Mijlpalen

DeletedUser

Guest
Zet deze er ook bij, dan krijg ik er ook nog één :p


100 Geplunderde dorpen: 1e: -dw-
1000 Geplunderde dorpen: 1e
10000 Geplunderde dorpen: 1e
10,000 Gestolen GS: 1e:
100,000 Gestolen GS: 1e
1,000,000 Gestolen GS: 1e
100,000,000 Gestolen GS: 1e

De rest weet ik niet
 

DeletedUser

Guest
Zet deze er ook bij, dan krijg ik er ook nog één :p


100 Geplunderde dorpen: 1e: -dw-
1000 Geplunderde dorpen: 1e
10000 Geplunderde dorpen: 1e
10,000 Gestolen GS: 1e:
100,000 Gestolen GS: 1e
1,000,000 Gestolen GS: 1e
100,000,000 Gestolen GS: 1e

De rest weet ik niet

je was een award geilend ventje en microfarmde, zo kan iedereen het :) dus je verdient hier geen plaatsje.
 

DeletedUser45661

Guest
Het faalt inderdaad ten eerste omdat je dit nooit kan achterhalen en ten tweede omdat het je niet gegund wordt (A).
 

DeletedUser47551

Guest
Zet deze er ook bij, dan krijg ik er ook nog één :p


100 Geplunderde dorpen: 1e: -dw-
1000 Geplunderde dorpen: 1e
10000 Geplunderde dorpen: 1e
10,000 Gestolen GS: 1e:
100,000 Gestolen GS: 1e
1,000,000 Gestolen GS: 1e
100,000,000 Gestolen GS: 1e

De rest weet ik niet

ik weet nog dat ik zo'n award eerder had maar het niet zei :p
 

DeletedUser

Guest
Verwoestingen hebben ze aangericht. Hele stammen zijn erdoor gevallen. Hele dorpen leeggeplunderd en tot stof vergaan, amper wat mijnen die staande bleven. Vijandige legers werden in de aanval volledig uitgeroeid en in de verdediging totaal vernederd en hulpeloos vernietigd. Over welk machtig leger hebben we het hier kan je je dan afvragen.

Nou... Dat ene waarvoor iedereen moet vrezen: het leger van de oudjes van w22: 25+. Met blijdschap kan ik dan ook verkondigen dat 25+ als eerste de kaap van 1 miljoen verslagen tegenstanders heeft bereikt. En dat geldt overigens voor het merendeel van de awards in het lijstje vermeldt.

Je kan ons nu haten of in stilzwijgen vervallen. Het beste blijft toch wel dat je ons eert en hoopt dat we je me rust laten.
 

DeletedUser55852

Guest
Verwoestingen hebben ze aangericht. Hele stammen zijn erdoor gevallen. Hele dorpen leeggeplunderd en tot stof vergaan, amper wat mijnen die staande bleven. Vijandige legers werden in de aanval volledig uitgeroeid en in de verdediging totaal vernederd en hulpeloos vernietigd. Over welk machtig leger hebben we het hier kan je je dan afvragen.

Nou... Dat ene waarvoor iedereen moet vrezen: het leger van de oudjes van w22: 25+. Met blijdschap kan ik dan ook verkondigen dat 25+ als eerste de kaap van 1 miljoen verslagen tegenstanders heeft bereikt. En dat geldt overigens voor het merendeel van de awards in het lijstje vermeldt.

Je kan ons nu haten of in stilzwijgen vervallen. Het beste blijft toch wel dat je ons eert en hoopt dat we je me rust laten.

tuurlijk iedereen eert ons:D
 

DeletedUser53113

Guest
oeps, jij staat aan de top van mijn continent widowmaker :(
 
Bovenaan