Mapthread

DeletedUser

Guest
Iedereen die niet helpt met de boycot kan niet denken:rolleyes:.
Zij willen namelijk heel graag dat je de overwinning kan kopen. Doen het waarschijnlijk zelf.
 

DeletedUser12993

Guest
Ik ben wel tegen al die pafeatures maar ben niet zo heel erg voor de boycot methode,
niet dat ik er tegen ben.
same story over here
ik ga dan ook niet echt mee doen met de boycot
Daarom is het NPO in het leven geroepen.
Boycotten door middel van te stacken heeft weinig nut, aangezien ze niet hoeven te farmen omdat ze al lekker veel grondstoffen binnen krijgen door de +20% productie. Stack. kan tevens wel zeggen dat ze iedereen gaan stacken, maar de stam zit zelf ook gewoon te barbarendorpen te farmen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59973

Guest
Heel jammer...

Duckje
2012-01-28 13:11:10
Beste leiders van Stack,

Naar aanleiding van de grootte van jullie stam (waarvoor gefeliciteerd) dienen er enkele administratieve mededelingen gemaakt te worden.

Ten eerste hebben we voor performance-redenen de stamlimiet op 3000 moeten zitten. Enkel op deze manier kunnen we een vlotte werking van jullie stam en stammenforum blijven garanderen. Deze limiet is nu geldig voor alle stamen op wereld 26. Jullie zijn meer dan welkom om substammen op te richten en allianties te vormen met deze stammen. Gedeelde fora zouden moeten blijven werken.

Verder dienen we jullie te waarschuwen voor enkele tendensen afkomstig vanuit jullie stam. Zo zijn er een aantal plannen gaande met betrekking tot het massaal insturen van support-aanvragen en het massaal mailen naar info@innogames.de.

Indien we vaststellen dat er misbruik wordt gemaakt van beide contactmogelijkheden zullen we genoodzaakt zijn om stappen te ondernemen. Ik zou jullie dus willen aanraden de boycot ook binnen wereld 26 te houden en niet ergens anders.

Verder wens ik jullie nog veel succes en plezier op wereld 26!

Met vriendelijke groeten,

Seppe (Duckje)
Community Manager Tribalwars.nl
 

DeletedUser62711

Guest
hahaha :D.

Epic

<3 Duckje XD.

Een faalstam als stack. heeft toch geen enkele toekomst, dus dit maakt eigenlijk geen ruk uit. Wel een leuke trol actie.
 

DeletedUser

Guest
Heel jammer...

Duckje
2012-01-28 13:11:10
Beste leiders van Stack,

Naar aanleiding van de grootte van jullie stam (waarvoor gefeliciteerd) dienen er enkele administratieve mededelingen gemaakt te worden.

Ten eerste hebben we voor performance-redenen de stamlimiet op 3000 moeten zitten. Enkel op deze manier kunnen we een vlotte werking van jullie stam en stammenforum blijven garanderen. Deze limiet is nu geldig voor alle stamen op wereld 26. Jullie zijn meer dan welkom om substammen op te richten en allianties te vormen met deze stammen. Gedeelde fora zouden moeten blijven werken.

Verder dienen we jullie te waarschuwen voor enkele tendensen afkomstig vanuit jullie stam. Zo zijn er een aantal plannen gaande met betrekking tot het massaal insturen van support-aanvragen en het massaal mailen naar info@innogames.de.

Indien we vaststellen dat er misbruik wordt gemaakt van beide contactmogelijkheden zullen we genoodzaakt zijn om stappen te ondernemen. Ik zou jullie dus willen aanraden de boycot ook binnen wereld 26 te houden en niet ergens anders.

Verder wens ik jullie nog veel succes en plezier op wereld 26!

Met vriendelijke groeten,

Seppe (Duckje)
Community Manager Tribalwars.nl

haha, ze willen beletten dat de stam 60% van de wereld inneemt :p
 

DeletedUser23778

Guest
Gaat om de daad. Iedereen weet dat die 60% niet haalbaar is op zo'n korte termijn. Ik ben blij dat de community iets probeert te doen. Geen woorden maar daden.
 
Bovenaan