Mijlpalen W35!

DeletedUser20830

Guest
1x Rover van de dag

Plunder de meeste grondstoffen in deze wereld.

Beste resultaat: op 03.04.2014 (56.189.032 grondstoffen)
102.611.443 / 102.611.443
102.611.443 / 102.611.443
Je staat aan kop! Behoud dit record tot middernacht om de prestatie te winnen!
 

DeletedUser5148

Guest
1x Rover van de dag

Plunder de meeste grondstoffen in deze wereld.

Beste resultaat: op 03.04.2014 (56.189.032 grondstoffen)
102.611.443 / 102.611.443
102.611.443 / 102.611.443
Je staat aan kop! Behoud dit record tot middernacht om de prestatie te winnen!

Slash n Bash plunderen is geen kunst Olimen
 

DeletedUser

Guest
Slash n Bash plunderen is geen kunst Olimen

Hij plundert mij niet?
Hij internt alleen met 200 bijl...

Btw, zijn looptijden van zijn farmdorpen en mijn dorpen zijn lang, heel lang. Als hij elk dorp met 2.5k lc zou plunderen zou hij met mazzel op 40m komen maar dan kan hij maar 1 run op een dag kunnen doen.
Daarnaast speel ik nog gewoon door, alleen internt hij mijn achterland en ga ik gewoon verder met cluster dichten etc dus gebruik mijn eigen gs voor off, ook staan er 80 edels in de maak en dat is ook niet gratis.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hij plundert mij niet?
Hij internt alleen met 200 bijl...

Btw, zijn looptijden van zijn farmdorpen en mijn dorpen zijn lang, heel lang. Als hij elk dorp met 2.5k lc zou plunderen zou hij met mazzel op 40m komen maar dan kan hij maar 1 run op een dag kunnen doen.
Daarnaast speel ik nog gewoon door, alleen internt hij mijn achterland en ga ik gewoon verder met cluster dichten etc dus gebruik mijn eigen gs voor off, ook staan er 80 edels in de maak en dat is ook niet gratis.

80 edels op het zelfde moment in de maak, geloof er vrij weinig van lol.
 

DeletedUser

Guest
Spelers farmen is ook zo lastig. :rolleyes:

Nee niet lastig nee. Maar hij heeft dat niet gedaan omdat dit nooit veel zou opleveren.

80 edels op het zelfde moment in de maak, geloof er vrij weinig van lol.

Ik heb een lange tijd alleen maar gefarmd en niet geedeld. Kon 56 edels maken zelf, olimen heeft 31 dorpen van mij en voor elk dorp dat hij pakt bouw ik direct een edel:)

Dat kan, als je een hele maand niets doet zoals hij.

Juistem

Zou kunnen, maar niks doen? Dan neem ik aan dat hij ook niet farmt, en om dan 80 edels tegelijk te bouwen is wel veel :p

Wij farmen nog wel degelijk, alhoewel sinds donderdag niet meer maar dat komt omdat clears lopen.
 

DeletedUser20830

Guest
Nee niet lastig nee. Maar hij heeft dat niet gedaan omdat dit nooit veel zou opleveren.



Ik heb een lange tijd alleen maar gefarmd en niet geedeld. Kon 56 edels maken zelf, olimen heeft 31 dorpen van mij en voor elk dorp dat hij pakt bouw ik direct een edel:)



Juistem



Wij farmen nog wel degelijk, alhoewel sinds donderdag niet meer maar dat komt omdat clears lopen.


Ik moest wat ,dan maar zo
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ja tim:D
 
Bovenaan