- Reactiescore
- 1.957
Tja Ruben en Rick,kan me nog een voorval herinneren op w66, incs versturen maar waar waren de mannen?
Vervelend duo wel om mee te spelen
Iets met voetbalkantine en bier?
Tja Ruben en Rick,kan me nog een voorval herinneren op w66, incs versturen maar waar waren de mannen?
Vervelend duo wel om mee te spelen
Iets met restaurant en kutsmoes?Iets met voetbalkantine en bier?
Haal het zand uit je *piiiieeep*@lord-toms laat me gerust? Malloot.
Ik beroep me op mijn zwijgrechtIk blame @baspost
Jannes heeft zeker op je af account gelogged aan de grammatica te zien?Ik beroep me op mijn zweigrecht
Correct en tevens juistJannes heeft zeker op je af account gelogged aan de grammatica te zien?
Ik blame baspost
1. @baspost Slaapt tijdens blitzes en wordt pas rond 11 uur wakker om de schade te herstellen.
2. @Exact. Hetzelfde verhaal.
3. @Exact. Bewezen niet tegenhouden van iemand die bot botter! Zeker niet JokersBrain, daar kijk ik erg naar op.
4. @Kerouac Kiest niet mijn kant, onbegrijpelijk.
5. @melish Bewezen stabber van w14, refereer u graag naar het topic '' Overledenen bij de vijand? Gaaazz erop!!
Correct en tevens juist
Xx Jannes
1. @baspost Slaapt tijdens blitzes en wordt pas rond 11 uur wakker om de schade te herstellen.
2. @Exact. Hetzelfde verhaal.
3. @JokersBrain Bewezen botter!
4. @Kerouac Kiest niet mijn kant, onbegrijpelijk.
5. @melish Bewezen stabber van w14, refereer u graag naar het topic '' Overledenen bij de vijand? Gaaazz erop!!
Wat zit jij hier nu weer om aandacht en likes te janken? Heb je geen betere dingen te doen jongen?
Fake, niet geloofwaardig. Zie maar 2 kusjes? Ook zou ik nooit iemand 2x gelijk geven in 1 zin.
Ik wil ook nog een kleine opmerking mededelen. Ik word in sommige chatgroepen gediscrimineerd omdat ik een Belg ben. Ik ben erg pro privacy dus zal geen Inge Rick Ruben namen noemen. Toch wil ik dit onder de aandacht brengen, een probleem oplossen begint door het probleem te erkennen. BLM BLM Belgian Lives Matter. Donaties kunnen gestuurd worden naar mijn bankrekening -> prive kan je de nodige gegevens opvragen.
ik hou er niet van, ik heb ze gewoon, kan ik niet echt iets aan doen1: @lord-toms - Kan alleen noob zeggen
2: @Gilfoyle - Stabber W71
3: Thomas - houdt van rare kwaaltjes
4: @melish - weet het altijd beter
5 mezelf - zit alleen te zeuren
vuile botters