Met welke 7?

Reactiescore
22
1. Illy , de intern koning van w74 doet het op 78 gewoon opnieuw.

2. Shakedown8, Ik moet men best doen om zo veel stabs bij elkaar te krijgen op 10 jaar dat jij op 1 maand voor elkaar krijgt.

3. Coruscant, als je zijn posts ziet van w74 zegt genoeg. Die man is vol van zijn eigen maar heeft offensief ook wel niets bewezen.

4. United Masters, keert je de rug toe als het hem goed uitkomt.

5. Tycoon960, leider van run die hun stab vriendje kickte. Maar een nap van 2 weken toont echt geen ballen.

6. One last time, het bouwen van 4 stammen rond je en nog niet op rang 1 staan.

7. Do Not Eat Yellow Snow, Je hebt pp gebruiken en je hebt het pp gebruik van die gasten. Als niels er speelt dan zal tw weer heel blij zijn met al dat geld.
Check eens al die mb stammen bij jou in de buurt, lol. Oh nee die zijn er niet meer.. Olw 4 is door 1 solo mb opgericht, die het geinig vond om een eigen stam te beginnen en onze naam gebruikte, speelt tevens in dienst van FF/EWS. Vraag me af hoe ze dat allemaal doen..
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210209-192652_Tribal wars.jpg
    Screenshot_20210209-192652_Tribal wars.jpg
    267,8 KB · Weergaven: 62

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Gelieve niet off topic te gaan?

Tevens waren hun troepen op rooftochten
 
Reactiescore
108
Ja kan goed. 6 dorpen die mis cancle snipen. 6 vt erbij op 4 dorpen. Die gasten moeten zelfs kazerne uitgezet hebben :confused:
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Eens, olw flop. Cacturne top. Kijk maar naar zijn OD, hard voor gevochten die dorpen.

794ec61dd78c608c235c25096c7f5d63.png

c2be2300c49995ba2e11349f4790b9b7.png


Leg dit eens uit dan???
 
Reactiescore
3.540
Dat is een hele ordinaire intern. Moors was bang en durfde niet tegen het machtige Ews. Geef hem eens ongelijk?

Dus als jij internt is het oké, maar als anderen dorpen pakken zonder ODA is het hoog van de toren geblazen? Haal die oogkleppen af en kijk even naar je eigen acties, van iemand die de naam Legolas heeft had ik scherpere opmerkingen verwacht.
 
Reactiescore
108
Dus als jij internt is het oké, maar als anderen dorpen pakken zonder ODA is het hoog van de toren geblazen? Haal die oogkleppen af en kijk even naar je eigen acties, van iemand die de naam Legolas heeft had ik scherpere opmerkingen verwacht.

Ik ben ook maar een rimnoob zonder ervaring :(. Niet iedereen heeft zulke machtige skills. Overigens betreft het bij mij een stamgenoot en bij jullie niet. Sterker nog, het betreft spelers die aangegeven hebben te willen mb'er voor een stam waar jullie een diplomatieke relatie mee hebben.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Je hebt een dorp geinternd midden in men cluster???? Dit vind ik zeer ondermaats
 
Reactiescore
864
Eens, ik snap niet dat ik je geen pm heb gestuurd met de vraag of je die wilde hebben.

Het is natuurlijk wel een beetje een smerige actie om een gratis intern middenin een speler zijn cluster - wie ook je vijand is - zomaar aan te nemen. Je had op zijn minst het netjes kunnen oplossen door in iedergeval dit dorp aan Cacturne te geven om zo een eerlijk gevecht aan te gaan.
 
Reactiescore
108
Het is natuurlijk wel een beetje een smerige actie om een gratis intern middenin een speler zijn cluster - wie ook je vijand is - zomaar aan te nemen. Je had op zijn minst het netjes kunnen oplossen door in iedergeval dit dorp aan Cacturne te geven om zo een eerlijk gevecht aan te gaan.

Daar sta ik zeker voor open als we dat twee richtingen op doen.

edit: wordt ingame verder opgepakt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
108
Daar sta ik zeker voor open als we dat twee richtingen op doen.

edit: wordt ingame verder opgepakt.

Helaas zijn deze onderhandelingen op niks uitgelopen. Ons voorstel was om onze twee cf's te ruilen voor twee cf's van mb stam FF van EWS. Dat was voor EWS absoluut geen optie.

Toen voelde we uiteraard al wat aankomen, en wat bleek er kwam een flinke edelspam vanuit deze CF.
 
Bovenaan