Mental, Story, Mompel

DeletedUser73636

Guest
Beetje jammer, dat je je eigen niveau zo showt... Alleen al doordat je zulk soort onzin uit gaat kramen zegt me dat al ;)
Valt me op dat altijd als mensen een discussie simpelweg niet aankunnen, beginnen ze over je intelligentie. Vanmiddag nog, en jij nu alweer. Lachwekkend :)

Och HenriZH een zielige reactie dat past bij een zielige speler. Je weet nu eens letterlijk niets van het verhaal Triador of het zo gezegde verraad dat geclaimd word. Ik kan een discussie perfect met je aan hoor, maar waarom discussiëren tegen een speler die denkt dat hij het weet? Je kan toch niet discussiëren tegen een speler wiens mening voor hem waarheid is. Ik denk dat ik in die reactie alleen maar gladde waarheden spreek maar ja een mental speler ziet zo'n dingen niet.
 
Reactiescore
1.367
jullie zijn allemaal gek met je gezeik, wij doen lekker wat ons goed dunkt en jullie doen maar wat jullie goed vinden
 

DeletedUser73972

Guest
Als jij jezelf niet met hem inliet, waarom zat hij dan in 187 omdat jullie account dat wilde?:confused:

Wij zouden ons niet in mogen laten met spelers waar we al sinds het begin van de wereld naast liggen omdat ze noob zijn,
maar jullie mogen jullie inlaten met lost. ?

Wij laten ons lekker in met spelers waar we ons goed bij voelen, niet bij mensen enkel beoordeeld op hun qualiteiten.
Niet dat dat van jullie fout is,... Er zijn keuzes.
 
Reactiescore
57
Na alle discussie omtrent de spelers die de afgelopen tijd het account Casimodo in beheer hebben gehad, heb ik besloten terug te keren. Pijnlijk om te zien dat een eens toch gerespecteerde naam door het slijk wordt gehaald. Zonder al te veel inhoudelijk een oordeel te willen vellen zal er in de verwijten vast een kern van waarheid zitten opgesloten. Wat het des te vervelender maakt.

Hoe ik mijn terugkomst vorm wil gaan geven moet ik nog even naar zoeken. Zoals het er nu naar uitziet zal er een nieuw team geformeerd moeten worden. Die zal dan in ieder geval mij weer als "hoofdspeler" hebben.

De afgelopen maanden is er wel flink wat veranderd in de verhoudingen merk ik, iemand die zin heeft mij een status update te geven is welkom op Skype :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser60969

Guest
Maar om nog even terug te komen op tide geval. Ik vraag jullie om sportief te zijn, en te wachten tot het een zekere ban is, omdat deze ban volgens de mensen die ervan op de hoogte zijn onterecht is. En dan gaat het er niet om dat jij nu tegen mij gaat zeggen dat ik de laatste ben tegen wie jij sportief gaat doen, maar om het feit dat deze ban compleet onterecht is en jullie deze (onsportieve) kans aangrijpen om wat dorpjes mee te pikken :(

Opzich kan ik me hier zeker in vinden net als Rumpel ook een verzoek indiende dat ik las op het AF (paar pages terug), maar het moet ook voornamelijk vanuit Story kant komen en niet vanuit de Mental kant.
Er kan gezegd worden de ban is onterecht, maar de reden willen we niet zeggen. Dan is het logisch dat er wantrouwend wordt gereageerd, en Story er straks met wat dorpjes vandoor gaat. Er had ook een PM naar Mental gestuurd kunnen worden met het verzoek om niet aan te vallen want er is een lullige reden namelijk XXXXXXXXX.

Er is namelijk intern gesproken over de situatie, en er waren meerdere leden die niet voor het aanvallen van Tide waren. Voornamelijk omdat de reden niet bekend was waarom de ban er was, maar een Global Ban is er niets voor niets en is dus ook gekozen voor de aanval uiteindelijk. (Al kan een Global Ban ook onterecht zijn...)

Sportiviteit binnen een stam als mental? Je vraagt teveel van een stam van dat calliber.
Je ziet toch duidelijk dat de enige manier dat ze kunnen winnen is op een manier dat onsportief is.
Je moet niet gaan verwachten dat er een goede gemanierde leiding aanwezig is ginds.

Is it a bird, is it an airplane, No its God.
Nick | King of C33 | Team Under The Stairs


Ik weet niet zo goed waar deze post op slaat, misschien kun je je post wat beter argumenteren?
In welke manieren is Mental deze wereld onsportief geweest of hebben ze stabs uitgevoerd? Op welke manier is de leiding niet goed gemanierd? Ik ben benieuwd na wat argumenten in plaats van een makkelijk geroepen post.

Dat zijn wij ook hoor, Grondie had netjes een verzoek afgewezen van iemand die al je gegevens wou geven van off dorpen :D
we zijn sportief het moet natuurlijk van 2 kanten komen.

Dat was Versie niet, dat was Ethno waar dat over ging :mad:

Als jij jezelf niet met hem inliet, waarom zat hij dan in 187 omdat jullie account dat wilde?:confused:

Als je over Ridder Justin hebt, hij lag altijd al in ons cluster maar hij zag geen toekomst nadat hij niet mijn MB kon zijn dus wou hij springen naar de rim. Dit heeft hij in de tijd van Maks al gedaan met allemaal dorpjes die er lagen met een streep naar de rim. Ik heb hem aangeraden om naar 187 te gaan aangezien dat ook een stam is die verbonden is aan Mental en daar een betere stam is gezien zijn ligging.

Na alle discussie omtrent de spelers die de afgelopen tijd het account Casimodo in beheer hebben gehad, heb ik besloten terug te keren. Pijnlijk om te zien dat een eens toch gerespecteerde naam door het slijk wordt gehaald. Zonder al te veel inhoudelijk een oordeel te willen vellen zal er in de verwijten vast een kern van waarheid zitten opgesloten. Wat het des te vervelender maakt.

Hoe ik mijn terugkomst vorm wil gaan geven moet ik nog even naar zoeken. Zoals het er nu naar uitziet zal er een nieuw team geformeerd moeten worden. Die zal dan in ieder geval mij weer als "hoofdspeler" hebben.

De afgelopen maanden is er wel flink wat veranderd in de verhoudingen merk ik, iemand die zin heeft mij een status update te geven is welkom op Skype :)

Welkom terug :cool:
 

DeletedUser73487

Guest
Als je er niks van weet, houdt dan alsjeblieft je mond hierover.

Het is een weloverwogen besluit, waar jij niks vanaf weet.

Wij zijn prima gemanierd vergeleken met het gemiddelde Story niveau

Als je er niets van weet hou dan gewoon je mond ;)
 

DeletedUser73487

Guest
@Grondie... Ik ben Rumpel :) You know me, de gezelligste gesprekspartner ooit...
 

DeletedUser60969

Guest
Ja ik weet het haha, maar met rumpel bedoel ik vaak Glenn :x
Komt denk ik door het maori tijdperk:$
 

DeletedUser28445

Guest
Opzich kan ik me hier zeker in vinden net als Rumpel ook een verzoek indiende dat ik las op het AF (paar pages terug), maar het moet ook voornamelijk vanuit Story kant komen en niet vanuit de Mental kant.
Er kan gezegd worden de ban is onterecht, maar de reden willen we niet zeggen. Dan is het logisch dat er wantrouwend wordt gereageerd, en Story er straks met wat dorpjes vandoor gaat. Er had ook een PM naar Mental gestuurd kunnen worden met het verzoek om niet aan te vallen want er is een lullige reden namelijk XXXXXXXXX.

Er is namelijk intern gesproken over de situatie, en er waren meerdere leden die niet voor het aanvallen van Tide waren. Voornamelijk omdat de reden niet bekend was waarom de ban er was, maar een Global Ban is er niets voor niets en is dus ook gekozen voor de aanval uiteindelijk. (Al kan een Global Ban ook onterecht zijn...)




Ik weet niet zo goed waar deze post op slaat, misschien kun je je post wat beter argumenteren?
In welke manieren is Mental deze wereld onsportief geweest of hebben ze stabs uitgevoerd? Op welke manier is de leiding niet goed gemanierd? Ik ben benieuwd na wat argumenten in plaats van een makkelijk geroepen post.



Dat was Versie niet, dat was Ethno waar dat over ging :mad:



Als je over Ridder Justin hebt, hij lag altijd al in ons cluster maar hij zag geen toekomst nadat hij niet mijn MB kon zijn dus wou hij springen naar de rim. Dit heeft hij in de tijd van Maks al gedaan met allemaal dorpjes die er lagen met een streep naar de rim. Ik heb hem aangeraden om naar 187 te gaan aangezien dat ook een stam is die verbonden is aan Mental en daar een betere stam is gezien zijn ligging.



Welkom terug :cool:

Het enige dat ik over Tide kwijt wil is dat het niet terecht is. De speler heeft niet gedaan waarvoor hij bestraft is en daarom loopt de support nog. Ik verzoek daarom ook vriendelijk om te stoppen met aan te vallen totdat de straf of onschuld bepaald is. Ik neem aan dat we dit wel sportief willen houden. ;)
 
Reactiescore
582
Je kunt op je kop gaan staan, de polka dansen... zolang jullie streken leveren, moet je van ons geen medeleven verwachten... speel je vals of één van je co-spelers, dan moet je op de blaren zitten. In het omgekeerde geval, hadden jullie wss al een complete account van ons weg geedeld. Bevalt het je niet. Pech gehad... hadden jullie zelf in eerdere gevallen en gebeurtenissen maar wat sportiever moeten zijn. Of het nu weg rekruteren van Mental leden is of weer wat anders... verwacht van ons geen enkele genade meer. Wat Story betreft, gaan we voor de kill...
 

DeletedUser73487

Guest
Je kunt op je kop gaan staan, de polka dansen... zolang jullie streken leveren, moet je van ons geen medeleven verwachten... speel je vals of één van je co-spelers, dan moet je op de blaren zitten. In het omgekeerde geval, hadden jullie wss al een complete account van ons weg geedeld. Bevalt het je niet. Pech gehad... hadden jullie zelf in eerdere gevallen en gebeurtenissen maar wat sportiever moeten zijn. Of het nu weg rekruteren van Mental leden is of weer wat anders... verwacht van ons geen enkele genade meer. Wat Story betreft, gaan we voor de kill...

Hahahah klein kind...
Je blijft het over streken hebben en dat wij jou zooo veel onrecht aandoen...
FOUT. Je kunt het mooi blijven brengen, maar in the end heb je geen idee waar je het over hebt.

Je hebt ook geen weet van onze reactie. Je hebt een slecht beeld van ons, wat je blik op de situatie vertroebeld. Ik had mijn leden vriendelijk verzocht om te wachten tot deze situatie zou zijn afgehandeld.

Gaan wij nu nog meedoen aan dat down programma?
 
Reactiescore
582
Nee, en lul niet... als wij dan een dorp innemen... lopen er aanvallen op van.... juist: Story. We moeten zeker wachten totdat jullie zelf alle dorpen hebben ingenomen. Hoe achterlijk denk je dat we zijn?
 

DeletedUser73487

Guest
Wij zijn overgegaan tot actie omdat jullie dat eerst deden... Over sportiviteit gesproken.. Ik kreeg gister een héél sportief bericht van je grote vriend Cabbie... Hoe laag kun je zinken...

En ik vind jou wel een beetje achterlijk ;)
 
Reactiescore
1.367
Nee, en lul niet... als wij dan een dorp innemen... lopen er aanvallen op van.... juist: Story. We moeten zeker wachten totdat jullie zelf alle dorpen hebben ingenomen. Hoe achterlijk denk je dat we zijn?

Laat ze toch lekker, wij weten dat we goed zitten en deze gastjes kun je toch niet anders overtuigen :)
 

DeletedUser73487

Guest
Laat ze toch lekker, wij weten dat we goed zitten en deze gastjes kun je toch niet anders overtuigen :)

Eigenlijk... Vind ik jou ook een beetje achterlijk ;)
Als je mijn vorige post leest, weet je meteen waarom :s

Wil jij ook meedoem aan het Down programma met mij :D
 
Reactiescore
1.367
Eigenlijk... Vind ik jou ook een beetje achterlijk ;)
Als je mijn vorige post leest, weet je meteen waarom :s

Wil jij ook meedoem aan het Down programma met mij :D

Ik wil best een discussie met je aangaan omtrent dit voorval, maar niet op t AF aangezien daar toch alleen met veel onzin word gestrooid
 

DeletedUser73487

Guest
Ik wil best een discussie met je aangaan omtrent dit voorval, maar niet op t AF aangezien daar toch alleen met veel onzin word gestrooid

Oke, ik zal weer even serieus doen... Zo'n grafsfeer hangt hier :(
Jij hebt het over onzin, maar volgens mij heb je geen idee waar je het over hebt. Triador vraagt aan mij hoe het kan dat Mental moet stoppen met edelen, terwijl Story ook lekker edelt. Ik geef daar duidelijk antwoord op... Wij zijn tot actie overgegaan nadat jullie dat hebben gedaan.

Je hebt werkelijk geen poot om op te staan, omdat er is bewezen dat Damacon niet gelogen heeft. Verder weet je zelf heel goed dat Glenn geen smerige spelletjes speelt. En dan zul je wel weer aankomen met die skype logs met Glenn, maar daar haal ik alleen maar uit dat hij zich op the worst case scenario voorbereidt.

Ook hebben jullie weinig te zeggen over sportiviteit, omdat jullie niet weten hoe ik op zo'n situatie zou reageren. Ik had mijn leden vriendelijk verzocht om te wachten, zoals ik al eerder zei. Ook worden elke keer 'eerdere onsportieve situaties' aan het licht gehaald... :confused::confused::confused::confused::confused:

Ga je ook nog even achter de onsportiviteit van één van je leden aan?

Dus... Is je enige argument nu nog dat je niet met mij gaat discussiëren?
 
Reactiescore
1.367
Oke, ik zal weer even serieus doen... Zo'n grafsfeer hangt hier :(
Jij hebt het over onzin, maar volgens mij heb je geen idee waar je het over hebt. Triador vraagt aan mij hoe het kan dat Mental moet stoppen met edelen, terwijl Story ook lekker edelt. Ik geef daar duidelijk antwoord op... Wij zijn tot actie overgegaan nadat jullie dat hebben gedaan.

Je hebt werkelijk geen poot om op te staan, omdat er is bewezen dat Damacon niet gelogen heeft. Verder weet je zelf heel goed dat Glenn geen smerige spelletjes speelt. En dan zul je wel weer aankomen met die skype logs met Glenn, maar daar haal ik alleen maar uit dat hij zich op the worst case scenario voorbereidt.

Ook hebben jullie weinig te zeggen over sportiviteit, omdat jullie niet weten hoe ik op zo'n situatie zou reageren. Ik had mijn leden vriendelijk verzocht om te wachten, zoals ik al eerder zei. Ook worden elke keer 'eerdere onsportieve situaties' aan het licht gehaald... :confused::confused::confused::confused::confused:

Ga je ook nog even achter de onsportiviteit van één van je leden aan?

Dus... Is je enige argument nu nog dat je niet met mij gaat discussiëren?

Ik ga hier indd niet een discussie aan omdat die toch onderbroken gaat worden door haat reacties van anderen.

Voel je vrij om me toe te voegen op skype: danny.h53
 

DeletedUser73487

Guest
Waar wil je het op skype over hebben? Ik doe er normaal niet moeilijk over hoor, don't get me wrong... maar ik ben even kwijt waar je precies over wilt discussiëren... Er liggen genoeg feiten op tafel...

Maar als je het dan zo graag ergens over wilt hebben: CvanR99
 
Bovenaan