Memo.ry

DeletedUser54380

Guest
Gisteren waren het er 6. ;)
Overigens hoorde ik verhalen dat Endeverafter lygo pakte en hij werd dan weer gepakt door Abe. :p Dus gaat goed met memo! :D

maar uiteindelijk heb ik dat dorp dan overgenomen van letspain? :D die het overnam van foxandhound of zoiets :) Ik heb een geode prestatie neergezet gisteren, al zeg ik het zelf :D
 

DeletedUser39729

Guest
maar uiteindelijk heb ik dat dorp dan overgenomen van letspain? :D die het overnam van foxandhound of zoiets :) Ik heb een geode prestatie neergezet gisteren, al zeg ik het zelf :D

Ja daar heb ik geen weet van, heb maar uurtje in gevallen voor .MyLittlePony. die het later zelf verpestte. Haha. xD
 

DeletedUser

Guest
Ik zou de naam veranderen. Ik zie niet bijster veel overeenkomsten met het oude Memo.
 

DeletedUser

Guest
Ja daar heb ik geen weet van, heb maar uurtje in gevallen voor .MyLittlePony. die het later zelf verpestte. Haha. xD

het was idd mooi van je Memo. heeft zich idd nog niet kunnen bewijzen doordat leden er niet waren ...
en mike stabte matthias omdat hij niet wist dat hij in Memo. was hetzelfde wat erbij lars en mij is gebeurt , mike is daardoor kicked uit Memo. waarmee hij het eens was , spijtig dat dit moest voorvallen :'(
 

DeletedUser54587

Guest
het was idd mooi van je Memo. heeft zich idd nog niet kunnen bewijzen doordat leden er niet waren ...
en mike stabte matthias omdat hij niet wist dat hij in Memo. was hetzelfde wat erbij lars en mij is gebeurt , mike is daardoor kicked uit Memo. waarmee hij het eens was , spijtig dat dit moest voorvallen :'(

En dat is 1 :ram:.
 

DeletedUser39729

Guest
het was idd mooi van je Memo. heeft zich idd nog niet kunnen bewijzen doordat leden er niet waren ...
en mike stabte matthias omdat hij niet wist dat hij in Memo. was hetzelfde wat erbij lars en mij is gebeurt , mike is daardoor kicked uit Memo. waarmee hij het eens was , spijtig dat dit moest voorvallen :'(

Goed dat ie nu kicked is. :cool: Kan die tenminste samen met mij Memo bashen. :ram::ram::ram:
 

DeletedUser

Guest
wat is het verschil?? ?

smetling is banned
nothing can stop is "vebannen"

:confused::confused:
 
Bovenaan