MASSA stammen: Cervix + BORG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.736
doe nie dom:D
phrene is nx van cervix

wie is hier nou dom?? ik denk jij ;). maar ik zij volgens mij. dus ik wist dat niet zeker. maarja dan nog kom je op een fuking 100 leden aantal uit ;). mega veel. B0RG en Cervix bg's en dan ook nog is de 2 massa stammen van w3 :).
 

DeletedUser

Guest
wie is hier nou dom?? ik denk jij ;). maar ik zij volgens mij. dus ik wist dat niet zeker. maarja dan nog kom je op een fuking 100 leden aantal uit ;). mega veel. B0RG en Cervix bg's en dan ook nog is de 2 massa stammen van w3 :).

dan weet je het nu zeker:p
 

DeletedUser

Guest
mooi he ;). recruten. ze hebben de donkeys gerecruteerd ;) IRB is gevallen. zo kan FIRM ook wel eersten worden. maar FIRM houd er van om lekker klein te blijven :).



nu weet ik zeker dat jullie 100 leden hebben inplaats van 106 maar nog steeds een grote massastam.

wow nu je t zegt:eek: als 6e plaatsers hebben jullie wél (bijna) de hoogste puntendoorsnede speler :eek: 1e kunnen jullie inderdaad zo worden :cool: (ORC is hoger :p)




en 100 in 2 stammen is niet heel erg. op wereld 9 (?)is er één stam met meer dan 500 leden :eek::eek:

(Tag: Lwarr, Aantal leden: 546 )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
28
mooi he ;). recruten. ze hebben de donkeys gerecruteerd ;) IRB is gevallen. zo kan FIRM ook wel eersten worden. maar FIRM houd er van om lekker klein te blijven :).



nu weet ik zeker dat jullie 100 leden hebben inplaats van 106 maar nog steeds een grote massastam.

IRB had ons ook kunnen recruiten, dan zaten zij nu niet met een inactief zuid-front
tjah, zij weigerden ons tot in den treure toe, cervix was slimmer
en ik kan je verzekeren, de donkeys zitten waar ze willen zitten en gaan lekker hard.

btw, Firm heeft vooral weinig leden omdat die het bollen/ontslagen worden of de stam uiteen valt. grapjas ;)
 

DeletedUser

Guest
een gezonde stam heeft gewoon moraalbrekers en een buffer voor eventueel uitwisselen van stoppende speler met een actieve speler.
de meeste stammen hebben dit ook.
dus wat is het hele probleem?
je kan het ook als twee aparte stammen zien met hetzelfde doel.
waarom reken je ook niet een bondgenoot erbij? dan is iedereen een massastam!
en sowieso is zoiets een mening, dus als Cervix en BORG zeggen, middelvingertje jullie allemaal, ik vind dit, en dat jullie hetzelfde doen, dan is het einde discussie.

van een mening kan je geen feit maken.
dus! ik zeg dat iedere stam een massastam is vanwege dat vrijwel iedereen één stam als bondgenoot heeft :D
 

DeletedUser

Guest
mooi he ;). recruten. ze hebben de donkeys gerecruteerd ;) IRB is gevallen. zo kan FIRM ook wel eersten worden. maar FIRM houd er van om lekker klein te blijven :).



nu weet ik zeker dat jullie 100 leden hebben inplaats van 106 maar nog steeds een grote massastam.

Jup.. Het valt mij eigenlijk op dat er veel over borg word gepraat, dat wij altijd maar onze vijanden recruiten.. Firm recruteerde in een puntengeile bui 5 van hun grootste vijanden.. Namelijk exodus.. Dus niks lekker klein blijven..
 

DeletedUser4045

Guest
Even voor nielsje:

Phrene is niks van Cervix

Het is Cervix + moraalbrekersstam: BREKER.

Behalve misschien wat christine zei :p

@moey: agree!
 
Reactiescore
1.736
Jup.. Het valt mij eigenlijk op dat er veel over borg word gepraat, dat wij altijd maar onze vijanden recruiten.. Firm recruteerde in een puntengeile bui 5 van hun grootste vijanden.. Namelijk exodus.. Dus niks lekker klein blijven..

wij zijn nooit over de 40 leden gegaan ;).
 

DeletedUser5435

Guest
IRB had ons ook kunnen recruiten, dan zaten zij nu niet met een inactief zuid-front
tjah, zij weigerden ons tot in den treure toe, cervix was slimmer
en ik kan je verzekeren, de donkeys zitten waar ze willen zitten en gaan lekker hard.

btw, Firm heeft vooral weinig leden omdat die het bollen/ontslagen worden of de stam uiteen valt. grapjas ;)

jongen wou hier nog 1 opmerking over kwijt even. wij hebben jullie niet genomen uit respect voor cervix dat hebben ze ons ook gevraagd. we hebben het heel eventjes overwogen en snel kwamen we tot de conclusie dat we geen overmoedige personen willen die na een paar gewonnen dorpjes denken dat ze W3 hebben gewonnen. want zo doen jullie je wel voor.

toen cervix die phrene leden recruiteerde hadden we al zoiets van nou dan zitten binnenkort die donkeys daar vast ook. dat gebeurde dus en we zijn altijd blij geweest dat we jullie nooit hebben genomen. ook nu dat =IRB= uit elkaar is. maar moet wel zeggen qua speler zijn jullie (met name vexx -ori-, t4nd en kevin331) de beste van wat ik van cervix heb gezien.

maar verder ga ik niet meer op dit soort dingen in. dit hoofdstuk is voor mij afgesloten. klaar.
 

DeletedUser14450

Guest
jongen wou hier nog 1 opmerking over kwijt even. wij hebben jullie niet genomen uit respect voor cervix dat hebben ze ons ook gevraagd. we hebben het heel eventjes overwogen en snel kwamen we tot de conclusie dat we geen overmoedige personen willen die na een paar gewonnen dorpjes denken dat ze W3 hebben gewonnen. want zo doen jullie je wel voor.

toen cervix die phrene leden recruiteerde hadden we al zoiets van nou dan zitten binnenkort die donkeys daar vast ook. dat gebeurde dus en we zijn altijd blij geweest dat we jullie nooit hebben genomen. ook nu dat =IRB= uit elkaar is. maar moet wel zeggen qua speler zijn jullie (met name vexx -ori-, t4nd en kevin331) de beste van wat ik van cervix heb gezien.

maar verder ga ik niet meer op dit soort dingen in. dit hoofdstuk is voor mij afgesloten. klaar.

flashfire positief over mij?:O WOW dit moet ik ff opslaan. Dus Cervix heeft gevraagd de Donkeys niet aan te nemen? Wat zou daarvoor hun reden zijn geweest? Verder Hoezo uit respect voor Cervix ons niet aangenomen?
 

DeletedUser11858

Guest
Ik proef hier een enorm gevoel van jaloezie. Uiteraard zijn de donkeys de beste spelers van Cervix. Alleen hierdoor zijn we groot geworden?

En wat betreft de donkeys. IRB wees blij dat je ze niet hebt aangenomen. Wij konden ze temmen en zijn nu verdienstelijke spelers binnen Cervix en gedeien goed binnen onze NOOB-stam....DUH
 

DeletedUser14450

Guest
Ik proef hier een enorm gevoel van jaloezie. Uiteraard zijn de donkeys de beste spelers van Cervix. Alleen hierdoor zijn we groot geworden?

En wat betreft de donkeys. IRB wees blij dat je ze niet hebt aangenomen. Wij konden ze temmen en zijn nu verdienstelijke spelers binnen Cervix en gedeien goed binnen onze NOOB-stam....DUH

HAHA, ja die Cervix mensen zijn blij, eindelijk een beetje kwaliteit in hun noob stam:D

Verder I liky Cervix:D en van Spammen:rolleyes:
 

DeletedUser4045

Guest
Het enige wat ik hierover kan zeggen is respect voor Cervix, dat ze het toentertijd hebben aangedurfd.

Ik denk dat ik spreek namens cervix en de donkeys als ik zeg, dat iedereen het hier hartstikke naar zijn zin heeft op deze manier en niet anders gewild zou hebben.
 
Reactiescore
1.736
Het enige wat ik hierover kan zeggen is respect voor Cervix, dat ze het toentertijd hebben aangedurfd.

Ik denk dat ik spreek namens cervix en de donkeys als ik zeg, dat iedereen het hier hartstikke naar zijn zin heeft op deze manier en niet anders gewild zou hebben.

met je handtekening spreek je je zelf weel een beetje tegen .

Code:
Lytho spreekt op het forum altijd als individueel en is niet de persoon die spreekt namens Cervix.
 

DeletedUser11858

Guest
met je handtekening spreek je je zelf weel een beetje tegen .

Code:
Lytho spreekt op het forum altijd als individueel en is niet de persoon die spreekt namens Cervix.

Ik denk dat je eens een goede Nederlandse les moet nemen er staat nl.
Ik denk dat ik spreek namens cervix en de donkeys als ik zeg, dat iedereen het hier hartstikke naar zijn zin heeft op deze manier en niet anders gewild zou hebben.
 

DeletedUser7826

Guest
Ik denk dat je eens een goede Nederlandse les moet nemen er staat nl.
Ik denk dat ik spreek namens cervix en de donkeys als ik zeg, dat iedereen het hier hartstikke naar zijn zin heeft op deze manier en niet anders gewild zou hebben.

Als hij ALTIJD als individueel spreekt en dus NOOIT voor Cervix spreekt hij zichzelf dus tegen als hij DENKT dat hij WEL voor Cervix (en de Donkeys) spreekt :rolleyes: Mond houden jij voordat je onzin gaat uiblaten :mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan