Meest Eervolle en Meest oneervolle spelers

DeletedUser

Guest
Wat ben jij zielig, 'promo kan ik niet uitstaan' en wat heeft dit met het feit te maken dat ik 'oneervol' ben?

Lachwekkend. ;)

Oh en voor de zoveelste keer is het niet "gezecht" maar "gezegd', geloofwaardig als je keer op keer zo'n blunder maakt. :eek:
(Het is geen ingewikkelde taalfout of een dt-fout, maar gezecht dan nog. :eek:)

Maatjes zijn heeft niets met eervol te maken, maar dat heb jij met je mierenbrains echt niet door hé. Blijf maar mooi op zee ronddobberen, schippertje. ;)

sorry dat ik lichte dislexie heb, kan ik echt veel aan doen hoor;).

Het feit dat ik zeg dat ik je niet kan uitstaan heeft niks mee te maken dat je oneervol bent. Dat is omdat je eerst over onze cluster ging zeiken en later doet V het zelfde en dan is er niks aan de hand?
Dat heet hypocriet zijn. Laten we helemaal niet beginnen over het feit dat je eerst V en R zat belachelijk te maken. Tot jij opeens hun joinde en toen waren ze goed. Juist;). Dan ben ik zielig ja?:eek:
Laat je nakijken man.

op het gedeelte van eervol, ik ging in op wat daarvoor was gezeGt. OVer dat ik helemaal voor hypo was. Daarmee doel ik op dat ik dit los van hypo staat:).

Onemoretime heeft zichzelf meerdere malen bewezen op w9, ook op w15 lijkt mij wel?
Iswift geld daarvoor het zelfde, staat altijd voor mij klaar met vv`s en andere dingen.
Lunatic is gewoon een goede leider, en dat wij ondanks een mislukte fusie elkaar niet de schuld gaven. Daar heb ik respect voor.

Respect dat jij nooit van mij zou krijgen promo ranger:eek:
 

DeletedUser27722

Guest
sorry dat ik lichte dislexie heb, kan ik echt veel aan doen hoor;).

Het feit dat ik zeg dat ik je niet kan uitstaan heeft niks mee te maken dat je oneervol bent. Dat is omdat je eerst over onze cluster ging zeiken en later doet V het zelfde en dan is er niks aan de hand?
Dat heet hypocriet zijn. Laten we helemaal niet beginnen over het feit dat je eerst V en R zat belachelijk te maken. Tot jij opeens hun joinde en toen waren ze goed. Juist;). Dan ben ik zielig ja?:eek:
Laat je nakijken man.

op het gedeelte van eervol, ik ging in op wat daarvoor was gezeGt. OVer dat ik helemaal voor hypo was. Daarmee doel ik op dat ik dit los van hypo staat:).

Onemoretime heeft zichzelf meerdere malen bewezen op w9, ook op w15 lijkt mij wel?
Iswift geld daarvoor het zelfde, staat altijd voor mij klaar met vv`s en andere dingen.
Lunatic is gewoon een goede leider, en dat wij ondanks een mislukte fusie elkaar niet de schuld gaven. Daar heb ik respect voor.

Respect dat jij nooit van mij zou krijgen promo ranger:eek:

Ah heeft met dyslexie niets te maken. Gewoon simpel herlezen, gezecht/gezegd, er is nogal een groot verschil. Vooral als je keer op keer dezelfde fout maakt, dan is dat amper nog dyslexie. (Opvallend dat elke keer iemand een spelfout maakt, men hetzelfde excuus gebruikt? :eek:)

V doet niet hetzelfde, we hebben misschien 1 lid die wat afgelegen ligt.
Jullie hebben er zovelen en omdat ik iets zeg, wil dat niet zeggen dat V dat zegt, net zoals ik niet het recruitbeleid regelen. ;)

Ja, deel van het propaganda, zwart/wit visie, ik ben nooit vriendjes met een vijandelijke stam.
Zie daar het nut niet van in. Ik denk dat jij nagekeken moet worden, je geheugen is een zeef. :eek:

'gezegt' is btw nog steeds foutief, het is gezegd, of is dat ook dyslexie? :eek:

Ik hoef je respect niet, trouwens hebben 'Eervol' en 'respectvol' bitter weinig met elkaar te maken.
Dat heb je blijkbaar niet door en zelfs al leg ik het met handen en voeten uit, dan nog zou je het niet snappen. Komt wellicht door je dyslexie. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ah heeft met dyslexie niets te maken. Gewoon simpel herlezen, gezecht/gezegd, er is nogal een groot verschil. Vooral als je keer op keer dezelfde fout maakt, dan is dat amper nog dyslexie. (Opvallend dat elke keer iemand een spelfout maakt, men hetzelfde excuus gebruikt? :eek:)

Dyslexie is woordblindheid, dus je kan het 100 keer doorlezen en dan nog zie je de fout niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Ah heeft met dyslexie niets te maken. Gewoon simpel herlezen, gezecht/gezegd, er is nogal een groot verschil. Vooral als je keer op keer dezelfde fout maakt, dan is dat amper nog dyslexie. (Opvallend dat elke keer iemand een spelfout maakt, men hetzelfde excuus gebruikt? :eek:)

V doet niet hetzelfde, we hebben misschien 1 lid die wat afgelegen ligt.
Jullie hebben er zovelen en omdat ik iets zeg, wil dat niet zeggen dat V dat zegt, net zoals ik niet het recruitbeleid regelen. ;)

Ja, deel van het propaganda, zwart/wit visie, ik ben nooit vriendjes met een vijandelijke stam.
Zie daar het nut niet van in. Ik denk dat jij nagekeken moet worden, je geheugen is een zeef. :eek:

'gezegt' is btw nog steeds foutief, het is gezegd, of is dat ook dyslexie? :eek:

Ik hoef je respect niet, trouwens hebben 'Eervol' en 'respectvol' bitter weinig met elkaar te maken.
Dat heb je blijkbaar niet door en zelfs al leg ik het met handen en voeten uit, dan nog zou je het niet snappen. Komt wellicht door je dyslexie. :rolleyes:

Hij heeft serieus een lichte vorm van dyslexie hoor dus grapjes erover/bespotting graag achter laten :eek:/
 

DeletedUser

Guest
Promo jongen iemand zijn mening/gedacht over andere mensen is toch persoonlijk.
Waarom moet jij er dan weer over discussiëren.

Hij is niet de enigste die je niet moet hebben, net zoals er genoeg zijn die mij niet moeten hebben.
Maak er dan niet zo'n drama van.
En zitten doorzeiken over iemand zijn dyslexie is ook niet bepaald eervol.
 

DeletedUser40563

Guest
Laten we helemaal niet beginnen over het feit dat je eerst V en R zat belachelijk te maken. Tot jij opeens hun joinde en toen waren ze goed. Juist;). Dan ben ik zielig ja?:eek:
Laat je nakijken man.

Nou vriend, dat heet nou propaganda xD
 

DeletedUser27722

Guest
je haalt de woorden uit Promo's mond :p

Niet moeilijk als ik 10x per week hetzelfde moet zeggen. :eek:

Promo jongen iemand zijn mening/gedacht over andere mensen is toch persoonlijk.
Waarom moet jij er dan weer over discussiëren.

Hij is niet de enigste die je niet moet hebben, net zoals er genoeg zijn die mij niet moeten hebben.
Maak er dan niet zo'n drama van.
En zitten doorzeiken over iemand zijn dyslexie is ook niet bepaald eervol.

Mening/gedacht, iedereen mag een mening hebben, maar iedereen behoudt ook het recht om tegen die mening in te gaan, vooral als je negatief af geschilderd wordt.

Trouwens moet men eens het verschil leren kennen tussen een goede,vriendelijke speler en de term 'eervol'. Want daar ging Schippertje de mist in en daar heb ik het over, niet dat hij me irritant vindt, dat kan me gestolen worden. Het moet gewoon correct zijn. ;)

Dat hij niet de enige is die me niet af kan, dat zou me niet verwonderen nee.
Volgens de logica zou het geheel hypo en tegenstanders moeten zijn, zo niet, dan faalt mijn contra-Hypo propaganda.

Ik zeik niet door over dyslexie, maar als hij er extra oplet en 'gezegt' erbij zet, dan vind ik het wel opvallend. Ik heb geen weet van iedereens ziektes, maar ik vind het wel opvallend dat bijna altijd als ik iemand op een fout wijs (als ik er de behoefte voor heb dan), men keer op keer met de kaart 'dyslexie' komt. :)
 

DeletedUser

Guest
Promo met al je "propaganda" jongen.
Gewoon een excuus voor je hypocrisie.

En dyslexie hebben is geen excuus, ook al denk jij dat want als jij mooi kan typen dan zou iedereen dat toch moeten kunnen hé?
Niet dus.
 

DeletedUser27722

Guest
Promo met al je "propaganda" jongen.
Gewoon een excuus voor je hypocrisie.

En dyslexie hebben is geen excuus, ook al denk jij dat want als jij mooi kan typen dan zou iedereen dat toch moeten kunnen hé?
Niet dus.

Hypocrisie? Wat jij wil, het lijkt me niet zo hypocriet, maar dan heb jij ook een andere visie.

Ja, als ik dat al kan, dan kan iedereen dat. Lijkt me een perfecte redenering! :D
Ok, dan niet, heeft weinig met mooi typen te maken, maar ok! ;)
 

DeletedUser

Guest
zet een kopje koffie en cake erbij en praat het uit :D

Ik lust geen koffie :p

Hypocrisie? Wat jij wil, het lijkt me niet zo hypocriet, maar dan heb jij ook een andere visie.

Ja, als ik dat al kan, dan kan iedereen dat. Lijkt me een perfecte redenering! :D
Ok, dan niet, heeft weinig met mooi typen te maken, maar ok! ;)

Ja idd hypocriet, zelfs wat meer dan dat eigenlijk.
Je mening veranderd om de haverklap wanneer het jou goed uitkomt en om je eigen hachje te redden.
En dan ben je verwonderd dat je geloofwaardigheid daalt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Ik lust geen koffie :p



Ja idd hypocriet, zelfs wat meer dan dat eigenlijk.
Je mening veranderd om de haverklap wanneer het jou goed uitkomt en om je eigen hachje te redden.
En dan ben je verwonderd dat je geloofwaardigheid daalt.

Wat is er meer dan hypocriet?
Mijn mening verandert om de haverklap? Ahzo, is een stam na een maand of 4-5 veranderen al een haverklap? Nee, ik hoef mijn hachje niet te redden, tegen wie zou ik dat moeten dan? En wat moet ik redden? Meningen veranderen, dat is algemeen geweten, mijn meningen zijn maanden gelijk gebleven, deel van propaganda: Alles van de tegenpartij is slecht. Wie was de tegenpartij? V.

Jup, als ik dan uit dico ben, dan kijk ik mijn opties. Reden dat V het 'slachtoffer' was van propaganda is omdat zij de grootste concurrent waren van Dico. Net zoals Hypo nu de grootste en enige concurrent van V is. Dusja, mijn mening gaat nu weer maanden gelijklopend zijn, net zoals de periode in Dico. En deze keer zie ik overstappen naar de tegenpartij niet zitten, vooral door de ligging. ;)

Mijn geloofwaardigheid is gelijk gebleven, heeft met mijn 'hypocrisie' niets te maken.
Je hoeft me niet te geloven op mijn woord, anders dan de gemiddelde Hypo-speler geef ik niet gewoon een stelling zonder argumentatie. Je kan zelf je eigen oordeel vellen op het gebied van de argumentatie. ;)

Ik beschouw het niet als oneervol dat ik na de val van Dico naar de tegenpartij ging.
Toen dico viel bleef er maar 1 wereldmacht over, en daar heb ik mij bij aangesloten: V/R. ;)
 

DeletedUser

Guest
Mooi verwoord allemaal, maar ik blijf bij m'n standpunt.
Ik stop deze discussie hier ook, had alweer een leuk tekstje klaar maar ben het net zoals velen een beetje beu denk ik :)
 
Bovenaan