Met welke 7?

Reactiescore
108
Gegroet Strijder, bij EWS bestaat een zeer strikt, zero tolerance beleid rondom PP. Mocht u verdachte situaties waarnemen op de kaart, twijfel dan niet en neem contact op met de stamleiding van EWS.

Ik proef hier een heleboel sarcasme maar wellicht is dat een verkeerde aanname. Night train boost zich naar 7 dorpen binnen de beginnersbescherming bijvoorbeeld.

Ook cacturne heeft, zo lijkt het, in het begin flink geboost, maar die lijkt nu meer de dorpen op andere, op het oog niet echt nette manieren, binnen te harken.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik proef hier een heleboel sarcasme maar wellicht is dat een verkeerde aanname. Night train boost zich naar 7 dorpen binnen de beginnersbescherming bijvoorbeeld.

Ook cacturne heeft, zo lijkt het, in het begin flink geboost, maar die lijkt nu meer de dorpen op andere, op het oog niet echt nette manieren, binnen te harken.

OLW 1, OLW 2, OLW 3,OLW 4. Wanneer volgt OLW 5?
 
Reactiescore
108
OLW 1, OLW 2, OLW 3,OLW 4. Wanneer volgt OLW 5?

Goede inhoudelijke reactie wel. Iedere stam doet dit alleen de namen maken het obvious. OLW 4 is trouwens vrij bijzonder aangezien dat rim noobs zijn die gewoon een stam met deze naam hebben aangemaakt in de hoop te overleven.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Goede inhoudelijke reactie wel. Iedere stam doet dit alleen de namen maken het obvious. OLW 4 is trouwens vrij bijzonder aangezien dat rim noobs zijn die gewoon een stam met deze naam hebben aangemaakt in de hoop te overleven.
Conclusie OLW4 flop?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Goede inhoudelijke reactie wel. Iedere stam doet dit alleen de namen maken het obvious. OLW 4 is trouwens vrij bijzonder aangezien dat rim noobs zijn die gewoon een stam met deze naam hebben aangemaakt in de hoop te overleven.

Shock praktijken weer dit.
 
Reactiescore
1.485
Leuk idee voor een topic.
Heb even de gekke afbeeldingen verwijderd, stelletje deugnieten.

Je kiest overigens in je openingspost iemand die weggespeeld is? Lijkt mij duidelijk dat je niet met iemand wilt spelen die er niet meer is.

Bij deze de mogelijkheid om nog wat lijstjes toe te voegen.
Ik zal mijn lijst baseren op jullie forumactiviteiten dus tot nu toe red ik de 7 makkelijk!
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ook mijn lijstje kon niet ontbreken!
Gebaseerd op ervaringen uit vorige werelden en SHOCKerende ervaringen op deze wereld. (jullie voelen hem al aankomen)

1. @Gloeilampje , ik speel graag met meer dan 10 off dorpen.

2. Shakedown8, misschien nog wel een grotere stabber dan Shock(?)

3. Coruscant, omdat die altijd ruzie had met Fred. Als ik dan toch de afweging moet maken kies ik toch om Fred wel in de stam te nemen. Sorry Corus.

4. United Masters, Stabde een vredelievende jongen uit de biblebelt. Ik zeg het niet graag maar misschien is dit wel het einde van United Masters?

5. Serenity vanwege het grote omkoopschandaal van @Perfect Hatred waardoor Milow nu op klopjacht is jegens positief gestemde EWS bewoners.

6. Los Bombarderos, geen plaatje, geen tekst en omdat Matt onze P&P niet goed vindt.

7. Do Not Eat Yellow Snow, Stel perverse mannetjes die graag hun behoeftes in de sneeuw doen. Op het kamp zijn we erg op onze hygiëne. Geen gele sneeuw op ons marmer! Tevens schijnt Michiel een vieze stabber te zijn volgens wij houden van hete meiden.

SHOCK FLOP, EWS TOP

Groetjes The Gypsy King
 
Reactiescore
1
Goede inhoudelijke reactie wel. Iedere stam doet dit alleen de namen maken het obvious. OLW 4 is trouwens vrij bijzonder aangezien dat rim noobs zijn die gewoon een stam met deze naam hebben aangemaakt in de hoop te overleven.

rimnoobs?
Ik rim de hele tijd en heb veel ervaring hoor??????
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Dat is hem
 
Reactiescore
786
Damn, welkom terug :)
 
Reactiescore
37
1. Illy , de intern koning van w74 doet het op 78 gewoon opnieuw.

2. Shakedown8, Ik moet men best doen om zo veel stabs bij elkaar te krijgen op 10 jaar dat jij op 1 maand voor elkaar krijgt.

3. Coruscant, als je zijn posts ziet van w74 zegt genoeg. Die man is vol van zijn eigen maar heeft offensief ook wel niets bewezen.

4. United Masters, keert je de rug toe als het hem goed uitkomt.

5. Tycoon960, leider van run die hun stab vriendje kickte. Maar een nap van 2 weken toont echt geen ballen.

6. One last time, het bouwen van 4 stammen rond je en nog niet op rang 1 staan.

7. Do Not Eat Yellow Snow, Je hebt pp gebruiken en je hebt het pp gebruik van die gasten. Als niels er speelt dan zal tw weer heel blij zijn met al dat geld.
 
Bovenaan