~mem~ vs nocore

DeletedUser16122

Guest
Grapjas.. Na een sanctie staat in elk bb-dorp dorp zo'n 10k/10k. Dat is een mooie hoeveelheid om te clearen, aangezien je er in verhouding veel ODA voor terugkrijgt. Als je 60k/60k moet clearen kost het je veel meer clears dan 6 bb dorpen hoor. Dus bb-dorpen zijn over het algemeen juist een goede manier om ODA te laten stijgen.

Maar die clears had je net zo goed kunnen gebruiken om je vijanden te verzwakken, op zich dus verloren troepen.
 

DeletedUser15947

Guest
Maar die clears had je net zo goed kunnen gebruiken om je vijanden te verzwakken, op zich dus verloren troepen.

Maar dan zou je dus de ondersteunende edels niet hebben (niet in deze mate) om te edelen en dus niet in op nr 1 veroverde dorpen staan.
Mijn punt was alleen dat die bb-dorpen wel degelijk ODA opleveren en vaak meer dan als je ze op de vijand gooit, want die hebben vaak meer dan 10k/10k in hun dorpen staan en dan heb je dus minder rendement met je clears..
 

DeletedUser16122

Guest
Als je gelezen had waar ik op reageerde zag je dat zijn reactie kant noch wal sloeg. Maar dat heb je niet :)

Dit geldt alleen als de dorpen van je tegenstander meer dan 50.000 troepen hebben ofzoiets, en aangezien dat niet altijd is vind ik niet dat je helemaal hebt...
Het kan juist net zo goed gebeuren dat jij half lege dorpen van je tegenstander aantreft en dan heb je alleen maar meer voordeel.
 

DeletedUser15947

Guest
Dit geldt alleen als de dorpen van je tegenstander meer dan 50.000 troepen hebben ofzoiets, en aangezien dat niet altijd is vind ik niet dat je helemaal hebt...
Het kan juist net zo goed gebeuren dat jij half lege dorpen van je tegenstander aantreft en dan heb je alleen maar meer voordeel.

Het ging mij dan ook om de opmerking dat barbarendorpen amper ODA opleveren. Natuurlijk kan het zijn dat er rendabelere manieren zijn om je clears kwijt te raken, maar 10k/10k is heel rendabel in vergelijking met wat een speler in een dorp heeft dat je aanvalt (vaak). Volgens mij heb je niet gelezen waar ik op reageerde. Ik stelde vast dat het niet zo gek is dat jullie de top 2 ODA blijven aangezien bb-dorpen nou eenmaal ook ODA opleveren.
 

DeletedUser16122

Guest
Het ging mij dan ook om de opmerking dat barbarendorpen amper ODA opleveren. Natuurlijk kan het zijn dat er rendabelere manieren zijn om je clears kwijt te raken, maar 10k/10k is heel rendabel in vergelijking met wat een speler in een dorp heeft dat je aanvalt (vaak). Volgens mij heb je niet gelezen waar ik op reageerde. Ik stelde vast dat het niet zo gek is dat jullie de top 2 ODA blijven aangezien bb-dorpen nou eenmaal ook ODA opleveren.

Je hebt gelijk hoor, alhoewel we al een tijdje hoog stonden met ODA, ook voor de bb's er kwamen.
Precieze rang weet ik niet meer...
 

DeletedUser15947

Guest
Vind ik wel een intressante vraag. Als het de gewone OD is dan staat bp|cm nr1 en nocore nr2. Ookal zijn we al een weekje barbarendorpen aan het edelen (waar andere stammen dus vlotter hun OD kunnen laten stijgen)

Het ging mij dus om dit zinnetje.. Beetje uit de hand gelopen discussie dus, maar ik vind dus dat hier niets van klopt (integendeel).
Ik zeg ook niet dat jullie je ODA rang niet verdienen ofzo.. Maar het voegt niets toe dat jullie bb dorpen moeten edelen.
 

DeletedUser

Guest
Duidelijk waarom Bastard stopt:

Side 1:
Tribes: ~MeM~
Players:

Side 2:
Tribes: NoCore
Players:

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 21
Kant 2: 1
Verschil: 20

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 200,188
Kant 2: 9,577
Verschil: 190,611

image.php
 

DeletedUser

Guest
ik vind hem nu ietsjes mooier:D

Side 1:
Tribes: ~MeM~
Players:

Side 2:
Tribes: NoCore
Players:

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 31
Kant 2: 2
Verschil: 29

image.php



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 295,595
Kant 2: 19,016
Verschil: 276,579

image.php
 

DeletedUser

Guest
Valt mee.. 's Middags gecleared, 's avonds treintjes verstuurd, in mijn geval dan :p Die treintjes kwamen dus in de nachtbonus aan.. En de dorpen waren binnen :D

bij mij precies hetzelfde:) en net ook weer een stuk of 5 binnen .
 

DeletedUser

Guest
timen...wie doet dat nu... mijn beste timing is met 30 seconde tusse elke edel xD
 

DeletedUser

Guest
ooh, wat ben je toch vriendelijk. Gelukkig dat jij frank zo'n angst kan aanjagen he. Elke keer maar vragen of hij nu al in zn broek doet...goe bezig zou ik zo zeggen..die heeft wel wat beter te doen dan zo'n stomme mededelingen te lezen hoor
 
Bovenaan