan kan dat soms ook.

image.php


image.php


image.php


image.php



Zolang ik geen screens zie van een pm of skypegesprekken beschouw ik dit als pure stokerij en zwartmakerij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77254

Guest
Ik weet persoonlijk nergens van af en het lijkt mij ook behoorlijk stug. Daarnaast kan ik uit deze pm niet direct concluderen of hetgeen wat deze Businessboys zegt klopt, want tegen wie is dit gezegd en kan hij bewijs geven? Indien dit het geval is dan mag hij dit doorsturen naar mij, Christie Monteiro. Nu zegt die iets wat als waarheid wordt gezien. Want als ik kijk naar de stats. The Gambling Death heeft een fikse ODD stijging gehad en staat daarmee 10e en dit vond plaats gedurende zijn val.

Het andere account is net op begonnen en heeft een lichte ODD stijging, maar als spelers slecht deffen dan kan dat soms ook.

image.php


image.php


image.php


image.php

Een lichte ODD steiging, is te verklaren dat Meow eerst in de aanval ging en daarna zo'n aanbod aan hem deed. Verder is de ODD in verhouding tot wat de speler verloren is, niks. Verder is het wel toevallig, dat de TBR/TWR kant van Businessboys met def gestackd staat en de dorpen erachter (aan Meow) kant niet... En hier worden lekker die gratis dorpjes binnen gehengeld.

En lekker goedkoop weer om het meteen te bestempelen als stokerij... Wat gebeurt hier constant op het AF?

Alleen deze bijzonder uitgebreide, verdedigende post, is voor mij al verdacht.
 
Reactiescore
1.735
Ik vind die pm's toch al duidelijk genoeg. Hij krijgt PP aangeboden in ruil van dorpen. Hij zegt het zelf!
 

DeletedUser68372

Guest
Ik kan je verzekeren dat dit binnen Meow niet bekend is, maar naar aanleiding van je post wel wordt achterhaald. Verder is het concluderen uit deze screen's natuurlijk niet mogelijk hé deze speler geeft een waarschuwing maar of die waar is?
 
Reactiescore
1.735
Die gast zegt zwart op wit dat hij veel pp kreeg aangeboden om het miauw makkelijker te maken.
 
Reactiescore
1.735
En tegen ons zegt hij wat anders? Maar tegen wie hij dan liegt is niet duidelijk.
 
Bovenaan