Mijn persoonlijke visie over wereld 11 en het forum!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Goedendag,

Ik wil mijn even uitlaten over sommige dingen. Ik ga geen conclusies trekken ik ga alleen verwachtingen uiten.

Topstammen:

Ik heb een persoonlijk lijstje opgesteld van 5 stammen die ik in de top denk te gaan zien. Hierbij is mijn eigen stam ook, nee het is niet om mee stam beter eruit te laten zien het is omdat ik dat zo vind en ik respecteer het als jullie er een andere mening over hebben dan nu eerst:

- /Care, Dit lijkt in mijn ogen de beste stam op dit moment, ze staan voor hun doen met zo weinig leden heel erg hoog, hebben een goeie ligging en hun ODA rank mag er ook wezen. Hier gaan we nog veel meer van horen.

- Op dit moment: Ens, Dit is in mijn ogen een stam die houd van namen veranderen, inhoudelijk kan ik er nog niet veel over zeggen, ze hebben wel een leuk puntengemiddelde. De ODA rank mag er ook wezen, want daar staan ze nou eenmaal bovenaan. Qua ligging, dat wordt nog maar eens goed afspreken, maar dat geld voor mij stam ook.

- Gen., Ik had hier hele hoge verwachtingen van maar die beginnen steeds meer af te nemen, dit komt niet door de kwaliteit van de spelers, want dat zullen ze vast en zeker wel hebben, maar dat komt omdat er veel onenigheid in de stam heerst, er zijn een aantal probleempjes. Ik hoop voor hun dat ze daarover heen komen en het toch nog waar kunnen gaan maken op deze wereld, want zo had ik ze ook ingeschat. De ODA ranking is gewoon goed daar valt verder niet veel over te zeggen.

- 3x3=7 Deze stam is door het uiteenvallen van een andere stam ontstaan, het is nu een betere stam dan de vorige en ze hebben een aardig mooie puntengemiddelde. Ze hebben in de tijd dat ze bestaan een mooie ODA opgebracht, ze staan nu 1 plek boven mij stam, voor de rest de ligging is wel heel dicht op elkaar, maar met goeie afspraken moeten ze er kunnen komen.

- Cake Dit is mijn eigen stam, jullie zullen denken daar gaat hij weer zijn stam naar voren brengen, nee dat doe ik niet. Ik doe het omdat ik denk dat we echt bij de top kunnen te gaan horen, we hebben niet de bekende namen in onze stam maar ervaring hebben we genoeg. De ODA ranking begint ook aardig te vormen, we bestaan pas 1 week, de ligging is erg dicht op elkaar maar dat hebben we expres gedaan. Dit omdat we allemaal hardwerkende/actieve spelers hebben en al een goeie planning.

Topspelers:

Ik ga hier onder wat spelers neerzetten waarvan ik denk dat ze in de top 10 kunnen komen wederom zet ik mezelf hierbij.

- Littlemuppets
- Intelligent Design
- Killuminati
- Antonius Pallas
- GruyèreKaas.
- Stone Temple Giants
- Lipozoom

Dit zijn in mijn ogen kandidaten voor die in de top gaan meedraaien. Wat ik jullie nog even mij wil geven, is ga lekker discussieren maar geen ruzie zoeken, want daarvoor is dit niet bedoeld. Als je zelf nog wat hebt toe te voegen mag je dat doen, of zelf commentaar bij de topstammen/topspelers wilt geven. Als je wilt zal ik dit dan ook in de begin post zetten met jou naam erbij. Maar vooral hou het niveau eens hoog en beleef plezier in het lezen.

Forum

Ik persoonlijk vind het niveau van de forum gebruikers steeds meer achter uit gaan. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, er zijn mensen die zich gedragen alsof ze 12 jaar zijn. Terwijl ze volwassen zijn, gedraag je gewoon eens naar je leeftijd en praat eens fatsoenlijk Nederlands. Dan krijg je veel meer waardering dan wanneer je steeds de ruzies opzoekt en niet eens normaal met hoofdletters en punten kan praten. Dit zal je zien, dan gaat het niveau omhoog en krijg je veel meer lees plezier is mijn persoonlijke visie.

Gegroet,

Scamander
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je zegt mijn persoonlijk visie over wereld 11 en het FORUM, ik zie geen inhoud mbt het forum in je post staan.

Verder wel leuke post, maar ik mis de diepgang en onderbouwing. Dat lijstje met topspelers btw ik denk dat je zeker de helft kan schrappen. Verder denk ik dat de echte toppers pas rond donderdag beginnen met Edelen ;) en dat de ranglijst over 2weken geheel anders zal zijn.
 

DeletedUser

Guest
Je zegt mijn persoonlijk visie over wereld 11 en het FORUM, ik zie geen inhoud mbt het forum in je post staan.

Verder wel leuke post, maar ik mis de diepgang en onderbouwing. Dat lijstje met topspelers btw ik denk dat je zeker de helft kan schrappen. Verder denk ik dat de echte toppers pas rond donderdag beginnen met Edelen ;) en dat de ranglijst over 2weken geheel anders zal zijn.

Ik wou net het deel gaan posten toen me internet uitviel dus dat ga ik nu maken, Het is mijn lijstje, we zullen dan wel zien hoe het blijft. Ben ook van plan om om de paar weken te gaan updaten.
 

DeletedUser

Guest
ik stel voor dat je de dingen over topstammen en topspelers in de 2 passende threads post.

over het forum vind je misschien een thread in het discussie forum.

.closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan