Manga & Anime

DeletedUser

Guest
Hallo, ik ben echt een naruto- en Bleachverslaafde gast. Ik opende deze topic om even iedereen te zien, die ook anime en manga bekijkt, + welke.

Voor degene die het nog niet weten. Manga en anime zijn afkomstig gemaakt van japan, en kan je vlug herkennen.

het is altijd eens een gezellig onderwerp voor al de fans.

Mijn favoriete manga (strips):

Naruto
Bleach

Mijn favoriete anime (films):

Hetzelfde + Dragonball en tenjou tenge.

Ik hoopte dat we hier een leuk praatje kunnen slaan :).
 

DeletedUser

Guest
Ik kijk ook animes.
Bleach is ook mijn favoriet. AUB niet plots gaan vertellen want ik lees de Manga van bleach Niet!

Daarnaast heb ik ook nog Death Note gekeken en Claymore. Claymore lees ik nu via de Manga verder trouwens. Daarnaast ook nog The Last Exile gekeken maar die viel een beetje tegen uiteindelijk.

Aan Naruto heb ik een pokkehekel vanwege de maincharacter die voor mij iets te irritant is :p
 

DeletedUser

Guest
Ik lees nu Death Note. (Pff ... not steeds niet uit. Ik ben bij nr. 11 :p)

Daarna ga ik misschien Bleach kopen, die lijkt me wel leuk :p

Dit topic is trouwens perfect voor Ryou xD
 

DeletedUser3621

Guest
bleach, maar ik loop achter
naruto, maar ik loop achter
FMA, geweldig en afgerond :)

en hoewel het geen anime is, zit het er toch in de buurt qua tekenstijl: Avatar
 

DeletedUser

Guest
Death note is ongetwijfeld mijn favoriete anime. Naruto is ook wel leuk, maar wordt af en toe veel te langdradig. Als je bijvoorbeeld kijkt met waar het om gaat. Hoe lang zijn ze daar al niet mee bezig? Zijn toch al zo een 200 (als het niet meer is) afleveringen.

Een paar die ik het ook wel waard zijn om te kijken;

Melancholy of Suzumiya Haruhi
Soul Eater

Voorderest heb ik vaak alleen 1 of 2 episodes van een anime gekeken:eek:.


Als je het einde ziet vind jij het zeker zuigen xd
 

DeletedUser

Guest
Ojah welke ook wel leuk is om een keer te bekijken is Afro Samurai. Dat zijn 5 (of 6?) afleveringen van elk dikke 20 minuten (geen herhalingshit erin). Gewoon ff via youtube bekijken of je moet iets downloaden ergens. Hele goede minimanga! De stem van de maincharacter is ingesproken door Samuel L Jackson ^^
 

DeletedUser

Guest
Op dit heb ik toch wel even gewacht. Had er zelf niet aan gedacht, maar volgens mij is dit voor mij en Guus een droom die werkelijkheid komt. ;)

Ik zelf heb Bleach nooit gezien. Mijn anime's zijn toch echt; Naruto, One Piece en Death Note. Momenteel vind ik Naruto de besten en is ook de enigste waar ik na kijk. Helaas moet ik dan wel elke donderdag wachten tot 12:00+. :( Ik vind Naruto zo goed, omdat ik 't een echt goed verhaal vind. Dat vond ik minder bij One Piece. One Piece werd saai, maar Naruto blijft je 'aantrekken'. Dat is trouwens ook wel bij Death Note, al vind ik 't einde erg, maar dan ook erg jammer. :( Als mensen de website van Naruto willen, Clicky
 

DeletedUser

Guest
Op dit heb ik toch wel even gewacht. Had er zelf niet aan gedacht, maar volgens mij is dit voor mij en Guus een droom die werkelijkheid komt. ;)

Ik zelf heb Bleach nooit gezien. Mijn anime's zijn toch echt; Naruto, One Piece en Death Note. Momenteel vind ik Naruto de besten en is ook de enigste waar ik na kijk. Helaas moet ik dan wel elke donderdag wachten tot 12:00+. :( Ik vind Naruto zo goed, omdat ik 't een echt goed verhaal vind. Dat vond ik minder bij One Piece. One Piece werd saai, maar Naruto blijft je 'aantrekken'. Dat is trouwens ook wel bij Death Note, al vind ik 't einde erg, maar dan ook erg jammer. :( Als mensen de website van Naruto willen, Clicky

Wat vind je zo goed aan het verhaal bij Naruto?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Wat vind je zo goed aan het verhaal bij Naruto?:eek:

Als ik na Naruto kijk, ja...dat is ongeveer wat ik altijd wou/wil zijn, dus dan is 't gewoon heel, heel erg leuk voor te kijken. :) Tenminste, meer een wereld dat zo zal zijn, niet specifiek Naruto.
 

DeletedUser

Guest
Animes:

Shounen: *Animes met een male-character en vaak actie bevatten*.

Bleach ( helemaal bij, ep 220)
anime-bleach-wallpaper-5.jpg

Naruto (Shippuuden rond ep 40)
anime-naruto-small.jpg

*Note: Ik en Madara Uchicha hebben er zelfs een slideshow van gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=9LH6kvDIWj0


Death Note (2x bekeken)
655273f_DeathNote43m_6e7c011.jpg

Eyeshield 21 (gestopt, weet niet meer waar)
eyeshield21.png

Claymore (Afgekeken)
claymore001df0.jpg

D.Gray-Man (afgekeken 103 episodes.)
d-gray-man-12778-1024x768.jpg

The Greatest Disciple Kenichi (Afgekeken)
historys_strongest_disciple_kenichi.jpg

One Piece (episode 110 gestopt)
2090507050101883851S600x600Q85.jpg

DN-Angel (afgekeken)
dnangel800po5.jpg

Devil May Cry (afgekeken 13 ep's)
devil-may-cry-anime.jpg

Air Gear (bedrijf failliet gegaan geloof ik, ging tot episode 26 o.i.d. manga gaat wel door)
2720141_yhlact071208235228.jpg

Berserk (drop out)
berserk1.jpg

--------

Harem *de meeste zijn 13-20 ep's*:

W-Wish

Myself ; yourself

Green Green

Da Capo

Da Capo Second Season

Shuffle

Clannad

Final Aproach

Kanon 2006

Kimi Ga Nozomu Eien

Suzuka

School Days

Air

--------


Wil ik nog zien:

Afro Samurai
D.Gray-Man Season 2 (komt geloof ik in oktober eerste aflevering uit).
Soortgelijke serie's als Bleach/Death Note.


Er zijn er nog veel meer die ik heb gezien maar dit zijn de enige waar ik momenteel kan opkomen.
De dikgedrukte anime's zijn degene die ik het leukst vond, hoewel ze allemaal leuk zijn.

Manga heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik wil wel eens kijken.

Verder nog een vraag weet iemand een site waar je subbed anime dvd's kan importeren/bestellen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als ik na Naruto kijk, ja...dat is ongeveer wat ik altijd wou/wil zijn, dus dan is 't gewoon heel, heel erg leuk voor te kijken. :) Tenminste, meer een wereld dat zo zal zijn, niet specifiek Naruto.

Haha, een wereld waar je bij elke missie een kans hebt om dood te gaan xd
 

DeletedUser

Guest
Haha, een wereld waar je bij elke missie een kans hebt om dood te gaan xd

Ja, kan wel dapper gaan doen, maar dat is dan 't risico wat je neemt. Plus, zoals je ziet heeft Naruto gewoon steeds peg hè. Hij werkt zich zelf in de problemen en je krijgt missies op jouw niveau.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil Naruto graag in het engels kijken heeft iemand daar een site voor?
 

DeletedUser

Guest
Ja, kan wel dapper gaan doen, maar dat is dan 't risico wat je neemt. Plus, zoals je ziet heeft Naruto gewoon steeds peg hè. Hij werkt zich zelf in de problemen en je krijgt missies op jouw niveau.

Ja, maar als je bijvoorbeeld ziet hoe het nu gaat. Hij kon allang dood zijn gegaan. Dat risico zou ik echt niet willen nemen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil Naruto graag in het engels kijken heeft iemand daar een site voor?

Clicky, het is Engels ondertiteld en engels over gesproken.

Ja, maar als je bijvoorbeeld ziet hoe het nu gaat. Hij kon allang dood zijn gegaan. Dat risico zou ik echt niet willen nemen :)

Nou ja, ik vind deze maatschappij rond uit *** en zou blij zijn als ik eruit kan/ben. Kijk, zo iemand als Naruto heeft een doel, in deze maatschappij kan ik geen doel vinden waarvoor ik (zeg maar overdreven) kan leven. :) Snapie?

Ow en Guus, prachtige post. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Clicky, het is Engels ondertiteld en engels over gesproken.



Nou ja, ik vind deze maatschappij rond uit *** en zou blij zijn als ik eruit kan/ben. Kijk, zo iemand als Naruto heeft een doel, in deze maatschappij kan ik geen doel vinden waarvoor ik (zeg maar overdreven) kan leven. :) Snapie?

Ow en Guus, prachtige post. ;)

Ja, een doel die hij denk ik niet zal bereiken. Tenzij de makers van Naruto natuurlijk weer het raarste complot verzinnen waardoor het wel lukt xd. En dat doel zul je toch echt wel moeten vinden ^^
 

DeletedUser

Guest
Ja, een doel die hij denk ik niet zal bereiken. Tenzij de makers van Naruto natuurlijk weer het raarste complot verzinnen waardoor het wel lukt xd. En dat doel zul je toch echt wel moeten vinden ^^

Nou ja, Naruto heeft twee doelen hè? Door iedereen herkent te worden(door middel van hokage te worden) en Sasuke terug te halen.
 
Bovenaan