Met welke W19 speler wil je wel eens een account delen ?

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik heb een stuk of 6 verschillende spelers vanop Veduki gesproken. Ik dacht dat Jelle en Lars van die 6 er het langst opzaten. Maar afgezien daarvan: het account ging vrijwillig uit eigen keuze uit Astra. Punt. Dan is het geen Astra account meer. En je kunt het zeker niet ruim een jaar later via leugens en bedrog terug in handen nemen en zeggen dat het toch al een Astra account was ooit in een heel ver verleden.

Maar goed, jij deed wat jij moest doen, en ik deed wat ik moest doen: dat voorkomen. Het spijt me voor je dat dat je niet goed uitkwam. Maar afgezien daarvan, zullen we eens ergens gaan spelen? Ik zoek wel een onmogelijk def-accountje op:)
Dan mag jij me in mijn gezicht slaan voor het verijdelen van je plan toen :p

Hahaha, nee Bob speelde er het langste, jelle was naab en lars die was ook meteen weg:p. Veduki is het sletje van w16:p.En joh, misschien later, niet in de vakantie:p
 

DeletedUser

Guest
maar eerlijk , we missen de mooie discussie's met goede argumenten :D
 

DeletedUser58575

Guest
Argumenten als: 'ach ga toch krassen, dan win je nog eens wat!'
 

DeletedUser

Guest
meer de jij bent noob omdat
als dat nu ook nog gaat zonder cirkelredenering en goed onderbouwd ben ik helemaal happy :D
 

DeletedUser58575

Guest
Jij bent noob omdat het script waar je zo hard voor je best deed straks niet meer werkt door de volgende update en je dus keihard gepwnt bent! Bam, geen speld tussen te krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Jij bent noob omdat het script waar je zo hard voor je best deed straks niet meer werkt door de volgende update en je dus keihard gepwnt bent! Bam, geen speld tussen te krijgen.

jij bent noob omdat ik het al met duckje geregeld heb en de update dus schijnbaar niet naar jouw gaat...BAM, geen speld tussen te krijgen.
 

DeletedUser58575

Guest
Dus de API blijft beschikbaar en de update word aangepast? Naice :D

En toch ben je noob! :bijl:
 

DeletedUser58575

Guest
In orde, ben atm niet thuis, ben vanaf zondag weer op Skype ;)
 
Bovenaan