DeletedUser
Guest
Haha, ok. Lees ik tussen de zinnen door dat MeM een groot offensief op clinic plant?
hoef je daardoor tussen de regels te lezen dan?
kleine offensiefen bestaan immers bijna niet meer op w6
Haha, ok. Lees ik tussen de zinnen door dat MeM een groot offensief op clinic plant?
Ik altijd nog. Kleine offensieven bestaan immers ook nog. Alleen zijn dat dan meestal maar eenmansactie's
dan loopt het aantal clears toch alweer snel op tegen de 1000 clears,wat ik toch al niet klein noem
Dat ligt eraan hoe je de eenmansactie uitvoerd^^
En in verhouding is 1000 clears alsnog weinig, als je ziet hoeveel clears stammen als clinic en ~MeM~ zouden moeten hebben.
ik was je buurtje op w6,ex master-b ^^Corien je bent mijn stamgenoot op w19? Naja ik zeg helemaal niet dat we een offensief plannen maar ik laat niet over me heenlopen en het zal wat tijd vergen wil er een mooie goede massa van mijn kant komen maar komen zal die en dat kan morgen zijn of volgende maand of volgend jaar we shall see
Ach, we gaan het meemaken. Ik zal de stats in de gaten blijven houden.
@ corien, voor zover ik weet hebben geen van de twee stammen al veel massa's op elkaar gedaan. Ik kan het mis hebben, maar tot nu toe heeft geen van beide stammen heel veel succes gehad met ook maar een massa. Aantal zegt niet alles, het gaat vaak meer om de planning
Hoezo ben jij gestopt op master-b dan? Lees ik nu ook dat je direct aan de kant van MeM staat?:O
Ze hebben dat misschien gedaan, maar resultaten blijven voor beide stammen nog uit. Er zijn nog geen grote gaten gevallen. We gaan zien wat de toekomst brengt.
ik was je buurtje op w6,ex master-b ^^
en mem heeft al redelijk aantal massa's gedaan op clinic
waar staat of zeg ik dat ik aan de MeM kant staat?
lang verhaalwaarom eX?>
Ach, je bent vol met lof over de massa's van MeM, en dat Clinic nog geen en grote massa heeft gedaan.
Maar je blijft ze prijzen dat het hun wel lukt grote massa's te houden, en Clinic niet.
lang verhaal
vol lof? nog geen enkele van mem hun massa's lukten xD
Hij is die speler wel. Echt een deal is er niet gemaakt. Johan gaf gewoon gratis dorpen aan ons. Vervolgens is die "johan" naar ons gekomen en hebben we ze beide van het account af getrapt. DIT WILLEN WIJ NIET.