Mijlpalen W17 *Nieuw*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Gelukje dat hij nog een klein acc had, anders was het effect dubbel zo groot
 

DeletedUser

Guest
Bubblegum had gelijk .W.A.R. is als eerste bij 5 miljoen

.W.A.R. gefeliciteerd:)

Rang Naam Stam Punten Dorpen Puntengemiddelde dorp
1 .W.A.R. OEPS 5.009.110 513 9764
2 BUBBLEGUM. -MMD- 4.782.488 493 9701
 

DeletedUser

Guest
Bubblegum had gelijk .W.A.R. is als eerste bij 5 miljoen

.W.A.R. gefeliciteerd:)

Rang Naam Stam Punten Dorpen Puntengemiddelde dorp
1 .W.A.R. OEPS 5.009.110 513 9764
2 BUBBLEGUM. -MMD- 4.782.488 493 9701

Ik had zelfs zoveel gelijk... dat ook dat al ingevuld was... voordat deze post geplaatst werd :D

zie ook:

Laatst gewijzigd door 24-7 Offline; Vandaag om 12:08.

en dan kijken bij punten voor spelers ;)
 

DeletedUser

Guest
Niet dat het een mijlpaal is maar MMD als eerste met 60 mio ^^ Nu nog terug die mooie 1e plaats van OEPS afsnoepen van hoogste gemiddelde en we zijn e :p

E/ WEL een mijlpaal:

T-C als 2e met 50 mio & EOH als derde :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42507

Guest
Niet dat het een mijlpaal is maar MMD als eerste met 60 mio ^^ Nu nog terug die mooie 1e plaats van OEPS afsnoepen van hoogste gemiddelde en we zijn e :p

E/ WEL een mijlpaal:

T-C als 2e met 50 mio & EOH als derde :)


Die mijlpalen kloppen niet. -MMD- heeft niet als eerste stam de mijlpaal van 50 miljoen behaald en ook niet als eerste de 5.000 dorpjes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Die mijlpalen kloppen niet. -MMD- heeft niet als eerste stam de mijlpaal van 50 miljoen behaald en ook niet als eerste de 5.000 dorpjes.


Ik lees dan ook nergens in Chazu zijn post dat -MMD- die wel als eerste gehaald zou hebben.
 

DeletedUser13918

Guest
Ik lees dan ook nergens in Chazu zijn post dat -MMD- die wel als eerste gehaald zou hebben.

Beetje verder kijken als je neus lang is ... het staat ingevuld in de begin post ;)

Maar ik moet wel zeggen ... geen idee hoe het gegaan is of wie het wel zou zijn. Interesseert me ook bitter weinig :eek:

Stats in een oorlog zijn leuk om te bekijken. Grootste stam - grootste speler - ... al die titels zijn relatief.

Grootste stam kan je worden door veel te recruteren, maar heb je daar dan iets aan?

Grootste speler kan je worden door veel te internen. Maar is dat dan zo leuk?

Ik vind zulke posts dan ook overbodig .. maar ik weet dat andere het wel graag lezen. Mooi dat er dus mensen zijn die hier hun tijd in willen steken.
 

DeletedUser

Guest
Die mijlpalen kloppen niet. -MMD- heeft niet als eerste stam de mijlpaal van 50 miljoen behaald en ook niet als eerste de 5.000 dorpjes.

Nee? Ik dacht dat wij die hadden toen met het hele /Last gedoe ... Maar goed , m'n geheugen kan me in de steek laten ^^
 

DeletedUser

Guest
Die mijlpalen kloppen niet. -MMD- heeft niet als eerste stam de mijlpaal van 50 miljoen behaald en ook niet als eerste de 5.000 dorpjes.
Maar welke stam dan wel? Want niemand heeft dat hier eerder gemeld... dus noem de stam en ik zoek het uit en zal het corrigeren als je gelijk hebt.
 

DeletedUser

Guest
Lol boeit echt niets dit, Sane is een dikke noobstam.

Doch, ze hadden idd als eerste de 55mil gehaald zo te zien door toetreding toen van OEPS :D
 

DeletedUser

Guest
zat jij ook niet een tijdje in sane? stinkmuis :p

Klopt, ik ben geleaved vlak voor de OEPS leden erin kwamen :cool:
Als het niet meer om aan te zien is vertrek ik hoor, mijn pronostiek van hoelang OEPS in Sane zou blijven kwam nog uit ook :D
 

DeletedUser

Guest
Klopt, ik ben geleaved vlak voor de OEPS leden erin kwamen :cool:
Als het niet meer om aan te zien is vertrek ik hoor, mijn pronostiek van hoelang OEPS in Sane zou blijven kwam nog uit ook :D
ik vertrek ook uit elke stam waar het niet aan te zien is :p waarom denk je dat ik al zoveel stammen heb gehad en nu zonder zit :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan