Massa 14-3

Reactiescore
3.584
Hoezo zit jij hier nog? jij ging toch na je zware nederlaag op 76 op tw pensioen?

Niet zo fars doen Eli. Na W66 al op pensioen gegaan als 'professionele tw speler' voor de oplettende AF volger, die zware nederlaag was mezelf niet veel aan te rekenen, als je daarover inhoudelijk wilt praten doe het in een praathoek ergens. Om toch maar ontopic te blijven, w76 is een mooi voorbeeld waar het acc dat een 'zware nederlaag' onderging solo gestart is met 0 connecties. Moet je ook eens proberen?

En doe niet zo gefrustreerd, slecht voor de gezondheid zeker in deze moeilijke tijden.
 
Reactiescore
448
Er is niet veel veranderd op TribalWars. Mensen die tof doen maar uiteindelijk runnen. Beetje klagen over een overmacht en JokersBrain die wederom met pensioen gaat na een geflopte wereld en zich komt verdedigen dat hij er niks aan kon doen, het aan de ander lag/gestabbed is/overmacht

Ik mis alleen Paultje nog en de ellendig lange stukken van Wouter en we zijn compleet.


Moet dit niet een keer gaan vervelen?
 
Reactiescore
2.039
Er is niet veel veranderd op TribalWars. Mensen die tof doen maar uiteindelijk runnen. Beetje klagen over een overmacht en JokersBrain die wederom met pensioen gaat na een geflopte wereld en zich komt verdedigen dat hij er niks aan kon doen, het aan de ander lag/gestabbed is/overmacht

Ik mis alleen Paultje nog en de ellendig lange stukken van Wouter en we zijn compleet.


Moet dit niet een keer gaan vervelen?
Zo kan ik ook wel wat over NAC Breda typen. :biggrin:
 
Bovenaan