Marching hammers

Reactiescore
179
niemand kan echt trots zijn op deze overwinning. Ook iemand als ik die altijd al voor P heeft en is blijven strijden, enige waar we trost op kunnen zijn is het feit dat we voor zo'n verpeste wereld toch de motivatie hebben weten te vinden om te blijven doorgaan ipv lekker delete te springen
Ben ik het gedeeltelijk mee eens, maar ik vind dat je als je altijd een P. lid bent geweest en actief en gemotiveerd hebt meegedragen aan de stam dan verdien je het om deze wereld te winnen. Als je zelf geen domme acties hebt uitgevoerd dan heb je wat mij betreft verdiend gewonnen. Er zijn ook leden zowel P. als Ship die alleen nu mee profiteren in deze overwinning. Die actief zijn als de stam goed draait en winsten boekt en niks uitvoeren en inactief zijn als het niet lekker draait.
Hierbij laat ik die spelers die de afgelopen 3 maand zijn overgestapt buiten beschouwing doe kunnen zelf heel erg goed ten rade gegaan of ze het verdienen.
 

DeletedUser71298

Guest
Ben ik het gedeeltelijk mee eens, maar ik vind dat je als je altijd een P. lid bent geweest en actief en gemotiveerd hebt meegedragen aan de stam dan verdien je het om deze wereld te winnen. Als je zelf geen domme acties hebt uitgevoerd dan heb je wat mij betreft verdiend gewonnen. Er zijn ook leden zowel P. als Ship die alleen nu mee profiteren in deze overwinning. Die actief zijn als de stam goed draait en winsten boekt en niks uitvoeren en inactief zijn als het niet lekker draait.
Hierbij laat ik die spelers die de afgelopen 3 maand zijn overgestapt buiten beschouwing doe kunnen zelf heel erg goed ten rade gegaan of ze het verdienen.
Wijze woorden.

niemand kan echt trots zijn op deze overwinning. Ook iemand als ik die altijd al voor P heeft en is blijven strijden, enige waar we trost op kunnen zijn is het feit dat we voor zo'n verpeste wereld toch de motivatie hebben weten te vinden om te blijven doorgaan ipv lekker delete te springen
Ben ik het niet mee eens.
Er zijn meer dan genoeg spelers die met trots de wereld kunnen winnen en er zijn ook genoeg spelers die met trots zijn gestopt.
In mijn ship periode ben ik erg trots geweest op me medespelers dat ze het zolang hebben kunnen volhouden en na mijn vertrek was ik zelfs nog erg onder de indruk hoe ze de wereld gedraaid hebben. Laat ik de botters even buiten.

In P ben ik vooral erg trots dat we na zo'n domper, na in een vrije val gekomen te zijn toch onszelf weer hebben kunnen oppakken en de wereld weer naar onze hand terug kunnen draaien.

Als ik naar puur spelers ga kijken dan zijn er heel veel spelers waarvan ik durf te zeggen: jij bent door de maanden/jaren echt veranderd van hopeloze noob naar goede speler.
Van andere vraag ik me weer af hoe ze in godsnaam hebben overleefd al die tijd.

Kortom, er zijn genoeg casualspelers die, terecht, deze wereld met trots hebben kunnen afsluiten en nog gaan afsluiten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan