[Speeltopic] Met het mes op tafel #3

DeletedUser16768

Guest
Vragen zijn af! Poules maak ik zo aan op skype.
Kom dus op skype of spreek hier af of iets!
 

DeletedUser16768

Guest
Poule 2

Blond, de winnaar van een vorige ronde, Pr0sieeb: diegene die Lieflap eruit gooide, Lieflap: een altijd sterke speler.
Sowieso ging dit leuk worden en dat werd het ook!

Blond leek er na 4 rondes uit te vliegen, echter maakte Pr0sieeb een miraculeuze fout en daardoor kon Blond nog eventjes blijven. Vervolgens fluctueerde de scores van Lieflap en Blond.
Lieflap stond bij de laatste ronde echter net iets voor en mocht 1 vraag vervangen. Een goede keus bleek! Het stond namelijk 3-2 voor Blond, echter door de wisseling van Lieflap kon hij het 3-2 voor Lieflap maken.

Een prachtig duel met Lieflap als 1ste finalist!!

1. Lieflap1650
2. Blond0 (finale in met 790)
3. Pr0sieeb630
 

DeletedUser40402

Guest
1500-560 in de laatste ronde gegaan. Uiteindelijk nog shootout :D
 

DeletedUser16768

Guest
Poule 3

Glenn485 ging hier als nummer 1 in en Calamus Incendium als laatste instromer. Dat laatste was vrij duidelijk te zien. Vanaf de start was er geen touw aan het spel van Calamus Incendium vast te knopen. Hijzelf claimde dat het aan de internetverbinding lag, maar wij weten allemaal wel beter. Een teleurstellend potje voor hem.
Quechua daarentegen ging als een raket. Alleen hij was compleet opgeblazen op het einde! Een goede 6 ronde zorgde ervoor dat Glenn485 een kansje kreeg in de finale. Quechua besloot daar geen vraag te vervangen en dat was misschien wel zijn eigen dood! Een 1-1 stand in de finale betekende een finale shoot-out.
Na 1 vraag onbeantwoord waagde Glenn485 een poging naar de eer! Helaas gaf hij een fout antwoord en is Quechua daarmee de 2de finalist!

1. Quechua2060
2. Glenn4850 (finale in met 580)
3. Calamus Incendium190
 

DeletedUser40402

Guest
Wel 1 ronde gewonnen! En 1 ronde het meeste antwoorden maar niet durven meegaan. Dus best tevreden eigenlijk.
 

DeletedUser13565

Guest
Ik wist de eerste shootout zo goed als zeker maar durfde het antwoord niet te geven, de tweede wachtte ik ook op glenn terwijl ik het bijna zeker wist :p

spannend was het zeker ja
 

DeletedUser16768

Guest
Poule 1

De 1ste poule zal de laatste zijn. Een mooie afsluiter met een zeer interessante partij. Waar Yube en Lollie-nator12 begonnen met 3 rondes defensief spel, kon Slaro makkelijk punten scoren. Ronde 4 trok hij zich slim terug waardoor er een duel ontstond tussen de 2 linebackers. Yube wist deze met 1 verschil te winnen en gooide Lollie-nator12 uit het spel. Hij haalde daarbij veel punten binnen!
Vervolgens trok Yube zich weer helemaal terug en kon Slaro er nog net voorbij gaan in de laatste ronde. Slaro wisselde slim, maar niet slim genoeg. Yube en Slaro beiden 2 punten en daardoor ook hier een shoot-out!
In deze shoot-out was Slaro alleen met een antwoord binnen 3 seconde onverslaanbaar. Hij pakt de winst en is de laatste finalist.

1. Slaro1810
2. Yube0 (finale in met 880)
3. Lollie-nator12440
 

DeletedUser16768

Guest
Lekker snel gespeeld allemaal!

Finalevragen zal ik morgen aan beginnen :)
 

DeletedUser

Guest
He, je vergeet te vermelden dat de spelleider beweerde dat ik 1 goed had in de laatste ronde.
 

DeletedUser16768

Guest
He, je vergeet te vermelden dat de spelleider beweerde dat ik 1 goed had in de laatste ronde.

Ja dat was je eigen domme fout ;);).
Je verbeterde een goed antwoord buiten de tijd. Natuurlijk heb ik dan mijn twijfels!
 

DeletedUser40402

Guest
Vond het wel leuke vragen! Iets makkelijker dan in de voorronde zodat iedereen ze wel een beetje kon denk ik. In de voorronde had ik niet dat gevoel :p
 
Bovenaan