Mijlpalen W8

DeletedUser19099

Guest
Ik dacht wel dat het zoiets zou zijn. en taggen weet je best :p
 

DeletedUser

Guest
Tja sir eltimos komt ervan als je alleen maar kan internen, en dan begint te dreigen als iemand anders het dorp overneemt :D

Ik wil je er even op wijzen.De persoon waar jij het nu over hebt,heeft gesmeekt voor mijn MB te worden.En cleart/vooredelt nu heel wat dorpjes in mijn omgeving.:eek:CHIQ is 100percent pro!
 

DeletedUser17217

Guest
1 mil punten gaat naar Djock
100 dorpen gaat naar djock:D
 

DeletedUser

Guest
congratz! 1mil punten vind ik al zeer vee!l :D:D:D:D

word dit trouwens ooit nog bijgehouden?
 

DeletedUser

Guest
jammer als het goed word bij gehouden is het een leuk topic. dit soort mensen maken snel zon topic om veel aandacht te krijgen. maar ik vind het dan jammer dat ze na een maand het niet meer bij willen houden>.<
 

DeletedUser

Guest
Wie zal K33 in handen krijgen dat wordt de nieuwe mijlpaal het lijkt stevig in handen van PPRK maar wat kan VIP met een paar sterke spelers in de buurt.

Zeer benieuwd naar de afloop hiervan en natuurlijk ben ik partijdig en natuurlijk ben ik niet objectief te noemen in een toekomstig conflict.
 

DeletedUser

Guest
Wie zal K33 in handen krijgen dat wordt de nieuwe mijlpaal het lijkt stevig in handen van PPRK maar wat kan VIP met een paar sterke spelers in de buurt.

Zeer benieuwd naar de afloop hiervan en natuurlijk ben ik partijdig en natuurlijk ben ik niet objectief te noemen in een toekomstig conflict.

VIP is gewoon sterker, ik neem aan dat zij uiteindelijk zullen overwinnen :O
 

DeletedUser19452

Guest
jammer als het goed word bij gehouden is het een leuk topic. dit soort mensen maken snel zon topic om veel aandacht te krijgen. maar ik vind het dan jammer dat ze na een maand het niet meer bij willen houden>.<

Hij is gestopt..
 

DeletedUser

Guest
Wie zal K33 in handen krijgen dat wordt de nieuwe mijlpaal het lijkt stevig in handen van PPRK maar wat kan VIP met een paar sterke spelers in de buurt.

Zeer benieuwd naar de afloop hiervan en natuurlijk ben ik partijdig en natuurlijk ben ik niet objectief te noemen in een toekomstig conflict.

Pff K33 is simpel
wij kregen alreeds 3 sollicitaties binnen .
 

DeletedUser15377

Guest
Klopt 100% mee eens.. k33 is interessant.! Op een of andere manier denk ik ook dat gaat gezellig worden in de toekomst. Ma goed Vip gaat denk ik domineren. Enkel der zitten bij PP_R_K spelers waar ik respect voor heb.

Knights-of-Avalon is een speler die ik zeer hoog inschat.
En dat is niet om zen punten btw. Want dat is easy going^^
 

DeletedUser

Guest
Klopt 100% mee eens.. k33 is interessant.! Op een of andere manier denk ik ook dat gaat gezellig worden in de toekomst. Ma goed Vip gaat denk ik domineren. Enkel der zitten bij PP_R_K spelers waar ik respect voor heb.

Knights-of-Avalon is een speler die ik zeer hoog inschat.
En dat is niet om zen punten btw. Want dat is easy going^^

op zen ervaring kan je ookal niet kijken .
op zen nette mails en zen ouderwets standpunt?
want ik heb me er op kapot gebeten toen ik de stam bter wou maken ^^
 

DeletedUser

Guest
Bluffen kan altijd maar dan moet je wel met harde bewijzen aan kunnen komen nietwaar.


Ik zal je een voorproefje geven


Stam zei:
Ricaah op 31.08. om 19:24 uur
Beste [player]Da Phoenix[/player] ,

Zou ik misschien in de stam [ally]Vip[/ally] mogen ?

Ik ben zeer ervaren , op wereld 2 had ik aardig veel punten , alleen vondt het toen niks meer aan , en had mijn 6 mil punten aan een Real Life vriend gegeven .

Nu zit ik ook al lang in deze stam , maar ik vindt het hier niet meer leuk worden .

Ook ken ik een paar andere mensen die in uw stam zit , die eerst ook in deze stam zaten .

Nu heb ik nog niet zoveel punten , maar die gaan snel omhoog ;)

Ik wacht op uw reactie !

Mvg ,

[player]Ricaah[/player]
 

DeletedUser

Guest
Relatief gezien is dat een oude en is er veel veranderd ik denk niet dat hij nog steeds zo gewillig tegen een overgang zal staan en hetzelfde geldt dat waarschijnlijk voor de andere sollicitaties die een effect waren van de overstap van Benleonard & co naar VIP niet zo heel gek dus.
 

DeletedUser

Guest
omg is dat jullie aanpak ?
ik had jullie hoger ingeschat door hem te kicken
wel trouwe leden hebben jullie dan .
 

DeletedUser

Guest
omg is dat jullie aanpak ?
ik had jullie hoger ingeschat door hem te kicken
wel trouwe leden hebben jullie dan .

zoals ik al zei wat je als bewijs aanleverde is geen bewijs aangezien ieder van die drie aanklopte nadat enkele andere naar jullie waren overgestapt
 
Bovenaan