Mijn laatste topic ooit op TW

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste forumlezers,

ik zal even een korte beschrijving geven van de reden waarom ik stop.
Ik heb vanaf het begin van het spel een NAP met [player]Lord Puntennel[/player].
Zoals jullie weten heb ik mijn best gedaan om hem naar deze stam te krijgen.
Vorige week nog navraag gedaan bij hem over onze NAP:
Author zei:
Lord Puntennel op 08.05. om 17:13 uur
nap staat geen probleem
XXXXXXXX op 08.05. om 16:37 uur
Hmm maybe. Maar ik kan er wel vanuit gaan dat onze NAP gewoon staat he, niet dat ik aanvallen van jou op me dak krijg.

En tot mijn verbazing zie ik vanochtend allemaal aanvallen van hem binnen komen.
Dit is mijn grootste reden om te stoppen, niet omdat ik dorpen zou verliezen, want dat zou niet gebeuren, aangezien de edels enorm slecht zijn getimed.
Maar puur omdat ik geen plezier meer in een spel kan hebben waarin iedereen altijd maar liegt. Ben een tijd geleden gestopt met TW, om dezelfde reden, toch maar weer gestart, en nu gebeurt het toch weer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Is niet vriendelijk , maar moet je maar niet met iedereen nap vragen.
 

DeletedUser

Guest
Beste forumlezers,

ik zal even een korte beschrijving geven van de reden waarom ik stop.
Ik heb vanaf het begin van het spel een NAP met [player]Lord Puntennel[/player].
Zoals jullie weten heb ik mijn best gedaan om hem naar deze stam te krijgen.
Vorige week nog navraag gedaan bij hem over onze NAP:


En tot mijn verbazing zie ik vanochtend allemaal aanvallen van hem binnen komen.
Dit is mijn grootste reden om te stoppen, niet omdat ik dorpen zou verliezen, want dat zou niet gebeuren, aangezien de edels enorm slecht zijn getimed.
Maar puur omdat ik geen plezier meer in een spel kan hebben waarin iedereen altijd maar liegt. Ben een tijd geleden gestopt met TW, om dezelfde reden, toch maar weer gestart, en nu gebeurt het toch weer.

dit was te verwachten..
als hij niet je stamgenoot is, vertrouw hem dan niet
 

DeletedUser

Guest
Kerel NAP's werken sowieso nooit, vertrouw alleen je stam (tenminsten als je een pro stam hebt). En verzamel in die stam vrienden zo kan je volgende werelden weer verder bouwen. Shit happens en deze speler is dus absoluut geen proffessionele speler, backtime hem en maak 'm laten hem voelen dat ie dat niet had mogen doen. Zo denkt ie alleen maar kijk hoe pro ik ben hij is er mee gestopt omdat ik hem aanval, n00000b. Get 'm all! ;)
 

DeletedUser

Guest
Kerel NAP's werken sowieso nooit, vertrouw alleen je stam (tenminsten als je een pro stam hebt). En verzamel in die stam vrienden zo kan je volgende werelden weer verder bouwen. Shit happens en deze speler is dus absoluut geen proffessionele speler, backtime hem en maak 'm laten hem voelen dat ie dat niet had mogen doen. Zo denkt ie alleen maar kijk hoe pro ik ben hij is er mee gestopt omdat ik hem aanval, n00000b. Get 'm all! ;)

Aka Cold War Kid, was verraden door zijn eigen stam 'Smurf' :p
 
Reactiescore
25
NAPs zijn in Tribal Wars niet bindend, of het nou tussen spelers of stammen is. Ten alle tijden mag je iedereen aanvallen (m.u.v. mensen die je onder VV hebt & mensen met wie jij internet verbinding deelt, etc).

Je kunt dit soort afspraken lang niet altijd vertrouwen dus deze worden meestal ook niet afgesloten, behavle binnen stammen (dus stamleden onderling), omdat je van hen wel een zekere mate van samenwerking zou mogen verwachten.

Een apart topic hiervoor is niet nodig. Het is vervelend, maar er is niet aan te doen. Het hoort bij Tribal Wars

SLotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan