Mijlpalen - Wordt wél actief bijgehouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Maar wilt zeggen dat jullie kwalitatief goede spelers zijn en toch een goede ranking kunnen behouden onder aanval. Mijn complimenten naar de spelers van jullie account.

Of ze moeten met speer&zwaard aanvallen :D.

Was een trein met defence, heb ik al meer spelers zien doen hoor.

In mijn beleving valt speer en zwaard onder defense en word een trein sturen gezien als aanvallen hoor :confused:
 

DeletedUser

Guest
In mijn beleving valt speer en zwaard onder defense en word een trein sturen gezien als aanvallen hoor :confused:

stijl van discre, je zit er helemaal naast :mad: waarom denk je dat zij 1e staan en alle pro's in hun stam hebben :d
 

DeletedUser

Guest
In mijn beleving valt speer en zwaard onder defense en word een trein sturen gezien als aanvallen hoor :confused:

In mijn beleving is het defence, geen zorgen. Mijn treinen worden ook steeds gestuurd met offence, nooit met defence maar enkelen doen het.

Hij wou echt gewoon het dorp rap binnen hebben en had het dichtste dorp genomen. Zo zie je maar, haast en spoed is zelden goed.
 

DeletedUser

Guest
In mijn beleving is het defence, geen zorgen. Mijn treinen worden ook steeds gestuurd met offence, nooit met defence maar enkelen doen het.

Hij wou echt gewoon het dorp rap binnen hebben en had het dichtste dorp genomen. Zo zie je maar, haast en spoed is zelden goed.

Wel in dat geval ben ik het met je eens, aanvallen doe je met je offence en dan steek je d'r maar wat meer tijd in door je OS er straks achter te timen :)
 

DeletedUser34253

Guest
Maar wilt zeggen dat jullie kwalitatief goede spelers zijn en toch een goede ranking kunnen behouden onder aanval. Mijn complimenten naar de spelers van jullie account.

Of ze moeten met speer&zwaard aanvallen :D.

Dankje en nee dat was het geval niet :3
 

DeletedUser

Guest
Kunnen jullie er ook 1 maken voor hoogste puntengemiddelde per dorp in de top 20 ? :)
 

DeletedUser60292

Guest
weet niet of het al gezegd is maar, quiem heeft 2.5 mill odd en is de 5 mill odt ook al eff voorbij:p
 
Reactiescore
57
Rang Naam Verslagen
1 arssus [Discre] 582.900
2 Xanthippus [Quiem] 521.867
3 conductedhero [Xtreme] 518.913

3e met 500k ODA.
 

DeletedUser60292

Guest
1 Requiem 5,30 Mio.
2 The Black Plague 5,07 Mio.

oda 5 mill, quiem 1ste blacks 2de
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan