misschien lomp maar ik weet het niet ;)

DeletedUser761

Guest
ik wil weten waar je troepen kan maken. of heb je daar een speciaal gebouw voor nodig.


en hoe kan je meer gebouwen bij krijgen want als ik bij hulp kijk zie ik veel meer gebouwen dan die ik nu heb en ik zit wel gewoon in wereld 2.

al vast bedankt :)

greetzz Triple T
 

DeletedUser

Guest
ik wil weten waar je troepen kan maken. of heb je daar een speciaal gebouw voor nodig.


en hoe kan je meer gebouwen bij krijgen want als ik bij hulp kijk zie ik veel meer gebouwen dan die ik nu heb en ik zit wel gewoon in wereld 2.

al vast bedankt :)

greetzz Triple T

troepen kan je maken bij de barak en stal, voor barakken heb je een hoofdgebouw level 3 nodig stal weet ik niet zo uit mn hoofd
 

DeletedUser594

Guest
Ga naar hulp en klik op de naam van een gebouw, dan staat daar wat je nodig hebt. Zodra je alles hebt wat benodigt is verschijnt het desbetreffende gebouw in je lijst. ;)
 

DeletedUser594

Guest
Trouwens, voor de meeste troepen (alles behalve speerwerpers en edelmannen) geld dat wanneer je voor bijvoorbeeld zwaard alle benodigdheden al hebt, dat je ze dan nog eerst moet ontwikkelen in de smederij.
 

DeletedUser761

Guest
troepen kan je maken bij de barak en stal, voor barakken heb je een hoofdgebouw level 3 nodig stal weet ik niet zo uit mn hoofd

nu ging ik even kijken want had het druk,, maar ik zie helemaal geen gebouw staan dat barak heet of is dat een troep of zo?
 

DeletedUser594

Guest
Het is kazerne.
Als je bij hulp onder eenheden op de naam van een soort eenheid klikt zie je ook de benodigdheden van dat soort. ;)
 

DeletedUser

Guest
beste TRIPLE T

wat mij betreft lees je inderdaad de hulp, snap je het dan nog niet lees dan eerst oude topics op het forum

daar zijn ze voor

maar dit geneuzel over hoe het spel werkt heeft geen zin.....
zo moeilijk is het spel ook weer niet zou je denken!!!

succes met je dorp maar verlaat het forum met deze bijzondere onnodige bijdrages
 
Bovenaan