Mini-dorpjes

DeletedUser

Guest
Hebben jullie sinds ook last van die kleine 100p dorpjes die midden in je cluster opduiken? Ik heb er in n paar dagen stuk of 8-10 bij gekregen, kreeg vanmiddag op de koop toe een Ridder als aanval over me heen :eek:

Beetje vreemd vind ik het, is dit onderdeel van dat opnieuw starten ofzo? Want die mensjes zijn sowieso kansloos maar staat voor 'ons' ook zo lelijk.

Grtz
 

DeletedUser

Guest
heb er ook last van. begin het ondertussen eerder een plaag te vinden. af en toe is dat leuk maar ...
 

DeletedUser15806

Guest
Heb ik ook.. Ineens een stomme noob tussen mijn dorpen in. Maar zo erg is het niet.. 5 dagen wachten overnemen en uitbouwen. Daarna is het alleen maar cluster versterking:)
 

DeletedUser

Guest
Nou na 5 dagen zijn ze hier nog steeds 200 puntjes, daar doe ik het niet voor, sorry :p
 

DeletedUser15806

Guest
Het zou inderdaad fijner zijn als ze al 9K dorpjes zouden beginnen:)
Maar gewoon veel GM slaan en dan is het niet zo'n probleem er een edeltje op te gooien:p
 

DeletedUser

Guest
Het is aardig vervelend en voor hen kansloos. Ze maken gene schijn van kans om daar tussen alle grotere spelers van mil+ een bestaan op te bouwen wat meer is dan hun eerste dorpje in de eerste 5 dagen...

En inderdaad, dan is je cluster mooi en dan komen er van die kleine rode puntjes tussen op je map...
 

DeletedUser

Guest
Het zou inderdaad fijner zijn als ze al 9K dorpjes zouden beginnen:)
Maar gewoon veel GM slaan en dan is het niet zo'n probleem er een edeltje op te gooien:p

Ik vind het zonde van mn muntjes/edels om er een 200 p dorpje van te pakken hoor.. besteed ze liever aan interns :D
 

DeletedUser15806

Guest
Ag ik vind het wel enorm grappig dat ze het serieus nog gaan proberen.. Heb er eentje gevonden in iemand zijn cluster met 7K punten en wel 2 dorpen:eek: En dan lig je in een cluster van 7miljoen:D

Ik vind het zonde van mn muntjes/edels om er een 200 p dorpje van te pakken hoor.. besteed ze liever aan interns :D

Tijdens het internen kan je juist lekker veel GM slaan.. Maarjah dan heb je toch liever 10K dorpen dat snap ik:p
 

DeletedUser26151

Guest
Jep komt doordat ze zeggen midden in de stam beginnen en de stam in twee verschillende kanten van de wereld zitten is idd best irritant.
 

DeletedUser

Guest
Oortjes zei:
Tijdens het internen kan je juist lekker veel GM slaan.. Maarjah dan heb je toch liever 10K dorpen dat snap ik:p

Van die muntjes intern ik NOG meer ;)
 

DeletedUser

Guest
Mja, ik lul ook maar wat. Lig al 10 dagen stil denk ik, ben beetje lamlendig qua edelen geworden atm..
 

DeletedUser

Guest
vind het gewoon lastig en ik moet ze zo snel mogenlijk edelen anders probeert gallia erin te komen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er inmiddels ook al een stuk of 15-20 in mijn cluster liggen.
Ik laat de spelers gewoon met rust, of ze bouwen het mooi voor mij uit, of het worden verlaten dorpen en bouwen zichzelf langzaam uit.
Tot die tijd gebruik ik mijn edels voor andere doeleinden. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er inmiddels ook al een stuk of 15-20 in mijn cluster liggen.
Ik laat de spelers gewoon met rust, of ze bouwen het mooi voor mij uit, of het worden verlaten dorpen en bouwen zichzelf langzaam uit.
Tot die tijd gebruik ik mijn edels voor andere doeleinden. :)

niet iedereen kan ze zomaar laten liggen he :p
 

DeletedUser17303

Guest
Heb er ook een stuk of 15. Die mogen wachten en uitgroeien, mijn edels maken al overuren.
 

DeletedUser27777

Guest
heb er ook een stuk of 6 in mijn cluster gekregen,het enige stomme eraan vind ik is dat het zo lullig staat op je akte :rolleyes:
 

DeletedUser27974

Guest
Haha dit merkte ik al 1 week geleden. W7 is vol hé :p nog voor w5 en w6 volgens mij. Wel irritant al die rot dorpjes, mss wel een beetje tactisch spel zullen we maar zeggen?
 
Bovenaan