Mapthread

DeletedUser

Guest
Dit staat op het profiel. Is dus al de 2e keer dat daar een stam valt eigenlijk :p
Eerst >>Ful<< en nu [TPE].

Woes stond niet op tegen FUL dude :) was angel1977,de meest ervaren speler van w8*kuch*:eek:
 

DeletedUser

Guest
gregergergqregergergertth1.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Damn CHIQ's ligging heeft zeer veel potentie. Als je puur naar dit kaartje kijkt krijgt TC het nog druk (ligt tussen de 2 andere stammen in en kan eigenlijk alleen 'makkelijk' edelen in het Noorden).
 

DeletedUser

Guest
Damn CHIQ's ligging heeft zeer veel potentie. Als je puur naar dit kaartje kijkt krijgt TC het nog druk (ligt tussen de 2 andere stammen in en kan eigenlijk alleen 'makkelijk' edelen in het Noorden).

Maar je kan er zo niet naar kijken.. Andere stammen rondom hebben altijd invloed op de grote 3 daar..
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk.. Ooit een wereld gezien waar 3 grote stammen alles te zeggen hadden en de rest gewoon edelvoer was? Volgens mij hebben die grote stammen allemaal BND's met de kleinere stammen om zich heen en spelen ze dus wel degelijk een rol in de wereld..

Zelf ben ik ervaren op W1 en daar speelt zelfs de nummer 11 een belangrijke rol in het verslaan van top 5 stammen.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Damn CHIQ's ligging heeft zeer veel potentie. Als je puur naar dit kaartje kijkt krijgt TC het nog druk (ligt tussen de 2 andere stammen in en kan eigenlijk alleen 'makkelijk' edelen in het Noorden).

Ik lig er recht tegen en langst hun kant gebeurt er niks ;) ze liggen vast en IRA(nu IMA) blokt hun ook helemaal.word nog gezellig,toch k46 is minee :)
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk.. Ooit een wereld gezien waar 3 grote stammen alles te zeggen hadden en de rest gewoon edelvoer was? Volgens mij hebben die grote stammen allemaal BND's met de kleinere stammen om zich heen en spelen ze dus wel degelijk een rol in de wereld..

Zelf ben ik ervaren op W1 en daar speelt zelfs de nummer 11 een belangrijke rol in het verslaan van top 5 stammen.. :rolleyes:

BND's met kleinere stammen en daardoor niet goed kunnen doorgroeien? Het is goed met je!
 

DeletedUser

Guest
ag dat je nu al zegt dat de 3 grootste stammen de wereld gaan bepalen vind ik onzin. natuurlijk niet!. je kent de stammen niet dus oordeel daar niet over, IMA ligt tegen ons aan int noorden. en het klopt CHIQ. gaat op dat front waarschijnlijk vastlopen. en int oosten liggen ze ook frontaal tegen ons aan. met een paar spelers. denk dat wanneer ze ons aan gaan vallen er een paar spelers van hun tussenuit zullen vallen.maargoed de tijd zal het leren:D:D:D misschien redden ze zich er wel uit, TC ligt ook een beetje blok int zuidwesten van hun stam.
 

DeletedUser16381

Guest
Ik lig er recht tegen en langst hun kant gebeurt er niks ;) ze liggen vast en IRA(nu IMA) blokt hun ook helemaal.word nog gezellig,toch k46 is minee :)
jij zegt altijd edelvoer:eek: dus dat word geen probleem, en van jouw kant gebeurt er nix en bij ons vrij weinig, klopt;)

motto van onze sir E:
geen daden maar woorden:D
 

DeletedUser19452

Guest
ag dat je nu al zegt dat de 3 grootste stammen de wereld gaan bepalen vind ik onzin. natuurlijk niet!.

Het feit blijft dat de eerste 3 stammen wel al de centrum continenten in bezit heeft(of bijna) en om dat weg te krijgen, moet je errruugg goed bezig zijn..
 

DeletedUser

Guest
klopt, maar wie zegt dat die stammen even goede vriendjes blijven? daar word natuurlijk ook gevochten. en er is zat plek om even een paar dorpjes van een van hun leden weg te edelen door een van de omringende stammen. als het goed gebeurd.
 
Bovenaan