Massa's Cult top of flop

Reactiescore
1.380
Hoe retedom ben jij?

dat is letterlijk je voordeel als alliantie????

Snap jij het echt niet?

Jullie als stam is zoveel groter dan een van de 3 stammen van de alliantie en dan heb ik het nog niet over alle mb's die meegooien. Dus in verhouding staan jullie massa's gelijk aan dat wij met 3 stammen op jullie gooien. Neem aan dat je dat rekensommetje zelf ook kan maken.

Dus alleen als wij als Alliantie samen gooien zijn wij in de meerderheid maar met elke tegenaanval van jullie zijn wij ook net als jullie in de minderheid.
Het enige verschil is dat jullie netjes samenwerken en serieus gebruik maken van dit voordeel en wij dat niet deden.

Maargoed zoals @Exact. al zei geen nut om er verder op door te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.918
AaO is toch echt een grap, alleen maar ez wereldwinsten behaald en komt dan nu even zeggen dat wij baggere massas gooien terwijl die zelf niet eens front durf te nemen en 10ms edelw durft te deffen

Ga nog maar wat 999 Lc 'massas' van Cara koppen
 
Reactiescore
1.365
Martijn hou de eer aan jezelf, je gaat echt geen discussie winnen in je eentje tegen 15 man ookal heb je op sommige punten wel gelijk.
Is toch leuk, tegen 15 lui lullen :p.
Krijg je coole golden awards van!
 
Reactiescore
1.365
chris jij bent degene die met stabbers blijft spelen dus ga ergens anders de moraalridder uithangen aub
Pardon?
Jij gaat zelf met swaziepenariehondjes om die niet zo slim zijn.
Dus niet zo hypocriet doen.
En je doelt op Martijn?
Speel ik niet mee hoor.
Jij speelt ook met katanoobs ziddy.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
524
Fijne topicnaam @DenDuvel , ik vond de massa’s eigenlijk wel top
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
903
Ooit van mobiel gehoord? :p

Nah, ik weet het zeker hoor :p

Dan weet ik zeker dat je fout zit! Michiel van snow speelt niet in cult, enkel Michiel van Tazz en Daffy Duck oftewel me vaste co op elke wereld
 
Reactiescore
1.380
AaO is toch echt een grap, alleen maar ez wereldwinsten behaald en komt dan nu even zeggen dat wij baggere massas gooien terwijl die zelf niet eens front durf te nemen en 10ms edelw durft te deffen

Ga nog maar wat 999 Lc 'massas' van Cara koppen

Laat mij zien waar ik gezegd heb dat het flop is. Als je mij dat laat zien stop ik gelijk op het AF.

Please hou je achterlijke commentaar voor je man. Cursus lezen zou niet verkeerd zijn voor je.
 
Reactiescore
1.754
@Vleesje koop eens handschoenen je bent zo niet te genieten jongeman.
 
Reactiescore
127
Massa tac top planning. Flop timing. Top gedefft door cult. Amen.

Mvg
 
Reactiescore
1.962
Dan weet ik zeker dat je fout zit! Michiel van snow speelt niet in cult, enkel Michiel van Tazz en Daffy Duck oftewel me vaste co op elke wereld

Haha John, Michiel van Snow heeft meer dan de helft van de massa op Cbc gisteren gedeffed. Ken je je eigen leden niet eens? :eek2:
 
Reactiescore
524
speel cult weg of hou je bek over cult

Heel goed Rob, ik weet nog dat je mij ooit ook zo een mooie zin geleerd heb.

Je speelt niet met Rob, maar je speelt voor Rob
 
Reactiescore
1.365
Dan weet ik zeker dat je fout zit! Michiel van snow speelt niet in cult, enkel Michiel van Tazz en Daffy Duck oftewel me vaste co op elke wereld
Zie Ricks reactie.
Jullie nemen dus stabbers aan ;).
 
Bovenaan