Meerdere groepen tegelijk

Goed Idee?

  • Ja

    Stemmen: 54 93,1%
  • Nee

    Stemmen: 4 6,9%

  • Totaal aantal stemmers
    58

DeletedUser

Guest
353 dagen na opening van dit geweldige topic nog steeds geen enkele reactie van een mod/duckje....
 

DeletedUser17653

Guest
Moet je de eerste 2 posts zien. Jo the great = iWriter. haha
 

DeletedUser42273

Guest
Dit is nieuw in Versie 6.5 ;)

Alleen is het wel niet per continent maar gewoon dat je alle groepen zo kan aanpassen in het groepen overzicht ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hebben de community managers het zo druk dat ze niet eens even kunnen zeggen of ze het idee aan innogames gaan voorleggen of niet. Als ik hier niet op hoef te hopen wil ik dat graag weten.
 

DeletedUser858

Guest
dus.. Dat je eerst k1 aan drukt, dan def, en dan bij k1-def zit?


Hmm, ik doe al dat werk al :p Continent groep & continent aanvals groep & algemene aanvals groep??
 

DeletedUser

Guest
dus.. Dat je eerst k1 aan drukt, dan def, en dan bij k1-def zit?


Hmm, ik doe al dat werk al :p Continent groep & continent aanvals groep & algemene aanvals groep??
Als je dan in 4 continenten ligt en je heb 4 aanvalsgroepen en je hebt ook nog een groep om aan te duiden of een boerderij vol of leeg is. Dan heb je dus 32 mogelijkheden. Ga jij 32 groepen maken? Dacht het niet.
 

DeletedUser858

Guest
Als je dan in 4 continenten ligt en je heb 4 aanvalsgroepen en je hebt ook nog een groep om aan te duiden of een boerderij vol of leeg is. Dan heb je dus 32 mogelijkheden. Ga jij 32 groepen maken? Dacht het niet.

Dacht het wel,, ik werk met 47 groepen :eek: Je mag me gek noemen hoor :)
Lig in 11 continenten ;) Ok, c44/c43/c53/c54 is bijna 1 cluster :p precies op grens van die 4 :) /
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan