Minst eervolle speler

DeletedUser16768

Guest
Eervol, eervol, eervol

Eervol brengt geen discussies. Iedereen houd van elkaar en vind elkaar goed.
Laten we elkaar eens gaan afkraken;)

De minst eervolle speler:
 

DeletedUser35177

Guest
1.carboneke
2.timomans(slechtste)
3.sgt.cleaver
(zomaar wat spelers uit mijn hoed getoverd)
 

DeletedUser16768

Guest
Je bent niet de minst eervolle speler in mijn ogen.

Eerder denk ik dan aan wat gefaalde spelers op meerdere plekken.
 

DeletedUser16256

Guest
1. Great General
2. Gold Illusion

Great General met z'n grote mond, en hij werd geownd, helemaal geedeld. Gold Illusion van hetzelfde,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16768

Guest
Vlammend zwaard heeft in mijn ogen ook altijd heel veel praatjes gehad.
 

DeletedUser34260

Guest
1. Great General
2. Gold Illusion
3. Carboneke

Great General met z'n grote mond, en hij werd geownd, helemaal geedeld. Gold Illusion van hetzelfde, en Carboneke is gewoon een slechte speler.. terwijl hij dan ook ècht denkt dat hij goed is .. :rolleyes:

Great General had wel een te grote mond ja en dat heeft hem veel vijanden bezorgd en ook deze wereld gekost.

Maar hij speelde dit spel tenminste en liet zich niet intimideren door andere stammen en spelers (al waren ze zo groot als VIB).

Ik ben benieuwd hoelang elke andere topspeler het zou volhouden als je alleen tegen de wereld staat zonder steun van je stam...

En ik ben er zeker van dat hij met zijn skills zou kunnen meedraaien in VIB.
 

DeletedUser

Guest
Great General had wel een te grote mond ja en dat heeft hem veel vijanden bezorgd en ook deze wereld gekost.

Maar hij speelde dit spel tenminste en liet zich niet intimideren door andere stammen en spelers (al waren ze zo groot als VIB).

Ik ben benieuwd hoelang elke andere topspeler het zou volhouden als je alleen tegen de wereld staat zonder steun van je stam...

En ik ben er zeker van dat hij met zijn skills zou kunnen meedraaien in VIB.

hier ben ik het niet mee eens, Hij leidde volgens mij zijn stam? NLS.
Als hij een vv kreeg die niet aangekondigd was en waarvan het account onder aanval stond dan deed hij niks met het account.
Is dat niet een beetje oneervol tegen over je stamgenoot?
 

DeletedUser

Guest
86Pokerface, altijd al een groot gedacht gehad over zijn stam en (vooral) zichzelf.
 

DeletedUser34260

Guest
hier ben ik het niet mee eens, Hij leidde volgens mij zijn stam? NLS.
Als hij een vv kreeg die niet aangekondigd was en waarvan het account onder aanval stond dan deed hij niks met het account.
Is dat niet een beetje oneervol tegen over je stamgenoot?

Inderdaad, maar wat was NLS nog op het einde?

Je vv geven terwijl je onder aanval ligt zonder enig woordje uitleg vind ik anders ook wel oneervol :p
 

DeletedUser

Guest
Daar zit juist het probleem, hij heeft iedereen van ViB zo gemaakt als zichzelf waardoor je dat over heel ViB kan zeggen.

Ik zie nergens het probleem. Ook is hij niet zoveel aanwezig op AF. Je wilt vast gewoon zelf ook les krijgen van hem :p.
 

DeletedUser

Guest
Daar zit juist het probleem, hij heeft iedereen van ViB zo gemaakt als zichzelf waardoor je dat over heel ViB kan zeggen.

Dus je vindt hem oneervol omdat hij veel van onze spelers een groot niveau heeft bijgebracht.

Daar is een naam voor: afgunst.

Hij is één van de spelers waar ik het meeste respect voor heb, misschien wel het meeste.
 

DeletedUser

Guest
noem iemand van ViB oneervol en we krijgen 5 pagina's volgeluld met argumenten voor/tegen:cool:
 
Bovenaan