Met Welke 10

Reactiescore
661
Dude jij bent de grootste nerd van tw :D

Niet zo erg dat je dat vindt. Is toch gebaseerd op niks. Ik weet wat de spelers waarmee ik samenspeel van me denken. Is toch belangrijker, niet?

Als je nu zou zeggen dat ik geen tw kan spelen, dan was ik volmondig met je akkoord gegaan. Maar ook dat is niet zo erg, ik kan het tenminste van mezelf zeggen. Honderden anderen roepen hier dat ze het wel kunnen maar zijn waarschijnlijk nog slechter dan ik.


Thx, alleen (beschamend) weet ik niet wie je bent, :( (excuses)
 

DeletedUser71106

Guest
Ik durf van mezelf te zeggen dat ik goed TW kan spelen :D
 
Reactiescore
661
Ik durf van mezelf te zeggen dat ik goed TW kan spelen :D

Wat niet tegenspreekt dat je net zo goed een grote nerd kan zijn in het spel. Wat ik niet beweer.
 

DeletedUser48745

Guest
Niet zo erg dat je dat vindt. Is toch gebaseerd op niks. Ik weet wat de spelers waarmee ik samenspeel van me denken. Is toch belangrijker, niet?

Als je nu zou zeggen dat ik geen tw kan spelen, dan was ik volmondig met je akkoord gegaan. Maar ook dat is niet zo erg, ik kan het tenminste van mezelf zeggen. Honderden anderen roepen hier dat ze het wel kunnen maar zijn waarschijnlijk nog slechter dan ik.



Thx, alleen (beschamend) weet ik niet wie je bent, :( (excuses)

NLC4 vergeten? :(
 
Reactiescore
661
NLC4 vergeten? :(

Oei, nogmaals excuses.

Je kan niet geloven hoeveel spelers ik heb moeten zoeken voor w1, dat ik ondertussen erg veel namen van spelers ben vergeten. Sommige van die accounts zitten aan hun 5e eigenaar.

Ik was eigenlijk ook maar een aanhangsel die via het donatellopoortje was binnegekomen in de stam op NLC4. Waarschijnlijk verdiende ik op skills dat plekje niet.
Erg tevreden dat ik met de grote jongens mocht meespelen.

Wel leuk dat jij het je nog herinnert.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou wel met sander willen samenspelen, gewoon omdat hij het account vol PA dumpt zodat ze eerste staan <3
 

DeletedUser54934

Guest
Ik zou wel met sander willen samenspelen, gewoon omdat hij het account vol PA dumpt zodat ze eerste staan <3

Ik haat jullie soort! Account aanmaken om iemand een beetje te haten op het AF en het ergste is wss ben je nog een stamgenoot van me ook.;)
 

DeletedUser39679

Guest
Oei, nogmaals excuses.

Je kan niet geloven hoeveel spelers ik heb moeten zoeken voor w1, dat ik ondertussen erg veel namen van spelers ben vergeten. Sommige van die accounts zitten aan hun 5e eigenaar.

Ik was eigenlijk ook maar een aanhangsel die via het donatellopoortje was binnegekomen in de stam op NLC4. Waarschijnlijk verdiende ik op skills dat plekje niet.
Erg tevreden dat ik met de grote jongens mocht meespelen.

Wel leuk dat jij het je nog herinnert.

Dat jij zo spreekt maakt jou voor mij al meer een topper dan een gemiddelde speler die zichzelf topper noemt.
 

DeletedUser44415

Guest
Dat jij zo spreekt maakt jou voor mij al meer een topper dan een gemiddelde speler die zichzelf topper noemt.

Een topper wordt niet verkozen door zichzelf (dat zijn wannabe's of arrogante personen), een ware topper wordt verkozen door het volk (tegenspelers & stamgenoten) zelf.


Gaytoppers zijn degene die geilen op geslijm op hun. Een compliment geven wordt niet echt als gay waargenomen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Een topper wordt niet verkozen door zichzelf (dat zijn wannabe's of arrogante personen), een ware topper wordt verkozen door het volk (tegenspelers & stamgenoten) zelf.

Met het gemiddelde niveau hier twijfel ik daarover. ;)
 
Bovenaan